• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Do you like sticks? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf dan hier alles van je af

    [ bericht aangepast op 11 aug 2017 - 18:15 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Barcelona is letterlijk een kunstwerk?????? Like woah


    Heaven is a place that we all have

    Tad schreef:
    Altijd leuk als mensen basically recht in je gezicht zeggen dat je jezelf aanstelt. De laatste keer dat ik voor pijn ergens heen ben gegaan is ... oh ja, nooit, dus verdomme, als ik zeg dat ik pijn heb dan is het minste wat je kunt doen me het gevoel geven dat ik serieus genomen word.


    ha dis letterlijk me at scouting camp

    'ah doe normaal'
    *gebroken neus en een hersenschudding*

    kaykay


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Adsthetic schreef:
    Barcelona is letterlijk een kunstwerk?????? Like woah

    wow ben je er al?? hoe was die brug?
    picssss


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    BirbRon schreef:
    (...)
    wow ben je er al?? hoe was die brug?
    picssss


    Ja al sinds deze middag haha! de brug was echt teringhoog maar het uitzicht slayde alles wel dus ja
    pics komen nog, het zijn er niet zo veel tho huilen


    Heaven is a place that we all have

    Adsthetic schreef:
    (...)

    Ja al sinds deze middag haha! de brug was echt teringhoog maar het uitzicht slayde alles wel dus ja
    pics komen nog, het zijn er niet zo veel tho huilen

    Ben benieuwd!


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    I seriously need to stop caring more about people than they do about me.


    Heel de dag final fantasy xv spelen en naar critical role luisteren aaaa <333


    Caution first, always.

    Ik: *loopt tankstation binnen*
    Random vrouw: -ja, sommige vrouwen... God heb toch genade, daar heb je er een-
    Ik: *kijkt haar strak aan*
    Random vrouw: *gebaart naar kinderen* -we gaan hier maar snel weg.

    En m'n vriend stond buiten met z'n auto en hoorde nog hoe de vrouw die kinderen uitfoeterde.
    Sommige mensen 😂😂


    26 - 02 - '16

    ik haat verjaardagen, zit je daar op een kut bank je hoort geen kut van wat iedereen zegt en waarschijnlijk is eht asociaal om te vragen of je erbij mag zitten


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    had godverdomme nooit mee moeten gaan


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    HOLY IK HOU VAN VAKANTIE AAAAAAAAH. Ik zit hier met een halve watermeloen op een ligstoel en het is warm maar is er wind en ik wil nu al niet meer terug.


    Heaven is a place that we all have

    the moment when someone was talking behind your back telling others you're not yet ready to be a leader

    fuck off.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hoe werk ik dit idee uit ehhh

    pff

    [ bericht aangepast op 13 aug 2017 - 20:30 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik voel me verschrikkelijk 😭😭😭

    [ bericht aangepast op 13 aug 2017 - 20:14 ]