• Hoi allemaal!

    Sinds kort kijk ik weer Inuyasha, een animeserie die ik keek toen ik vijftien was. En het is zo leuk om alles weer langs te zien komen en lekker nostalgisch te doen! Vroeger keek ik ook altijd Pokémon, Jumanji (op Ketnet), Zorro (ook op Ketnet), the Powerpuff girls als ik ergens was waar er Cartoon Network was enzovoort.

    Nou vraag ik me af wat voor programma's/films/spellen/boeken jullie vroeger allemaal keken/speelden/lazen. Misschien kunnen we samen herinneringen ophalen :)


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Beestenbos is Boos (Animals of the Farthing Woods), Noah's eiland (Oski! Poski!), Waterschapheuvel (Watership Down), W817, Spring, 6teen, Beugelbekkie enzo. Goede tijden waren dat met super leuke programmas (:

    Mijn favourite boek was "Briefgeheimen", waar je de brieven kon uithalen en lezen die voor sprookjesfiguren bedoeld waren (o.a. een reclame foldertje voor een heks, een uitnodiging voor het bal van Assepoester, een brief van Goudlokje die aan de drie beren gericht was, dat soort dingen).

    [ bericht aangepast op 26 aug 2017 - 12:17 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Fennec schreef:
    Oh, en een serie met een meisje dat als superkracht had dat ze in een varken kon veranderen


    Superbig! Ik weet het liedje nog (Super super biiiiig)


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    OperaGhost schreef:
    Keken er hier ook mensen naar Shin Chan? :'D Zó'n fout kinderprogramma.


    Hahaha geweldige serie. Mijn vader vond dit ook zo leuk.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Fennec schreef:
    Oh, en een serie met een meisje dat als superkracht had dat ze in een varken kon veranderen



    @ OperaGhost; Dat mocht ik, net zoals Erieka nooit kijken. Mijn moeder vond het geen intellectueel programma voor kinderen, waar ze wat van gaan leren. Zo klinkt mijn moeder heel streng, maar wat ik dus probeer te zeggen is; ze lette gewoon op de programma's of het wel passend was (voor kinderen), er een stuk leren bijzit (het intellectuele stuk) en gewoon de leukheid van de serie.
    Maar.. mijn moeder heeft gelijk ook.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @ Tragucally, die eerste drie keek ik ook graag. Beestenbos is boos was een tijd lang mijn favoriet.
    @ OperaGhost, ik kon me dus niet herinneren hoe het heette xD
    @ Kwangvatar(yeah)(dance)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Oké, ik heb dus een heleboel nostalgiedingen (zoals Alfred J Kwak enzo), maar ik ga dit topic even hoggen om mijn frustratie te uiten.

    Ik ben ook nostalgisch over de Powerpuff girls en daar hebben ze nu dus een reboot van gemaakt. Prima, klinkt het. Toffe show. Grappige humor, leuk - maar wat hebben ze ermee gedaan?

    Onder andere dit:



    Tijd voor koffie.