• Sommige mensen zullen echt helemaal blij worden van het logo dat je hier links ziet, vandaar dat ik vind dat de Netflix Original series ook zeker een eigen topic verdienen. Hier valt te fangirlen over alle series en hun personages, de ships die je wilt zien, de personages van wie je houdt (of haat), hoeveel afleveringen je (per ongeluk) hebt lopen bingen, (gezellige) discussies over bepaalde series of de personages erin, geklaag over hoe lang het nog zal duren voor een seizoen weer gaat starten, crossovers die jij specifiek zou willen zien (en waarschijnlijk nooit zullen gebeuren), huilen (of juichen) over je Netflix verslaving en vooral spoileren (natuurlijk onder de betreffende knop zodat je mensen niet geheel gek gaat maken). Natuurlijk kunnen we wel honderden fantopics gaan maken voor iedere Netflix serie specifiek, maar ik denk dat dat gewoon heel jammer zou zijn gezien die topics meestal maar een tijdje meegaan, dus ik hoop dan ook dat dit algemene topic wel wat goeds zal bieden.

    En natuurlijk hoef je een serie echt nog niet afgekeken te hebben om er enthousiast over te zijn, je bent evenals van harte welkom.
    Scurll — Cherona
    Stranger Things • 13 Reasons Why • Daredevil • Orange Is The New Black • Iron Fist • Love • GLOW • Riverdale • You Me Her • Easy

    BridgetJones — Elise
    Stranger Things • 13 Reasons Why • A Series of Unfortunate Events • Designated Survivor • Orange is the New Black • Making a Murderer • Orphan Black • Scream

    Evaethas
    Sense8 • Black Mirror • House Of Cards • Shadowhunters • Stranger Things

    Poncho
    Narcos • Billions • Atypical

    1832 — Anne
    Sense8 • Iron Fist • GLOW • Shadowhunters.

    IrishNialler
    Shadowhunters • 3%

    FinnBalor — Sylvie
    13 Reasons Why • Stranger Things

    Eledhel
    Orphan Black

    Hooverphonic
    Orphan Black

    Virago — Jennifer
    Iron Fist • Shadow Hunters • Riverdale • Daredevil • Jessica Jones • Luke Cage • 13 Reasons Why • Orphan Black • Van Helsing • Penny Dreadful • From Dusk till Dawn

    Leonis — Jamie
    Bloodline • The Killing • Wet Hot American Summer • 13 Reasons Why • Orange is the New Black • Stranger Things • Making a Murderer • Designated Survivor • Unbreakable Kimmy Schmidt • Derek

    BirbBecky
    Shadownhunters • Sense8 • Daredevil • Jessica Jones • Iron Fist • Orphan Black • Riverdale

    Slughorn
    Shadowhunters • Riverdale • 13 Reasons Why




    [ bericht aangepast op 16 aug 2017 - 14:37 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik!! Kijk ontzettend veel Netflix

    Shadowhunters, riverdale, 13 reasons het.
    En vast nog wel een paar, maar kan er zo niet opkomen ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Shadowhunters en Stranger Things heb ik ook gezien!


    Geloof niet alles wat je denkt

    Slughorn schreef:
    Ik!! Kijk ontzettend veel Netflix

    Shadowhunters, riverdale, 13 reasons het.
    En vast nog wel een paar, maar kan er zo niet opkomen ^^

    Riverdale is toch niet op netflix?


    -

    Virago schreef:
    (...)

    Yass, tnqu! ^^
    En Riverdale is een NO, althans daar staat ie bij mij wel onder.

    Ik zag het inderdaad net, evenals You Me Her, dus yaay die kon ook op mijn lijst. ;D

    Volgens mij heb ik verders alles weer up to date gebracht, in ieder geval dat hoop ik. x:

    @Poncho, Riverdale staat wel op Netflix. ^^ Zo ben ik het maar gaan kijken, omdat ik me verveelde. Blijkt wel een goede serie te zijn eigenlijk, dat verbaasde me wel.


    I'm your little ray of pitch black.

    Scurll schreef:
    (...)
    Ik zag het inderdaad net, evenals You Me Her, dus yaay die kon ook op mijn lijst. ;D

    Volgens mij heb ik verders alles weer up to date gebracht, in ieder geval dat hoop ik. x:

    @Poncho, Riverdale staat wel op Netflix. ^^ Zo ben ik het maar gaan kijken, omdat ik me verveelde. Blijkt wel een goede serie te zijn eigenlijk, dat verbaasde me wel.


    Ik sta er nog niet tussen ;p

    Ik vond Riverdale overigens een goede serie, moet hem alleen nog afkijken.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Virago schreef:
    (...)

    Ik sta er nog niet tussen ;p

    Ik vond Riverdale overigens een goede serie, moet hem alleen nog afkijken.

    Haha sorry, ik had mezelf verward met het feit dat ik zei dat ik je erbij zou zetten. x:

    Ja, het was ook wel een goede serie. Niet de beste die ik heb gezien, maar ik wil wel meer weten van wat er precies gaande is, dus dat bevalt me wel. ^^


    Niemand die You Me Her of Love kijkt? Daaamn. Underrated series, dat idee heb ik sowieso. Love is best een eerlijke kijk op liefde, als je het mij vraagt. En You Me Her is een heel ander verhaal. Ik heb net seizoen 2 geëindigd en zit nu echt even in de knoop met hoe dat eindigde (waarom heeft elke serie tegenwoordig zo'n gigantische cliffhanger?) en wil eigenlijk razen met iemand, haha.


    I'm your little ray of pitch black.

    Scurll schreef:
    (...)
    Ik zag het inderdaad net, evenals You Me Her, dus yaay die kon ook op mijn lijst. ;D

    Volgens mij heb ik verders alles weer up to date gebracht, in ieder geval dat hoop ik. x:

    @Poncho, Riverdale staat wel op Netflix. ^^ Zo ben ik het maar gaan kijken, omdat ik me verveelde. Blijkt wel een goede serie te zijn eigenlijk, dat verbaasde me wel.

    Ooh, dan is Riverdale niet beschikbaar in mijn regio.
    Ik vond Riverdale toch niet echt geweldig. Misschien als ik 15-16 was (toen ik high school drama shows geweldig vond,) had ik het mss wel leuk gevonden. Maar op mijn 21ste leeftijd kijk ik liever naar action en geweldfilms/series, oeps

    [ bericht aangepast op 16 aug 2017 - 14:58 ]


    -

    Ben ik de enige die iets enthousiaster was bij de aankondiging van Haters back off! dan dat ik ging kijken? Idk, maar ik vind dat Colleen als Miranda Sings beter op Youtube presteert, dan dat ze haar serie boeiend maakt...


    16 - 09 - '17

    FinnBalor schreef:
    Ben ik de enige die iets enthousiaster was bij de aankondiging van Haters back off! dan dat ik ging kijken? Idk, maar ik vind dat Colleen als Miranda Sings beter op Youtube presteert, dan dat ze haar serie boeiend maakt...

    Nah, je bent niet de enige. Het leek een leuke idee, maar uiteindellijk werkt Colleen beter in haar eentje. Bij haters back off was ze niet meer "in charge" dus was het stijl en humor anders dan we van haar gewend zijn.


    -

    Poncho schreef:
    (...)
    Nah, je bent niet de enige. Het leek een leuke idee, maar uiteindellijk werkt Colleen beter in haar eentje. Bij haters back off was ze niet meer "in charge" dus was het stijl en humor anders dan we van haar gewend zijn.


    True


    16 - 09 - '17

    Bij mij mag sowieso nog Gilmore Girls: A Year in the Life en voorlopig ook A Series of Unfortunate Series, One Day at a Time, Scream en Shadowhunters.

    Worden Riverdale en Orphan Black trouwens beter na een paar afleveringen, of...?


    16 - 09 - '17

    Poncho schreef:
    (...)
    Riverdale is toch niet op netflix?

    Zeker wel. En ik zocht het op en er stond Netflix bij - in het rood op de cover, weet je wat ik dan bedoel? -maar ik twijfelde de laatste tijd al of het nu een original is of niet. Beetje vreemd bij die serie, om een of andere reden pakt hij hem wel of niet. Misschien dat jullie het weten? (A)

    [ bericht aangepast op 16 aug 2017 - 22:03 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    FinnBalor schreef:
    Bij mij mag sowieso nog Gilmore Girls: A Year in the Life en voorlopig ook A Series of Unfortunate Series, One Day at a Time, Scream en Shadowhunters.

    Worden Riverdale en Orphan Black trouwens beter na een paar afleveringen, of...?


    Ik vond Riverdale echt een goede serie. Maar ik zat daarbij vooral ook te kwijlen op Archie en Jughead (A). Dus misschien is mijn mening wat subjectief :p


    It's never gonna happen, Guys.

    Scurll schreef:
    (...)
    Niemand die You Me Her of Love kijkt? Daaamn. Underrated series, dat idee heb ik sowieso. Love is best een eerlijke kijk op liefde, als je het mij vraagt. En You Me Her is een heel ander verhaal. Ik heb net seizoen 2 geëindigd en zit nu echt even in de knoop met hoe dat eindigde (waarom heeft elke serie tegenwoordig zo'n gigantische cliffhanger?) en wil eigenlijk razen met iemand, haha.


    You Me Her is geweldig. Ik ben net begonnen met seizoen twee en man, ik ben zo dol op alle personages.

    Ik kijk verder niet echt Netflix Originals, ja, Riverdale dan. Maar verder niets geloof ik? Ik ben gestopt met Girl Boss na een paar afleveringen en de rest is ook niet helemaal mijn smaak. Misschien binnenkort Jessica Jones eens proberen..

    [ bericht aangepast op 16 aug 2017 - 22:24 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik wilde aan The Defenders beginnen, maar toen besefte ik dat ik Daredevil seizoen 2 nooit heb afgekeken...


    — Inner peace, it's hard to find. —