• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Do you like sticks? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf dan hier alles van je af

    [ bericht aangepast op 11 aug 2017 - 18:15 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    nog een weekje voor ik papa en mama weer zie yaaaas


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wanneer geeft se school nou info over het begin van dit schooljaar? Moet ik nog betalen voor die dure introweek? Me inschrijven? Iets regelen? Hallo? Help
    Lang leve scholen die altijd alles voor elkaar hebben en hun leerlingen behandelen als mensen en niet als een nummertje. Kuch.

    Bol.com, ga weg met je Friends! Ik zoek niet op Friends, dus ik wil GEEN Friends zien... Hoe moeilijk kan het zijn?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    er helemaal bij horen zal toch nooit lukken


    <3

    Why do I let people stab me in the back multiple times, while I turn around every single time to hug them and tell them it's going to be alright? I don't fucking deserve this.


    Ik had je nog gezegd dat je me op een dag zat zou zijn. Alleen zo snel had ik het niet verwacht en ik verdien dit zeker niet.


    The sun will rise and we will try again.

    Welcome home, I guess. Allebei de oren dicht? Check. Neus dicht? Check. Keelpijn? Check. Hondsberoerd? Check.


    She's imperfect but she tries

    Ik mis schrijven, ik mis Quizlet zoals het was toen ik hier voor het eerst kwam. Ik kom hier zo nu en dan nog eens kijken en dan voel ik me zo'n buitenstaander. Logisch, waarschijnlijk...


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Ik wil nog steeds een lotr tattoo

    Dat unieke gevoel van een dag weg zijn en daarna naar het nieuws kijken en het gevoel hebben dat de wereld stiekem in brand staat en je de brandmelder hebt gemist, whoa


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Montpellier is echt teringheet, ik wil m'n zwembad


    Heaven is a place that we all have

    Okay, ik loop op schema. Soort van.

    //I hope you won't just throw it away or something.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Altijd leuk als mensen basically recht in je gezicht zeggen dat je jezelf aanstelt. De laatste keer dat ik voor pijn ergens heen ben gegaan is ... oh ja, nooit, dus verdomme, als ik zeg dat ik pijn heb dan is het minste wat je kunt doen me het gevoel geven dat ik serieus genomen word.


    She's imperfect but she tries

    Finding condoms in the bin gives those nice and gentle Germans a whole new dimension :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Jfc waarom wordt ik aangesproken op mijn gedrag van gisteren? Ik was gewoon klaar met dit kut gezin. Als mensen nou eens niet denken dat dingen me toch niets doen? Want bepaalde dingen slopen mij gewoon van binnen? En je hoeft niet te doen alsof ik duizenden euro's aan reizen ga besteden, want zo vaak zijn er geen conventies. Het enige wat ik wil atm is gewoon weg zijn van deze teringzooi.

    //

    Yknow, als ik nou eens al mijn "vrienden" blok en niets meer van me laat weten, zou het ze toch niet boeien.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2017 - 13:45 ]


    This ain't no place for no better man.