• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Tot overmaat van ramp krijg ik ook nog een verjaardagskaart met een race auto erop. De personeelsvereniging zou toch onderhand wel moeten weten dat ik geen lul heb.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Daar zit ik dan, met m'n buik waar een drieling in kan zitten, kijkend naar m'n nichtje van tien die zegt dat ze 'dik' is, terwijl ze een rolletje vel met moeite van haar buik trekt. Fijn dat m'n neefje van acht dan zegt dat ik 'dik' mag zijn omdat ik 'oud' ben.

    SO MUCH LOVE.


    Benoit schreef:
    Daar zit ik dan, met m'n buik waar een drieling in kan zitten, kijkend naar m'n nichtje van tien die zegt dat ze 'dik' is, terwijl ze een rolletje vel met moeite van haar buik trekt. Fijn dat m'n neefje van acht dan zegt dat ik 'dik' mag zijn omdat ik 'oud' ben.

    SO MUCH LOVE.


    Kids shall be kids.
    Dat had ik toen ook een keer. Toen was ik moe en zo'n kind bleef maar aandringen of ik mee wilde doen met tikkertje. Ik zei toen dat ik even ging zitten doordat ik moe ben en zo'n kind flapte er zo uit dat ik moe mocht zijn doordat ik oud ben en oude mensen zijn altijd moe. Wauw thanks :'D


    26 - 02 - '16

    Het eerste boek is alweer uit. Soms is het zo hatelijk om een snelle lezer te zijn.


    Feel the fire, but do not succumb to it.


    Caution first, always.

    Mercer schreef:


    same.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Lalalalalala


    16 - 09 - '17

    For fucks sake. Mijn zus en ik zitten bij de La Cubanita voor een dik uur en we hebben nog maar één ronde gehad. W-T-F. Ze mogen de cocktails wel gratis doen. Er zijn minstens vijf mensen langslopen van de bediening en gewoon stug niet helpen. Zulke slechte bediening heb ik in geen tijd meegemaakt.


    26 - 02 - '16

    Broughton schreef:
    For fucks sake. Mijn zus en ik zitten bij de La Cubanita voor een dik uur en we hebben nog maar één ronde gehad. W-T-F. Ze mogen de cocktails wel gratis doen. Er zijn minstens vijf mensen langslopen van de bediening en gewoon stug niet helpen. Zulke slechte bediening heb ik in geen tijd meegemaakt.

    Die ene in Enschede?

    OperaGhost schreef:
    (...)
    Die ene in Enschede?


    Zwolle. In Enschede ben ik nog nooit geweest. Utrecht was minstens zo druk als deze en daar hoefde ik geen fucking uur op één ronde hapjes te wachten. Een kwartier was echt maximaal daar.


    26 - 02 - '16

    Broughton schreef:
    (...)

    Zwolle. In Enschede ben ik nog nooit geweest. Utrecht was minstens zo druk als deze en daar hoefde ik geen fucking uur op één ronde hapjes te wachten. Een kwartier was echt maximaal daar.

    Oh oké, ik wilde anders zeggen dat ik daar ook één keer ben geweest en het best lang duurde voordat alles op tafel kwam. Het is net alsof ze het met opzet doen.

    Oh meh


    16 - 09 - '17

    OperaGhost schreef:
    (...)
    Oh oké, ik wilde anders zeggen dat ik daar ook één keer ben geweest en het best lang duurde voordat alles op tafel kwam. Het is net alsof ze het met opzet doen.


    Nou bijna wel. Nu kom ik zelf uit de horeca, en weet ik dat dit soort plaatsen hectisch kunnen zijn, maar dan nog. Dan bied je mensen je excuses aan en een gratis drankje of zo. Niet iets in de trant van "we gaan het doorgeven", want daar heb ik gewoonweg geen fuck aan. Mijn hapjes komen er duidelijk niet sneller van naar mijn tafel. (cat)


    26 - 02 - '16

    Die kutvliegen die altijd op je scherm komen zitten. GA WEG! EN NEEM JE KAK MEE!


    16 - 09 - '17

    I'm lost. I'm done.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    — Inner peace, it's hard to find. —