• Sommige mensen zullen echt helemaal blij worden van het logo dat je hier links ziet, vandaar dat ik vind dat de Netflix Original series ook zeker een eigen topic verdienen. Hier valt te fangirlen over alle series en hun personages, de ships die je wilt zien, de personages van wie je houdt (of haat), hoeveel afleveringen je (per ongeluk) hebt lopen bingen, (gezellige) discussies over bepaalde series of de personages erin, geklaag over hoe lang het nog zal duren voor een seizoen weer gaat starten, crossovers die jij specifiek zou willen zien (en waarschijnlijk nooit zullen gebeuren), huilen (of juichen) over je Netflix verslaving en vooral spoileren (natuurlijk onder de betreffende knop zodat je mensen niet geheel gek gaat maken). Natuurlijk kunnen we wel honderden fantopics gaan maken voor iedere Netflix serie specifiek, maar ik denk dat dat gewoon heel jammer zou zijn gezien die topics meestal maar een tijdje meegaan, dus ik hoop dan ook dat dit algemene topic wel wat goeds zal bieden.

    En natuurlijk hoef je een serie echt nog niet afgekeken te hebben om er enthousiast over te zijn, je bent evenals van harte welkom.
    Scurll — Cherona
    Stranger Things • 13 Reasons Why • Daredevil • Orange Is The New Black • Iron Fist • Love • GLOW • Riverdale • You Me Her • Easy

    BridgetJones — Elise
    Stranger Things • 13 Reasons Why • A Series of Unfortunate Events • Designated Survivor • Orange is the New Black • Making a Murderer • Orphan Black • Scream

    Evaethas
    Sense8 • Black Mirror • House Of Cards • Shadowhunters • Stranger Things

    Poncho
    Narcos • Billions • Atypical

    1832 — Anne
    Sense8 • Iron Fist • GLOW • Shadowhunters.

    IrishNialler
    Shadowhunters • 3%

    FinnBalor — Sylvie
    13 Reasons Why • Stranger Things

    Eledhel
    Orphan Black

    Hooverphonic
    Orphan Black

    Virago — Jennifer
    Iron Fist • Shadow Hunters • Riverdale • Daredevil • Jessica Jones • Luke Cage • 13 Reasons Why • Orphan Black • Van Helsing • Penny Dreadful • From Dusk till Dawn

    Leonis — Jamie
    Bloodline • The Killing • Wet Hot American Summer • 13 Reasons Why • Orange is the New Black • Stranger Things • Making a Murderer • Designated Survivor • Unbreakable Kimmy Schmidt • Derek

    BirbBecky
    Shadownhunters • Sense8 • Daredevil • Jessica Jones • Iron Fist • Orphan Black • Riverdale

    Slughorn
    Shadowhunters • Riverdale • 13 Reasons Why




    [ bericht aangepast op 16 aug 2017 - 14:37 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Jure schreef:
    13 reasons why vind ik echt enorm saai. Het tempo is idioot laag. Mijn zusje vindt het helemaal geweldig, maar ik... nah.

    13 Reasons Why was inderdaad wel erg traag, maar uiteindelijk vond ik persoonlijk het wel waard, want het is een goede boodschap in mijn ogen. ^^

    IrishNialler schreef:
    Wel ik heb zelf geen Netflix en vond het zelf altijd maar een beetje onzin, je hebt tenslotte ook televisie. Maar een vriendin is op wereldreis en ik mocht haar account gebruiken op haar kosten en na het lezen van de Shadowhunters ben ik eens begonnen aan de serie. Inmiddels ben ik na een week lang elke avond na het werk en hele dagen in het weekend kijken erdoorheen en baal ik als een stekker.

    Naast Shadowhunters weet ik eigenlijk niet wat ik nog meer zou willen kijken.. de duistere drama kant trekt mij altijd maar het valt mij op dat er best veel films zijn waarvan ik denk 'hey dat wil ik zien' staan niet op Netflix......

