• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Misschien moet ik echt eens naar de dokter hiervoor want dit is echt naar.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Soms ben ik echt heel blij met hoe ik ben, want hoe vervelend ik ook kan zijn, er zijn veel ergere mensen ^^


    Mhm?

    Laatst twee spinnen gezien, een in bad -die probeerde ontsnappen wat niet lukte en ik vond het zielig om hem/haar weg te spoelen- en een op mijn rugzak waarvan ik hoop dat ie er nog niet om zat voordat ik mijn rugzak om deed. Uiteindelijk er zo zacht mogelijk van af geschud en toen ie oké leek (na de val naar beneden) ben ik snel door gelopen.

    Beetje een baal dag vandaag, misschien mede omdat het weer het feestje van de maand is.


    Physics is awesome

    WAAROM IS HET MOGELIJK OM DIT SPEL UIT TE SPELEN MET DIT KOSTUUM


    Ik huil


    Caution first, always.

    I really needed this. I will probably feel like shit again in an hour, but it is nice to feel good for a change.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I know I should make this stop right now but damn he's so cute and honest and I honestly feel comfortable around him and that's like the first man in ages.


    Meeting old friends again is honestly the best feeling in the world.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Mag het please alvast al de 31e zijn want dan komt het Assassin's Festival in Final Fantasy en GUESS WHAT I'M GONNA BE DOING FOR THE REST OF THE WEEK THEN.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Yoshioka schreef:
    Mag het please alvast al de 31e zijn want dan komt het Assassin's Festival in Final Fantasy en GUESS WHAT I'M GONNA BE DOING FOR THE REST OF THE WEEK THEN.

    ameeen


    Caution first, always.

    Mijn schouder doet zo'n pijn e.e Maar morgen is de daaaaaaaaaaag. Fucking eindelijk.


    Caution first, always.

    DUuuuuuuuude hoe is die iconische Teen Wolf naam nog niet als Username gebruikt????


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mercer schreef:
    (...)
    ameeen

    Wat ben ik opgelucht dat ik het hele weekend vrij ben (wbw)


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Yoshioka schreef:
    (...)
    Wat ben ik opgelucht dat ik het hele weekend vrij ben (wbw)

    Jaaa, omg, het voelt altijd zo meant to be als je dan precies tijd hebt ^^


    Caution first, always.

    daarnet werd ik nageroepen op straat met 'JOW WILT GE IS VOELEN HIER'


    nee tfuck ik wil je pietje niet aanraken fuck off


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Rip Hoodie komt naar Nederland en ik heb geen geld meer om tickets te bestellen; dan maar Ticketswap in de gaten houden.


    — Inner peace, it's hard to find. —