• Hello. Ik wilde graag een eenvoudig topic hebben waarin je met elkaar word wars kan houden. Ik heb hier zelf altijd veel profijt van, omdat het toch aanspoort om meer en sneller te schrijven.

    Voor mensen die niet weten wat Word Wars zijn; je begint met iemand of meerdere mensen op hetzelfde tijdstip met schrijven (aan je eigen verhaal/schrijfwerk). Van te voren spreek je af hoelang je schrijft (een uur bijvoorbeeld). Dit motiveert je om zoveel mogelijk te schrijven, want aan het eind vertel je elkaar hoeveel woorden je hebt geschreven.

    Ik hoop dat dit topic geen probleem is verder, ivm de grote wordwar topics.

    Ik heb vandaag veel tijd. *O*

    OperaGhost schreef:
    Ik heb vandaag veel tijd. *O*

    Ik wil er vandaag wel eentje meedoen! Ik weet alleen nog niet hoelaat want sporten en boodschappen...


    oi, suzy

    Jure schreef:
    (...)
    Ik wil er vandaag wel eentje meedoen! Ik weet alleen nog niet hoelaat want sporten en boodschappen...

    Ah gooi maar gewoon een bericht in dit topic wanneer je wel kan. ^^

    Ja, ik gil wel een keer, haha. Eerst even onze Jesus van de vissendood redden. (fish)


    oi, suzy

    Iemand word war? (cat)


    oi, suzy

    Jure schreef:
    Iemand word war? (cat)

    Eerst even mijn bak met ijs leeg eten haha

    OperaGhost schreef:
    (...)
    Eerst even mijn bak met ijs leeg eten haha

    Haha delen


    oi, suzy

    Jure schreef:
    (...)
    Haha delen

    It's already gone. :Y)
    Van hoelaat tot hoelaat wil je WW?

    Oeps (nerd)

    Vanaf nu tot 13.45?


    oi, suzy

    Jure schreef:
    Oeps (nerd)

    Vanaf nu tot 13.45?

    Oké! Succes! ^^

    Jij ook veel succes!


    oi, suzy

    Hoe gaat het? Ik moet heel even wat boodschappen opruimen, anders ontdooien ze, maar ik zit nu al boven de 1.000 woorden (fish)


    oi, suzy

    Jure schreef:
    Hoe gaat het? Ik moet heel even wat boodschappen opruimen, anders ontdooien ze, maar ik zit nu al boven de 1.000 woorden (fish)

    Ik heb nog 0 woorden! :'D Mijn broer is terug van vakantie en begon erover te vertellen haha. Niet mijn meest succesvolle WW.
    Maar wauw dat je al zoveel hebt. Goed!

    Haha, prioriteiten :') Ga je nog wel een poging doen om wat te schrijven?


    oi, suzy

    Jure schreef:
    Haha, prioriteiten :') Ga je nog wel een poging doen om wat te schrijven?

    Ja, ik ga zo verder schrijven. ^^ Heb genoeg inspiratie gelukkig.