    Als je nou zou zeggen dat je kon downloaden dan zou ik het met je eens zijn, maar televisie? Mijn HDMI kabel die naar mijn internet / tv kastje gaat is al enkele maanden dood, en daarvoor gebruikte we hem ook al niet. Ik vind wat er op tv komt not even close to wat je op (de Amerikaanse) Netflix kunt vinden. Maar goed, persoonlijk vind ik dat dus een slecht argument, maar misschien heb jij weer wat meer met de programma's op tv, dus daar kan ik niet over oordelen natuurlijk.


    Ik heb maar gewoon iedereen in de beginpost gedropt, mocht iemand er niet tussen willen staan dan haal ik je wel weer weg, maar ik was toch bezig. ^^


    I'm your little ray of pitch black.

    Is er btw iemand die de boeken van The Mortal Instruments heeft gelezen en weet of het het waard is om Shadowhunters te kijken? Ik ben enorm fan van de boeken en kan me er vreselijk aan irriteren als er teveel aan een film/serie bewerking gesleuteld wordt :/


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik zie niet veel Marvel fans hier, niemand die hyped is voor The Defenders? Ok, ik geef weinig om Jessica Jones en Luke Cage, maar The Defenders gaat echt awesome worden en ik kan niet wachten tot 18 Augustus om eerlijk te zijn, want ik heb zo'n idee dat het echt een pareltje gaat worden.

    Spoiler voor degene die de trailer van The Defenders nog niet gezien hebben, maar toch geduldig afwachten. Met betrekking tot een terugkerend personage:

    En Electra is terug, I love that woman. Ugh. <3


    I'm your little ray of pitch black.

    Oeh, dit is wel iets voor mij. ^^

    Virago — Jennifer
    • Iron Fist • Shadow Hunters • Riverdale • Daredevil • Jessica Jones • Luke Cage • 13 reasons why • Orphan Black • Van Helsing • Penny Dreadful • From Dusk till Dawn •

    Van de meeste heb ik alles gezien, van sommige moet ik nog wat afleveringen zien. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Virago schreef:
    Oeh, dit is wel iets voor mij. ^^

    Virago — Jennifer
    • Iron Fist • Shadow Hunters • Riverdale • Daredevil • Jessica Jones • Luke Cage • 13 reasons why • Orphan Black • Van Helsing • Penny Dreadful • From Dusk till Dawn •

    Van de meeste heb ik alles gezien, van sommige moet ik nog wat afleveringen zien. (:

    Wacht, is Riverdale Netflix original? En natuurlijk zet ik je er gezellig bij!


    I'm your little ray of pitch black.

    Scurll schreef:
    Ik zie niet veel Marvel fans hier, niemand die hyped is voor The Defenders? Ok, ik geef weinig om Jessica Jones en Luke Cage, maar The Defenders gaat echt awesome worden en ik kan niet wachten tot 18 Augustus om eerlijk te zijn, want ik heb zo'n idee dat het echt een pareltje gaat worden.

    Spoiler voor degene die de trailer van The Defenders nog niet gezien hebben, maar toch geduldig afwachten. Met betrekking tot een terugkerend personage:
    En Electra is terug, I love that woman. Ugh. <3


    Mee!! Ik kan niet wachten tot het zover is! ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Scurll schreef:
    (...)
    Wacht, is Riverdale Netflix original? En natuurlijk zet ik je er gezellig bij!


    Yass, tnqu! ^^
    En Riverdale is een NO, althans daar staat ie bij mij wel onder.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Scurll schreef:
    (...)
    Als je nou zou zeggen dat je kon downloaden dan zou ik het met je eens zijn, maar televisie? Mijn HDMI kabel die naar mijn internet / tv kastje gaat is al enkele maanden dood, en daarvoor gebruikte we hem ook al niet. Ik vind wat er op tv komt not even close to wat je op (de Amerikaanse) Netflix kunt vinden. Maar goed, persoonlijk vind ik dat dus een slecht argument, maar misschien heb jij weer wat meer met de programma's op tv, dus daar kan ik niet over oordelen natuurlijk.


