• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Rip ik ga terug naar Belgenland


    Heaven is a place that we all have

    Nu pas besef ik me dat het over is... #postconcertdepression.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Okeeeeee. Great.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hoe ik forceer mijn hond te drinken? Ik voer haar droge crackers, gezien niets anders lijkt te werken. Zucht.


    I'm your little ray of pitch black.

    Scurll schreef:
    Hoe ik forceer mijn hond te drinken? Ik voer haar droge crackers, gezien niets anders lijkt te werken. Zucht.


    Misschien is natvoer een optie? Zit veel vocht in


    26 - 02 - '16

    Whoop, volgende week twee sollicitatie gesprekken. Doei AH :Y)


    Stenenlikker

    Godverdomme alles gaat kut kut kUT


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kom op dude; je gaat geen fucking mental breakdown hebben op je werk. Wat een ongelofelijke loser ben ik.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ah fack en dan zeggen ze dat vrouwen drama maken, nou die hebben mijn ex niet ontmoet lol


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik wil dit niet meer, ik wil het niet meer, ik wil het niet meer, echt niet, maar ik durf er niet over te praten. Ik kan dit gewoon niet...


    i wanna die with you once or twice.

    Broughton schreef:
    (...)

    Misschien is natvoer een optie? Zit veel vocht in

    Ze heeft de laatste dagen niet de drang te eten wat we haar voorschotelen. Ze wil enkel eten wat wij eten (ze is zich een beetje aan het aanstellen, maar ze moet natuurlijk wel blijven eten en vooral drinken). Ik probeer elke dag een zakje met natvoer neer te zetten maar ze ziet ons niets pakken dus ze heeft geen interesse. Dat was inderdaad ook mijn eerste ingeving. ^^


    I'm your little ray of pitch black.

    Scurll schreef:
    (...)
    Ze heeft de laatste dagen niet de drang te eten wat we haar voorschotelen. Ze wil enkel eten wat wij eten (ze is zich een beetje aan het aanstellen, maar ze moet natuurlijk wel blijven eten en vooral drinken). Ik probeer elke dag een zakje met natvoer neer te zetten maar ze ziet ons niets pakken dus ze heeft geen interesse. Dat was inderdaad ook mijn eerste ingeving. ^^


    Wat lastig :/
    Hier heb ik juist een hond die alles wil eten, inclusief het voer van de kat D:


    26 - 02 - '16

    oh great 17 gemiste oproepen

    LEAVE ME ALONE


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik wil mijn reacties gewoon aan kunnen passen! >:c


    26 - 02 - '16

    *18


    heb ik het met opzet niet opgenomen

    misschien..... :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys