• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Do you like sticks? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf dan hier alles van je af

    [ bericht aangepast op 11 aug 2017 - 18:15 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Wait, did I just told a lie so I don't have to go to the party tonight? Yes.
    Wait, do I feel bad about it? No.


    •

    en mn baas heeft een blindedarmontsteking which kind of really sucks???


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik drink bizar veel en heb toch constant dorst halp


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Haha, ik wil huilen, en ik voel me een beetje depri, maar er is niks aan de hand. schijthormonen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    I guess I'm finally starting to make progress.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Oke nu komt het echt gevaarlijk dichtbij en waarom heb ik opeens vakantiestress like bro chill morgen ben je al in Barcelona


    Heaven is a place that we all have

    Dodie's nieuwe album is weer eens ahfksdhakbfada. I'm in love.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik wil gewoon meeten met mensen.


    The sun will rise and we will try again.

    Mijn Zussen zijn op kamers gegaan, laten al hun meubels staan, geen probleem, mijn broertje gaat op kamers en laat alles staan, geen probleem. Ik ga op kamers en ik moet al mijn kasten meenemen, ook al heb ik die ene kast al heel lang en vind ik hem vanaf het begin onhandig, maar als ik et wat van zeg ben ik verwend


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    En het kut gevoel is weer terug. Gelukkig zijn mag blijkbaar niet te lang duren bij mij..
    Maar goed dat ik vanavond even wegga voor ik mezelf nog gekker ga zitten maken


    "It means no worries, for the rest of your days"

    omg nog minder dan een maaaand


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Waarom is het iedere keer zo dat ik iemand tegen kom die naar Italie is geweest of gaat?! Ik wil er verdorie ook naartoe en dan word ik soort van jaloers als iemand er heen is geweest want ik wil er ook heen. Dat word sparen dan en iemand overhalen dat ik echt wel in m'n eentje op vakantie kan.


    Physics is awesome

    ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood ik wil echt dood.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    omfgomfg mijn gedicht is 100x gelezen YAY VOOR NIEUWE TOP


    Heaven is a place that we all have

    Ik voel me echt een ondankbaar kreng doordat m'n vader zijn kant van de familie er is en ik daar niet blij mee ben. Ze hebben zich nooit bekommerd over mij en nu m'n oma er niet meer is zijn ze super close met m'n pa en maken ze rot opmerkingen tegen mij. Fuck this.


    26 - 02 - '16