    Ik heb maar gewoon iedereen in de beginpost gedropt, mocht iemand er niet tussen willen staan dan haal ik je wel weer weg, maar ik was toch bezig. ^^
    Zoals ik aangaf was dat mijn mening voor ik Netflix uberhaupt kende. Inmiddels vind ik het wel leuk maar nog altijd mis ik behoorlijk wat films, ook die al langer uit zijn. Daarnaast vind ik het persoonlijk te veel geld, maar dat vind ik ook van Spotify etc.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    BridgetJones schreef:
    Is er btw iemand die de boeken van The Mortal Instruments heeft gelezen en weet of het het waard is om Shadowhunters te kijken? Ik ben enorm fan van de boeken en kan me er vreselijk aan irriteren als er teveel aan een film/serie bewerking gesleuteld wordt :/
    ik heb de boeken gelezen. Toen heb ik City of Glass gezien, deze vond ik vies tegen vallen eigenlijk. Serie vind ik beter, meer uitbreiding (al hadden ze sommige dingen wel meer aan het boek mogen houden) maar de serie vind ik wel echt leuk, doordat sommige dingen toch anders gaan dan in de boeken blijft het spanning. (en Jace is knapper in de serie dan in de film...)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Scurll schreef:
    Ik zie niet veel Marvel fans hier, niemand die hyped is voor The Defenders? Ok, ik geef weinig om Jessica Jones en Luke Cage, maar The Defenders gaat echt awesome worden en ik kan niet wachten tot 18 Augustus om eerlijk te zijn, want ik heb zo'n idee dat het echt een pareltje gaat worden.

    Spoiler voor degene die de trailer van The Defenders nog niet gezien hebben, maar toch geduldig afwachten. Met betrekking tot een terugkerend personage:
    En Electra is terug, I love that woman. Ugh. <3

    Ik wilde hem al opzetten als van 'waarschijnlijk vind ik die ook leuk' (:

    BridgetJones schreef:
    Is er btw iemand die de boeken van The Mortal Instruments heeft gelezen en weet of het het waard is om Shadowhunters te kijken? Ik ben enorm fan van de boeken en kan me er vreselijk aan irriteren als er teveel aan een film/serie bewerking gesleuteld wordt :/

    Het is wel echt best ander vind ik persoonlijk, ik moest er erg aan wennen in het begin.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    @ Irish & 1832: thanks allebei (: Denk dat ik het toch een kans ga geven ^^


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik ben begonnen aan de serie 3% en ik houd er wel van =)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mijn lijstje ^^

    Leonis — Jamie

    Bloodline • The Killing • Wet Hot American Summer • 13 Reasons Why • Orange is the New Black • Stranger Things • Making a Murderer • Designated Survivor • Unbreakable Kimmy Schmidt • Derek


    Caution first, always.

    Scurll schreef:
    Ik zie niet veel Marvel fans hier, niemand die hyped is voor The Defenders? Ok, ik geef weinig om Jessica Jones en Luke Cage, maar The Defenders gaat echt awesome worden en ik kan niet wachten tot 18 Augustus om eerlijk te zijn, want ik heb zo'n idee dat het echt een pareltje gaat worden.

    Spoiler voor degene die de trailer van The Defenders nog niet gezien hebben, maar toch geduldig afwachten. Met betrekking tot een terugkerend personage:
    En Electra is terug, I love that woman. Ugh. <3

    Yes yes YES ik kan niet wachten! Ik heb alleen niet echt iets met Luke Cage, maar voor JJ, Daredevil & Iron Fist ben ik echt super hyped.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mijn lijstje is btw;
    Shadownhunters, Sense8, Daredevil, Jessica Jones, Iron Fist, Orphan Black & Riverdale


    — Inner peace, it's hard to find. —