• Sommige mensen zullen echt helemaal blij worden van het logo dat je hier links ziet, vandaar dat ik vind dat de Netflix Original series ook zeker een eigen topic verdienen. Hier valt te fangirlen over alle series en hun personages, de ships die je wilt zien, de personages van wie je houdt (of haat), hoeveel afleveringen je (per ongeluk) hebt lopen bingen, (gezellige) discussies over bepaalde series of de personages erin, geklaag over hoe lang het nog zal duren voor een seizoen weer gaat starten, crossovers die jij specifiek zou willen zien (en waarschijnlijk nooit zullen gebeuren), huilen (of juichen) over je Netflix verslaving en vooral spoileren (natuurlijk onder de betreffende knop zodat je mensen niet geheel gek gaat maken). Natuurlijk kunnen we wel honderden fantopics gaan maken voor iedere Netflix serie specifiek, maar ik denk dat dat gewoon heel jammer zou zijn gezien die topics meestal maar een tijdje meegaan, dus ik hoop dan ook dat dit algemene topic wel wat goeds zal bieden.

    En natuurlijk hoef je een serie echt nog niet afgekeken te hebben om er enthousiast over te zijn, je bent evenals van harte welkom.
    Scurll — Cherona
    Stranger Things • 13 Reasons Why • Daredevil • Orange Is The New Black • Iron Fist • Love • GLOW • Riverdale • You Me Her • Easy

    BridgetJones — Elise
    Stranger Things • 13 Reasons Why • A Series of Unfortunate Events • Designated Survivor • Orange is the New Black • Making a Murderer • Orphan Black • Scream

    Evaethas
    Sense8 • Black Mirror • House Of Cards • Shadowhunters • Stranger Things

    Poncho
    Narcos • Billions • Atypical

    1832 — Anne
    Sense8 • Iron Fist • GLOW • Shadowhunters.

    IrishNialler
    Shadowhunters • 3%

    FinnBalor — Sylvie
    13 Reasons Why • Stranger Things

    Eledhel
    Orphan Black

    Hooverphonic
    Orphan Black

    Virago — Jennifer
    Iron Fist • Shadow Hunters • Riverdale • Daredevil • Jessica Jones • Luke Cage • 13 Reasons Why • Orphan Black • Van Helsing • Penny Dreadful • From Dusk till Dawn

    Leonis — Jamie
    Bloodline • The Killing • Wet Hot American Summer • 13 Reasons Why • Orange is the New Black • Stranger Things • Making a Murderer • Designated Survivor • Unbreakable Kimmy Schmidt • Derek

    BirbBecky
    Shadownhunters • Sense8 • Daredevil • Jessica Jones • Iron Fist • Orphan Black • Riverdale

    Slughorn
    Shadowhunters • Riverdale • 13 Reasons Why




    [ bericht aangepast op 16 aug 2017 - 14:37 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Omg, I need this topic in my life.

    BridgetJones - elise
    Stranger Things / 13 Reasons Why / A Series of Unfortunate Events / Designated Survivor / Orange is the New Black / Making a Murderer / Orphan Black / Scream

    En ik heb er echt nog teveel op mijn lijstje staan, maar met deze ben ik allemaal bij of heb ik afgekeken.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2017 - 15:54 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Sense8, Black Mirror, House Of Cards!


    Geloof niet alles wat je denkt

    NARCOS _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

    [ bericht aangepast op 15 aug 2017 - 15:52 ]


    -

    Oohja, Billions is ook een "netflix original". Meaning dat het op een tv zender air en volgende dag op netflix te kijken is. Zelfde geldt voor 'Scream'.


    -

    Poncho schreef:
    Oohja, Billions is ook een "netflix original". Meaning dat het op een tv zender air en volgende dag op netflix te kijken is. Zelfde geldt voor 'Scream'.


    Oooh, thanks for de reminder van Scream. Was ik helemaal vergeten :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik zal jullie er straks bij zetten!

    Stiekem dacht ik ook dat You Me Her een Netflix original was en ik ben echt geschrokken haha. Maar nu kan ik ook meer series ontdekken door jullie. ^^


    I'm your little ray of pitch black.

    I like this idea (:

    1832 — Anne
    Sense8, Iron Fist, GLOW, Shadowhunters.

    Deze in elk geval, maar aan een aantal naast deze wil ik nog beginnen dus ik weet niet of ik ze echt wat vind.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2017 - 16:10 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    13 reasons why vind ik echt enorm saai. Het tempo is idioot laag. Mijn zusje vindt het helemaal geweldig, maar ik... nah.


    oi, suzy

    Wel ik heb zelf geen Netflix en vond het zelf altijd maar een beetje onzin, je hebt tenslotte ook televisie. Maar een vriendin is op wereldreis en ik mocht haar account gebruiken op haar kosten en na het lezen van de Shadowhunters ben ik eens begonnen aan de serie. Inmiddels ben ik na een week lang elke avond na het werk en hele dagen in het weekend kijken erdoorheen en baal ik als een stekker.

    Naast Shadowhunters weet ik eigenlijk niet wat ik nog meer zou willen kijken.. de duistere drama kant trekt mij altijd maar het valt mij op dat er best veel films zijn waarvan ik denk 'hey dat wil ik zien' staan niet op Netflix......


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Wel ik heb zelf geen Netflix en vond het zelf altijd maar een beetje onzin, je hebt tenslotte ook televisie. Maar een vriendin is op wereldreis en ik mocht haar account gebruiken op haar kosten en na het lezen van de Shadowhunters ben ik eens begonnen aan de serie. Inmiddels ben ik na een week lang elke avond na het werk en hele dagen in het weekend kijken erdoorheen en baal ik als een stekker.

    Naast Shadowhunters weet ik eigenlijk niet wat ik nog meer zou willen kijken.. de duistere drama kant trekt mij altijd maar het valt mij op dat er best veel films zijn waarvan ik denk 'hey dat wil ik zien' staan niet op Netflix......


    Op televisie zijn tegenwoordig nauwelijks nog leuke programma's. Het meeste is gewoon ronduit meuk. Daarom vinden wij Netflix geweldig.


    oi, suzy

    13 Reasons Why en Stranger Things vond ik tot nu toppers. Heb zelf nog niet lang Netflix, dus ik ben nog aan het ontdekken met series. Glow ook geprobeerd, maar ik vond het eerlijk gezegd een teleurstellende reeks.


    16 - 09 - '17

    Een hele andere vraag, iemand enig idee of er op quizlet verhalen zijn geschreven over de Shadowhunters?

    Betrekking tot topic

    Het eerste wat ik heb gekeken op Netflix was Finding Dory XD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Op aanrading van Annemarije, begon ik met 'Atypical'. Gaat over een jonge met autism. Ik dacht echt dat het een saaie show zal worden, maar damn, het is hilariously funny gewoonweg.


    -

    Aaaaah Orphan Black! Ben keihard op zoek naar vergelijkbare series maar tot nu toe niks gevonden.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Aaaaah Orphan Black! Ben keihard op zoek naar vergelijkbare series maar tot nu toe niks gevonden.

    SAME!
    Ik ben echt zoooo verdrietig dat het nu afgelopen is =(

    [ bericht aangepast op 15 aug 2017 - 19:38 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso