• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Do you like sticks? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf dan hier alles van je af

    [ bericht aangepast op 11 aug 2017 - 18:15 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Aan iedereen die zich slecht voelt / niet goed in z'n vel zit ─

          Wat ik de laatste tijd allemaal in het LJH lees, maakt me eigenlijk behoorlijk sip. Jullie verdienen allemaal zoveel goeds in het leven en dat klinkt vreemd ─ aannemend dat ik nog steeds maar enkel pixels ben op jullie beeldscherm. Onthoud wel dat er duizenden en duizenden andere pixeltjes zijn die graag naar je luisteren ─ al voelt het alsof niemand je begrijpt. Hell, ik weet hoe het voelt, maar weet dat er altijd zonneschijn komt na de regen. Dat kunnen duizenden metaforische emmers water zijn, maar in al deze duisternis moet je jezelf niet kwijtraken. Jullie zijn allemaal één voor één kostbare juweeltjes, denk daar alsjeblieft aan. Er is altijd iemand om je door alle bullshit van de wereld van vandaag te helpen. Love you all. <3


    Heaven is a place that we all have

    ????? Een student docent (oid) van mijn uni is op fb vrienden met een oudere jaars van mijn oude middelbare school en iemand hier op Q???
    Wtf, de wereld is klein.


    Stenenlikker

    Lolz. There we had it again with the cuts. Weet je - ik heb gewoon iemand nodig om mee te praten. Niet typen, praten. Jammer genoeg bestaat dit huis enkel uit mensen die het niet kan schelen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    wauw. Jij bent echt een kutkind.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I need new AAD fics so badly in my life right now.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Adsthetic schreef:
    Aan iedereen die zich slecht voelt / niet goed in z'n vel zit ─

          Wat ik de laatste tijd allemaal in het LJH lees, maakt me eigenlijk behoorlijk sip. Jullie verdienen allemaal zoveel goeds in het leven en dat klinkt vreemd ─ aannemend dat ik nog steeds maar enkel pixels ben op jullie beeldscherm. Onthoud wel dat er duizenden en duizenden andere pixeltjes zijn die graag naar je luisteren ─ al voelt het alsof niemand je begrijpt. Hell, ik weet hoe het voelt, maar weet dat er altijd zonneschijn komt na de regen. Dat kunnen duizenden metaforische emmers water zijn, maar in al deze duisternis moet je jezelf niet kwijtraken. Jullie zijn allemaal één voor één kostbare juweeltjes, denk daar alsjeblieft aan. Er is altijd iemand om je door alle bullshit van de wereld van vandaag te helpen. Love you all. <3


    Ad, je bent een schat. Dit soort positiviteit doet mij, en ook vele anderen, veel goeds (:


    26 - 02 - '16

    Adsthetic schreef:
    Aan iedereen die zich slecht voelt / niet goed in z'n vel zit ─

          Wat ik de laatste tijd allemaal in het LJH lees, maakt me eigenlijk behoorlijk sip. Jullie verdienen allemaal zoveel goeds in het leven en dat klinkt vreemd ─ aannemend dat ik nog steeds maar enkel pixels ben op jullie beeldscherm. Onthoud wel dat er duizenden en duizenden andere pixeltjes zijn die graag naar je luisteren ─ al voelt het alsof niemand je begrijpt. Hell, ik weet hoe het voelt, maar weet dat er altijd zonneschijn komt na de regen. Dat kunnen duizenden metaforische emmers water zijn, maar in al deze duisternis moet je jezelf niet kwijtraken. Jullie zijn allemaal één voor één kostbare juweeltjes, denk daar alsjeblieft aan. Er is altijd iemand om je door alle bullshit van de wereld van vandaag te helpen. Love you all. <3


    Dat is echt heel lief van je, Ads. Onthoud dat zeker ook voor jezelf. <3


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Red me, sos. Halp. Awkward. Ugh. Ded.


    The truth is out there.

    Niet te beschrijven hoe erg we dat gesprek nodig hadden...
    Ik hou zoveel van mijn tweelingbroer

    ik heb echt de grootste haat aan pillen die niet omhuld zijn en die gelijk beginnen smelten LIKE WAT IS HET NUT


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Why do I ruin everything?


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Dear sweet lord. Ik vraag me echt af hoe ik nog leef. Man man man.


    The truth is out there.

    Ik wil zo graag vakantie vieren, maar ik moet gewoon de hele dag aan school gaan werken en ugh.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Best wel knappe jongen zegt 'hey' tegen me op de camping...
    ... kom ik er even later achter dat mijn gulp open stond. Hah, gelukkig kan ik er zelf om lachen (:


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Ded is obviously the new alive want hel dit. Zelfs oude koffie red me niet. Mijn rug echt help help.


    The truth is out there.