• Hello. Ik wilde graag een eenvoudig topic hebben waarin je met elkaar word wars kan houden. Ik heb hier zelf altijd veel profijt van, omdat het toch aanspoort om meer en sneller te schrijven.

    Voor mensen die niet weten wat Word Wars zijn; je begint met iemand of meerdere mensen op hetzelfde tijdstip met schrijven (aan je eigen verhaal/schrijfwerk). Van te voren spreek je af hoelang je schrijft (een uur bijvoorbeeld). Dit motiveert je om zoveel mogelijk te schrijven, want aan het eind vertel je elkaar hoeveel woorden je hebt geschreven.

    Ik hoop dat dit topic geen probleem is verder, ivm de grote wordwar topics.

    Iemand een wordwar rond 15:15? Ik moet beoordelen/schrijven en ik heb even een concentratie boost nodig.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Oké, ik ben na het opruimen niet meer verder gegaan. Maar ik ben wel productief geweest! (:


    oi, suzy

    Verkleurd schreef:
    Iemand een wordwar rond 15:15? Ik moet beoordelen/schrijven en ik heb even een concentratie boost nodig.

    Ik denk dat ik dan wel mee doe. Straks laat ik het je weten.


    oi, suzy

    Ik wil dan wel

    Ik moet heel even snel naar de winkel voor een spoedgeval :') dus is half vier ook goed?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ja heur, voor mij wel

    Om half 4 doe ik ook mee! Leuk met zn 3en. Tot 4 uur?


    oi, suzy

    Ik ga denk ik wel sowieso een uur door, maar jullie mogen tot vier uur door gaan ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik wil ook graag een uur. ^^

    Oké, ik kijk even hoelang ik het volhoud. Maar ik doe mee!


    oi, suzy

    Good luck *O*

    Ik stop ermee. 1.160 woorden! (cat)


    oi, suzy

    Nice! Ik heb een beoordeling geschreven. Ik ga nu verder met de rest ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    847 woorden, hoera mijn verhaal kruipt langzaam verder zo haha.

    Wie wilt er een word war doen van 17:00 tot 18:00?