• Hello. Ik wilde graag een eenvoudig topic hebben waarin je met elkaar word wars kan houden. Ik heb hier zelf altijd veel profijt van, omdat het toch aanspoort om meer en sneller te schrijven.

    Voor mensen die niet weten wat Word Wars zijn; je begint met iemand of meerdere mensen op hetzelfde tijdstip met schrijven (aan je eigen verhaal/schrijfwerk). Van te voren spreek je af hoelang je schrijft (een uur bijvoorbeeld). Dit motiveert je om zoveel mogelijk te schrijven, want aan het eind vertel je elkaar hoeveel woorden je hebt geschreven.

    Ik hoop dat dit topic geen probleem is verder, ivm de grote wordwar topics.

    Dus, als iemand vandaag zin heeft... ^^

    Ik wil opzich wel, ik moet toch echt wat gaan schrijven en het motiveert inderdaad wel, maar ik kan wel pas over ± een uur ongeveer.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    1832 schreef:
    Ik wil opzich wel, ik moet toch echt wat gaan schrijven en het motiveert inderdaad wel, maar ik kan wel pas over ± een uur ongeveer.

    Ik ben de hele dag beschikbaar haha. Dus laat het me maar weten.

    Oe, leuk topic! (: Dit houdt ik zeker in de gaten, want ik heb soms ook wel wat nood aan word wars :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    OperaGhost schreef:
    (...)
    Ik ben de hele dag beschikbaar haha. Dus laat het me maar weten.

    Ik ben vanaf nu weer online ^


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    1832 schreef:
    (...)
    Ik ben vanaf nu weer online ^

    Heb je een tijd in gedachten? :Y)

    OperaGhost schreef:
    (...)
    Heb je een tijd in gedachten? :Y)

    Niet eigenlijk, maar anders rond 5 beginnen?


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    1832 schreef:
    (...)
    Niet eigenlijk, maar anders rond 5 beginnen?

    Is goed. Half uur? Uur?
    Kan zijn dat ik tussendoor avondeten erbij pak haha.

    Here ya go


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Catmint schreef:
    Here ya go

    Dankje, maar die topics gebruik ik liever niet meer, want veel mensen schrikken misschien als ze de enorme beginpost zien. Ik wilde eigenlijk alleen een topic specifiek gericht op een simpele wordwar met iemand. ^^ Vandaar dat ik in de beginpost ook heb gezet dat ik hoop dat dit topic geen probleem is ivm die bestaande topics.

    Catmint schreef:
    Here ya go

    Ik had die wel in mijn mind, maar is die niet meer gericht om verhalen af te maken of echt aan een bepaald iets te werken?

    En een uur kan wle voor mij? en is prima hoor (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    OperaGhost schreef:
    (...)
    Dankje, maar die topics gebruik ik liever niet meer, want veel mensen schrikken misschien als ze de enorme beginpost zien. Ik wilde eigenlijk alleen een topic specifiek gericht op een simpele wordwar met iemand. ^^ Vandaar dat ik in de beginpost ook heb gezet dat ik hoop dat dit topic geen probleem is ivm die bestaande topics.


    Daar heb ik even overheen gelezen, haha. Ik gaf het alleen maar aan, gezien dat topic algemeen bekend is, dus er meer mensen zijn die dan zullen reageren misschien. Het topic een beetje opfrissen is op zich ook geen slecht plan, maar dan moet dat topic eerst vol zijn lijkt me.

    1832 schreef:
    (...)
    Ik had die wel in mijn mind, maar is die niet meer gericht om verhalen af te maken of echt aan een bepaald iets te werken?

    En een uur kan wle voor mij? en is prima hoor (:


    Ik weet het niet precies, als je gewoon zegt van Ik wil proberen deze maand x woorden te schrijven, en je dan aan meerdere verhalen werkt om je doel te behalen maakt dat ook niet echt uit.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Catmint schreef:
    (...)

    Daar heb ik even overheen gelezen, haha. Ik gaf het alleen maar aan, gezien dat topic algemeen bekend is, dus er meer mensen zijn die dan zullen reageren misschien. Het topic een beetje opfrissen is op zich ook geen slecht plan, maar dan moet dat topic eerst vol zijn lijkt me.


    Ja, topicstarter zit niet meer op Q, dus het topic wordt volgens mij ook niet meer onderhouden. Maar om eerlijk te zijn vind ik het topic ook net iets te groot voor wat ik eigenlijk enkel bedoel; want ik heb er geen behoefte aan dat compleet alles wordt bijgehouden bijvoorbeeld haha. Kan zijn dat mensen dat wel leuk vinden, dan moeten ze naar dat topic gaan. Maar dit topic is dus meer voor even snel tussendoor een WW houden. ^^

    1832 schreef:
    (...)
    Ik had die wel in mijn mind, maar is die niet meer gericht om verhalen af te maken of echt aan een bepaald iets te werken?

    En een uur kan wle voor mij? en is prima hoor (:

    Van 5 tot 6. Is goed. Succes alvast! ^^

    Ik wil ook wel mee doen aan een wordwar.