• Hello. Ik wilde graag een eenvoudig topic hebben waarin je met elkaar word wars kan houden. Ik heb hier zelf altijd veel profijt van, omdat het toch aanspoort om meer en sneller te schrijven.

    Voor mensen die niet weten wat Word Wars zijn; je begint met iemand of meerdere mensen op hetzelfde tijdstip met schrijven (aan je eigen verhaal/schrijfwerk). Van te voren spreek je af hoelang je schrijft (een uur bijvoorbeeld). Dit motiveert je om zoveel mogelijk te schrijven, want aan het eind vertel je elkaar hoeveel woorden je hebt geschreven.

    Ik hoop dat dit topic geen probleem is verder, ivm de grote wordwar topics.

    Magnus schreef:
    563 woorden :Y) Best blij mee.


    Ow oeps. Ik heb het niet meer bijgehouden, ben direct gaan herschrijven ook... hihi
    Ruim 500 woorden is echt goed!!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    600 woorden :) Ik ga nog even doorschrijven, denk ik.


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Asgard schreef:
    600 woorden :) Ik ga nog even doorschrijven, denk ik.


    Wow, super! Ik zit ergens in de helft, maar ik ben nu wel op dreef gekomen ^^


    Mhm?

    Nice!


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Iemand die zin heeft?

    Ik!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Verkleurd schreef:
    Ik!

    Voorkeur voor tijd enzo? ^^

    OperaGhost schreef:
    (...)
    Voorkeur voor tijd enzo? ^^

    10 tot 11? Dan kan ik eventjes klaar gaan zitten en bedenken wat ik precies wil gaan schrijven.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Verkleurd schreef:
    (...)
    10 tot 11? Dan kan ik eventjes klaar gaan zitten en bedenken wat ik precies wil gaan schrijven.

    Is goed. Succes alvast!

    OperaGhost schreef:
    (...)
    Is goed. Succes alvast!

    Jij ook!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb 1055 woorden geschreven (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Verkleurd schreef:
    Ik heb 1055 woorden geschreven (:

    Wauw, netjes! Ik maar 504. Maar goed, heb ondertussen onderzoek moeten doen dus dat helpt dan ook niet echt haha. Ik denk dat ik zo nog verder ga, zit eindelijk beetje in het ritme. ^^

    OperaGhost schreef:
    (...)
    Wauw, netjes! Ik maar 504. Maar goed, heb ondertussen onderzoek moeten doen dus dat helpt dan ook niet echt haha. Ik denk dat ik zo nog verder ga, zit eindelijk beetje in het ritme. ^^

    Ik moet nu mijn oppaskindjes ophalen, maar ik ga straks wel weer verder, dus als je vanmiddag nog zin hebt in een wordwar (rond twee uur) let me know ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Verkleurd schreef:
    (...)
    Ik moet nu mijn oppaskindjes ophalen, maar ik ga straks wel weer verder, dus als je vanmiddag nog zin hebt in een wordwar (rond twee uur) let me know ^^

    Oh ja, is goed!

    Wordwar anyone? Ik moet twee dingen schrijven c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.