• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Het is altijd een beetje een Ding als iemand waar je al langere tijd zeer sterke mweh gevoelens over had inderdaad nogal shitty blijkt te zijn, want enerzijds is het totaal niet onverwacht en goed dat het naar buiten komt, maar anderzijds blijft het rottig nieuws en wil ik toch altijd veel liever dat die mweh gevoelens onfair waren en de persoon eigenlijk in z'n vrije tijd truitjes breit voor puppy's dan dat ik gelijk blijk te hebben

    (Oftewel, kan Joss Whedon gewoon... zeg maar... niet. Gewoon niet. Ik weet niet eens precies wat niet, maar, gewoon,,, niet.)

    Edit: (Oké nope wacht ik heb wel degelijk een specifiek verzoek voor wat John Wheetabix niet moet: Batgirl regisseren. Sorry maar omg slecht plan, mensen)

    [ bericht aangepast op 22 aug 2017 - 16:31 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    American Horror Story komt zo dichtbij en ik ben zo excited ook al was seizoen 6 echt kut. 😫


    Caution first, always.

    Square schreef:
    Het is altijd een beetje een Ding als iemand waar je al langere tijd zeer sterke mweh gevoelens over had inderdaad nogal shitty blijkt te zijn, want enerzijds is het totaal niet onverwacht en goed dat het naar buiten komt, maar anderzijds blijft het rottig nieuws en wil ik toch altijd veel liever dat die mweh gevoelens onfair waren en de persoon eigenlijk in z'n vrije tijd truitjes breit voor puppy's dan dat ik gelijk blijk te hebben

    (Oftewel, kan Joss Whedon gewoon... zeg maar... niet. Gewoon niet. Ik weet niet eens precies wat niet, maar, gewoon,,, niet.)

    Edit: (Oké nope wacht ik heb wel degelijk een specifiek verzoek voor wat John Wheetabix niet moet: Batgirl regisseren. Sorry maar omg slecht plan, mensen)

    Omg, wat is er aan de hand?


    Caution first, always.

    Grootste dick-move ever is iemand vertellen dat het je niet interesseert als ze iets met passie vertellen.. #shotfired #au Ik weet ik doordraaf met praten, maar ik ben gewoon zo..


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ja, ik ga gewoon nog maar een fic schrijven. Ook al heb ik al zo'n 14 uur geleden voor het laatst een fic geüpload. Ik ben nu niet alert genoeg om Elementary aan te zetten.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    so I cant be critical anymore

    sometimes it really is your own fault


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    also, great to find out I am the "bad guy" here while I all I did was tell her the truth?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mercer schreef:
    (...)
    Omg, wat is er aan de hand?


    Joss Whedons ex-vrouw waar hij zestien jaar mee getrouwd was, Kai Cole, heeft recent een open brief geschreven waarin ze vertelt dat hij vreemdging met verschillende vrouwen gedurende praktisch de hele tijd dat ze getrouwd waren (wat hij blijkbaar aan haar meedeelde in een brief aan het einde van hun huwelijk) en dat zijn imago als de Perfecte Coole Mannelijke Feminist zachtjes uitgedrukt bullshit is. Hij gebruikte de verwachtingen die "the patriarchy" op hem plaatste als excuus voor zijn affaires, wat bijna grappig zou zijn als het niet zo deprimerend was. Er zijn een hoop artikelen over op dit moment, maar hier is er bijvoorbeeld eentje.

    Een quote van Cole die het niveau van ickiness goed beschrijft: "When he walked out of our marriage, and was trying to make 'things seem less bewildering' to help me understand how he could have lied to me for so long, he said, 'In many ways I was the HEIGHT of normal, in this culture. We're taught to be providers and companions and at the same time, to conquer and acquire — specifically sexually — and I was pulling off both!'" ?? Gefeliciteerd, I guess.

    Het is al met al niet eens bijster verrassend omdat er al vaker kritiek op Whedon en zijn feminisme was (misschien heb je zijn afgewezen Wonder Woman script gezien dat eerder dit jaar rondging? dat was een ander hoogtepunt), maar dit gaat wel een stapje verder en is een beetje de druppel die de emmer doet overlopen voor veel mensen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Joss Whedons ex-vrouw waar hij zestien jaar mee getrouwd was, Kai Cole, heeft recent een open brief geschreven waarin ze vertelt dat hij vreemdging met verschillende vrouwen gedurende praktisch de hele tijd dat ze getrouwd waren (wat hij blijkbaar aan haar meedeelde in een brief aan het einde van hun huwelijk) en dat zijn imago als de Perfecte Coole Mannelijke Feminist zachtjes uitgedrukt bullshit is. Hij gebruikte de verwachtingen die "the patriarchy" op hem plaatste als excuus voor zijn affaires, wat bijna grappig zou zijn als het niet zo deprimerend was. Er zijn een hoop artikelen over op dit moment, maar hier is er bijvoorbeeld eentje.

    Een quote van Cole die het niveau van ickiness goed beschrijft: "When he walked out of our marriage, and was trying to make 'things seem less bewildering' to help me understand how he could have lied to me for so long, he said, 'In many ways I was the HEIGHT of normal, in this culture. We're taught to be providers and companions and at the same time, to conquer and acquire — specifically sexually — and I was pulling off both!'" ?? Gefeliciteerd, I guess.

    Het is al met al niet eens bijster verrassend omdat er al vaker kritiek op Whedon en zijn feminisme was (misschien heb je zijn afgewezen Wonder Woman script gezien dat eerder dit jaar rondging? dat was een ander hoogtepunt), maar dit gaat wel een stapje verder en is een beetje de druppel die de emmer doet overlopen voor veel mensen.

    Holy shit. Dat is even van je voetstuk vallen. :') God, wat nasty. Helemaal aangezien hij zich inderdaad altijd voordeed als de perfecte mannelijke feminist. Yikes.


    Caution first, always.

    Mercer schreef:
    (...)
    Holy shit. Dat is even van je voetstuk vallen. :') God, wat nasty. Helemaal aangezien hij zich inderdaad altijd voordeed als de perfecte mannelijke feminist. Yikes.


    Ja, precies. Het is allemaal gewoon nogal blegh op zo'n manier waarvan je spontaan het gevoel krijgt dat je een douche nodig hebt, pff.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hoofdpijn deluxe. Noooooooo.


    The truth is out there.

    Okay, ik vandaag heb ik zoveel dingen tegen mijn zin gedaan en het enige wat me niet lukt is om mee avond te eten, wat dan inhoud dat ik nu constant allemaal dingen voor mijn neus gezet krijg, want het is oh zo ongemotiveerd om me niet vol te stouwen. Ugh.


    i wanna die with you once or twice.

    Is het al morgenavond? Ik wil dat het morgenavond is. Woensdagavond is het enige in de week waar ik nog naar uit kijk.


    Smile. You're beautiful. <3

    IK STA VOORAAN BIJ BREAKING BENJAMIN EN STARSET OHMYGOD
    #notallcaps


    — Inner peace, it's hard to find. —

    From high to low in 0.13739 second.

    //

    Ik ben een uitsteller en dan nog het meeste in het verbeteren van m'n eigen leven.