• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    hahahahaha en dan sta je morgen van 11:00 tot 21:00 helemaal alleen op je werk :W hoe bedoel je ik ga morgen sterven van moeheid en drukte


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Slaaaapen eindelijk


    Tijd voor koffie.

    kan echt net zo goed wakker blijven tot mn sollicitatie

    [ bericht aangepast op 18 aug 2017 - 5:38 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Oke ik werd opeens ge-muslimshamed. Leuk hoor.


    Heaven is a place that we all have

    Adsthetic schreef:
    Oke ik werd opeens ge-muslimshamed. Leuk hoor.

    ugh wtf. sad dat mensen zo'n weinig hersencellen hebben en dat jij er ook last van moet hebben.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    BirbRon schreef:
    (...)
    ugh wtf. sad dat mensen zo'n weinig hersencellen hebben en dat jij er ook last van moet hebben.


    I know right, maar ik heb er niet meer zóveel last van want het was vroeger echt veel erger.


    Heaven is a place that we all have

    Adsthetic schreef:
    (...)

    I know right, maar ik heb er niet meer zóveel last van want het was vroeger echt veel erger.

    haha alsnog lijkt me gewoon echt klote, en ik stoor me er gewoon aan (ook al ben ik zelf geen moslim, dus ook niet mee lastiggevallen)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Adsthetic schreef:
    Oke ik werd opeens ge-muslimshamed. Leuk hoor.

    Daily life van mijn vriend, wat verergerd zodra we samen zijn. It sucks.

    Oh mijn god, als ons kind geen worstelaar gaat worden dan weet ik het echt niet hoor. >< Heel dit weekend weer worstelen kijken. SUMMERSLAM biatchesss.


    I'm your little ray of pitch black.

    BirbRon schreef:
    (...)
    haha alsnog lijkt me gewoon echt klote, en ik stoor me er gewoon aan (ook al ben ik zelf geen moslim, dus ook niet mee lastiggevallen)


    Je bent zo lief omg


    Heaven is a place that we all have

    Scurll schreef:
    (...)
    Daily life van mijn vriend, wat verergerd zodra we samen zijn. It sucks.

    Oh mijn god, als ons kind geen worstelaar gaat worden dan weet ik het echt niet hoor. >< Heel dit weekend weer worstelen kijken. SUMMERSLAM biatchesss.


    Het beste is gewoon negeren, denk ik.

    (Trouwens, maak je kind een worstelaar, bingen enzo.)


    Heaven is a place that we all have

    Adsthetic schreef:
    (...)

    Je bent zo lief omg

    hehe dat vinden de mensen die het juist doen niet zo. ik ben zo'n irritant iemand die er altijd mee in discussie gaat. theey hate mee 🙃


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    aaah ik hou van de diversiteit in de trein naar almelo in de ochtend


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    BirbRon schreef:
    (...)
    hehe dat vinden de mensen die het juist doen niet zo. ik ben zo'n irritant iemand die er altijd mee in discussie gaat. theey hate mee 🙃


    Pff, lekker pech dan want jij bent lief


    Heaven is a place that we all have

    Adsthetic schreef:
    (...)

    Het beste is gewoon negeren, denk ik.

    (Trouwens, maak je kind een worstelaar, bingen enzo.)

    Ja, dat is wat hij na zevenentwintig jaar heeft geleerd inderdaad. Soms is het echter wel grappig als hij dan van die oude dametjes achter hem in de rij hoort smoezen over hem. Dan draait hij zich om en staart hij ze gewoon even aan (bare with me, hij is bijna twee meter) en dan zijn ze wel gauw stil. Dus dat is altijd wel funny om te zien. Maar verder is het zo belachelijk, vooral als het vanuit jeugd komt. Like, come on. Dit is een multi-culti land en je gaat lopen shamen omdat iemand een donkere tint heeft dan zijn vriendin? HA. Triest hoopje mens is het dan, really.

    Yess, dat gaat zeker gebeuren. HOPPA je kunt lopen? Naar een worstelopleiding met jou. BAM. Maar echt, ons kind gaat zoveel worstelen kijken in zijn / haar leven dat het abnormaal is. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Scurll schreef:
    (...)
    Ja, dat is wat hij na zevenentwintig jaar heeft geleerd inderdaad. Soms is het echter wel grappig als hij dan van die oude dametjes achter hem in de rij hoort smoezen over hem. Dan draait hij zich om en staart hij ze gewoon even aan (bare with me, hij is bijna twee meter) en dan zijn ze wel gauw stil. Dus dat is altijd wel funny om te zien. Maar verder is het zo belachelijk, vooral als het vanuit jeugd komt. Like, come on. Dit is een multi-culti land en je gaat lopen shamen omdat iemand een donkere tint heeft dan zijn vriendin? HA. Triest hoopje mens is het dan, really.

    Yess, dat gaat zeker gebeuren. HOPPA je kunt lopen? Naar een worstelopleiding met jou. BAM. Maar echt, ons kind gaat zoveel worstelen kijken in zijn / haar leven dat het abnormaal is. ;D


    Haha, ik doe dat ook wel, maar aangezien ik maar 1m60 ben of zo, kijk ik ze gewoon aan met een heel shady blik.
          Van die tien-, elfjarige hangjongeren, been there. Het is waar wat je zegt though, of je het nu leuk vindt of niet, onze cultuur is er een met veel diversiteit. Dus ja, 🙃.

    Ohhh, maak hem / haar echt een badass worstelaar. (En laat je kind ook ineens kijken naar RuPaul's Drag Race, oke thanks.)


    Heaven is a place that we all have