• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Do you like sticks? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf dan hier alles van je af

    [ bericht aangepast op 11 aug 2017 - 18:15 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    GADVER
    ik wil weten wat ik moet doen volgend jaar WANT SRSLY dit frustreert me


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    BirbBecky schreef:
    ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Dus ik heb een to do lijst van honderdduizend dingen en wat doe ik? Twaalf afleveringen van The Big Bang Theory bingewatchen.
    What the ef am I doing with my life?


    Ugh, mn ouders doen moeilijk over de tijd die mn vriend hier is en nu gaat hij kut doen, omdat ik niet genoeg tegen ze in ga...


    Stenenlikker

    Muh. :c


    Smile. You're beautiful. <3

    Welkom bij beledigen101 mede mogelijk gemaakt door... *tromgeroffel* Mijn familie!

    Kennelijk ben ik egoïstisch doordat ik graag muziek luister met mijn koptelefoon als ik met het OV reis, want ik praat dan met niemand. Hahaha pathetic.

    En dat zegt iemand die nooit langskwam / contact zocht voordat m'n oma overleed. Wtf

    [ bericht aangepast op 12 aug 2017 - 18:06 ]


    26 - 02 - '16

    ik heb daarnet voor twee uur genapt lol hahhzhz


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Actually you're just an annoying little fuck.


    c'est beau la petite bourgeoisie qui boit du champagne
    c'est beau les tout quotas francais que je parle plus anglais
    i'm not crazy i'm just fond of you
    and all the piles of money that grow next to you
    i'm a bitch


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Woooohooo, post 2000! (hoera)
    Pak allen een stuk taart en blaas op zo'n papieren feest toeter die de eerste 3 keer nog wel leuk zijn, maar daarna irritant worden en kapot gaan


    [ bericht aangepast op 12 aug 2017 - 20:32 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    TWO HOURS LEFT ARGHL DE AUTO is INGELADEN

    [ bericht aangepast op 12 aug 2017 - 21:02 ]


    Heaven is a place that we all have

    En ze zijn weg. Nu weet ik niet of ik iets moet met de beledigingen, maar ik voel me pittig rot :/


    26 - 02 - '16

    Ik snap niet dat mensen zo egoïstisch kunnen zijn en het maakt me echt woedend. Zo doe je niet tegen iemand en al helemaal niet tegen iemand om wie ik geef. Ik kan hier echt niet tegen.


    i wanna die with you once or twice.

    Eeeeeen, waarschijnlijk heb ik zojuist iets stoms gedaan en gaat mn vriend weer boos op me zijn dat ik nooit aan hem denk en geen tijd voor hem vrij maak.
    Sorry, maar september is gewoon druk met werk en scouting en nu ga ik ook nog op een zaterdagavond naar een musical :C En mn vriend moet ik er ook nog ergens tussenproppen. Help.


    Stenenlikker

    ik ben de afgelopen 6 maanden zo gelukkig geweest dat het zo vreemd voelt om nu ineens zo intens verdrietig te zijn


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted