• Hello. Ik wilde graag een eenvoudig topic hebben waarin je met elkaar word wars kan houden. Ik heb hier zelf altijd veel profijt van, omdat het toch aanspoort om meer en sneller te schrijven.

    Voor mensen die niet weten wat Word Wars zijn; je begint met iemand of meerdere mensen op hetzelfde tijdstip met schrijven (aan je eigen verhaal/schrijfwerk). Van te voren spreek je af hoelang je schrijft (een uur bijvoorbeeld). Dit motiveert je om zoveel mogelijk te schrijven, want aan het eind vertel je elkaar hoeveel woorden je hebt geschreven.

    Ik hoop dat dit topic geen probleem is verder, ivm de grote wordwar topics.

    1832 schreef:
    (...)
    Het is in elk geval vooruitgang niet? (:

    Ik ben nu even uit mijn inspiratie flow, dus ik pas voor nu, maar succes jij en iedereen die gaat schrijven het komende uur.

    Zeker. ^^
    En dankjewel nog!

    Papiliones schreef:
    Dit lijkt mij altijd zo leuk, maar ik heb er nooit aan meegedaan. :/ Urg, ik moet echt weer eens een keer gaan schrijven! Ik denk dat ik een keer eraan meedoe! Dus hou deze topic nog wel even in de gaten, hehe. :Y)

    Ja, gewoon doen! Het begint misschien even stroef maar daarna gaat het vaak echt goed. Ik hou van WW's haha.

    Hier ga ik deze week nog wel gebruik van maken. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    MT


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Wij hebben heel lang gegeten (en tv gekeken) oeps

    Heeft er iemand zin in een ww?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    M0NA schreef:
    Wij hebben heel lang gegeten (en tv gekeken) oeps

    Heeft er iemand zin in een ww?


    Sure, hoelang/hoelaat?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Uh, vanaf nu tot... half tien? Of langer?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    M0NA schreef:
    Uh, vanaf nu tot... half tien? Of langer?


    Is goed. Half tien is wel goed en anders kunnen we er altijd nog een achterna doen. :')


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    OperaGhost schreef:
    (...)
    Ja, gewoon doen! Het begint misschien even stroef maar daarna gaat het vaak echt goed. Ik hou van WW's haha.


    Ah oké! Anders wil ik het nu wel proberen? ^^ Dat we een half uurtje schrijven?


    One Who Travels A Higher Path.

    563 woorden :Y) Best blij mee.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    MT, want ik ben aan het herschrijven en ik heb dit hard nodig.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Dit is echt een goed idee! Iemand nu zin in een word war?


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Asgard schreef:
    Dit is echt een goed idee! Iemand nu zin in een word war?


    Ik wel (:


    Mhm?

    Yay! Tot half elf?


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Asgard schreef:
    Yay! Tot half elf?


    Is goed ^^


    Mhm?