• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Ik vind het eigenlijk ergens wel mooi als een moslim(a) het dan voor zichzelf opneemt. meestal staan ze dan wel met de mond vol tanden (cat)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Deze droom though...
    _
    Vanavond home alone. Wat zal ik eens gaan kijken.

    Is het al 9 uur ? :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik zit al drie dagen in dit huis en ik wil nu al weg. Het is niet leuk om 24/7 alleen te zitten en alles alleen te moeten doen :c


    26 - 02 - '16

    The smut people sometimes write... O_o


    16 - 09 - '17

    Wauw. Dat je dan zo'n persoon op je facebook hebt die gaat klagen dat ze een verlovingsring van maar (!!!) €3.500 heeft gekregen. Like come on, really. Money hoe. Ik heb niet eens een verlovingsring gekregen en I love him more because of that choice. Dit soort mensen. SMH.


    I'm your little ray of pitch black.

    M'n sollicitatie ging vreselijk. Ze willen dat ik een voorstel schrijf en dan gaan ze verder kijken. Misschien wel positief dat ze me niet in 1 keer de deur gewezen hebben maar ze zijn daar zo slim en ervaren en ik krijg net een computer aan.

    Edit: en drink nu m'n eerste bak koffie ever en oh, wat is dit vies. Ga me niet vertellen dat mensen dit voor de lol drinken?

    [ bericht aangepast op 18 aug 2017 - 11:44 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Oke, i can do this.. ookal blijft het fucking moeilijk...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik haat mensen. Kijk gewoon voor je iets pakt. Super leuk dat je haast hebt ofzo, maar dit is fucking kut


    We've lived in the shadows for far too long.

    Scurll schreef:
    Wauw. Dat je dan zo'n persoon op je facebook hebt die gaat klagen dat ze een verlovingsring van maar (!!!) €3.500 heeft gekregen. Like come on, really. Money hoe. Ik heb niet eens een verlovingsring gekregen en I love him more because of that choice. Dit soort mensen. SMH.


    €3500 maar? Pardon? Ik bedoel, hallóo, dat is maar bijna twee keer een maandsalaris van iemand met een minimaal inkomen? Het is maar zo'n 8 maanden aan boodschappen voor een gemiddeld gezin? Als ik haar was, zou ik de verloving maar gewoon afblazen want het is onmogelijk dat een relatie met zo'n arme sloeber een kans van slagen heeft.
    Please note the sarcasm. Ik droom nog altijd van een verlovingsring uit een kauwgomballen automaat voor €0,50.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Scurll schreef:
    Wauw. Dat je dan zo'n persoon op je facebook hebt die gaat klagen dat ze een verlovingsring van maar (!!!) €3.500 heeft gekregen. Like come on, really. Money hoe. Ik heb niet eens een verlovingsring gekregen en I love him more because of that choice. Dit soort mensen. SMH.


    Golddiggaaaaah.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    When you thought it couldn't get any worse and then you find yourself thinking about bad stuff again.


    BridgetJones schreef:
    (...)

    €3500 maar? Pardon? Ik bedoel, hallóo, dat is maar bijna twee keer een maandsalaris van iemand met een minimaal inkomen? Het is maar zo'n 8 maanden aan boodschappen voor een gemiddeld gezin? Als ik haar was, zou ik de verloving maar gewoon afblazen want het is onmogelijk dat een relatie met zo'n arme sloeber een kans van slagen heeft.
    Please note the sarcasm. Ik droom nog altijd van een verlovingsring uit een kauwgomballen automaat voor €0,50.

    Ja, absurd he? Hoe durft ze met zo'n wezen enige associatie te hebben. Bah. I'm grossed out by her choice in men. Ew.

    Kwangvatar schreef:
    (...)


    Golddiggaaaaah.

    Jup, en dan vooral nog het lef hebben om het op facebook te gooien, like wuuuuut?


    I'm your little ray of pitch black.

    Scurll schreef:
    Wauw. Dat je dan zo'n persoon op je facebook hebt die gaat klagen dat ze een verlovingsring van maar (!!!) €3.500 heeft gekregen. Like come on, really. Money hoe. Ik heb niet eens een verlovingsring gekregen en I love him more because of that choice. Dit soort mensen. SMH.


    W T F?! Heb zo'n vrouw... Liefde gaat niet om een fucking ring, dus wat maakt die prijs nou uit? Ze mag blij zijn dat ze er eentje kreeg van €3500, like, niet genoeg of zo? Denk dat je daar sowieso toch al even voor moet sparen... Het zou mij geen reet uitmaken wat ik krijg als iemand waarvan je houd met je wil trouwen.

    OT: Hahahaha, gelukkig kan mijn tante er mee lachen! Ik dacht dat de grap misschien wat risky zou zijn, maar blijkbaar niet. Oef!


    16 - 09 - '17

    Scurll schreef:
    (...)
    Jup, en dan vooral nog het lef hebben om het op facebook te gooien, like wuuuuut?

    Pronken en aandacht vragen. Daar zijn sommigen erg goed in.


    Don't walk. Run, you sheep, run.