• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Nadeel van wat dan ook te leren: alles triggert liedjes en dan begin ik te zingen. Oeps.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    BridgetJones schreef:
    (...)

    Wat ik er van mee krijg, ging het ongeveer zo:
    Perry had een paar achtergronddansers die vroegen of ze met Swift mee op tournee mochten. Toen heeft Perry gezegd dat dat gewoon kon, maar dat ze naar het contract moest kijken omdat Perry ook weer op tournee ging een jaar later. Dus na een jaar wilde de dansers met Perry mee en toen heeft Swift ze ontslagen, en verder snap ik er ook geen zak van. Ohja, toen heeft Swift het nummer Bad Blood over Perry gemaakt en toen is het een beetje geëscaleerd.


    Wauw


    26 - 02 - '16

    BridgetJones schreef:
    (...)

    Wat ik er van mee krijg, ging het ongeveer zo:
    Perry had een paar achtergronddansers die vroegen of ze met Swift mee op tournee mochten. Toen heeft Perry gezegd dat dat gewoon kon, maar dat ze naar het contract moest kijken omdat Perry ook weer op tournee ging een jaar later. Dus na een jaar wilde de dansers met Perry mee en toen heeft Swift ze ontslagen, en verder snap ik er ook geen zak van. Ohja, toen heeft Swift het nummer Bad Blood over Perry gemaakt en toen is het een beetje geëscaleerd.

    Wat een gezeik om niks. Echt het Hollywood leven he.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Omg, ik heb zo'n zin om de GOT finale te kijken in de Cinemec vanavond ((((:


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Let it go for the love of God.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik hoop echt dat ze voor eeuwig bij elkaar blijven. Ze zijn echt té leuk samen. :3


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    I can DO this


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    I really can't deal with this any longer. Please just let it stop.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Troy Baker vindt Matthew Mercer 'awesome'. Mijn fave houdt van mijn andere fave. ;___;


    Caution first, always.

    WaaaAaAAAARom ging ik die video's kijken. Voel me gelijk misselijk woohoo.
    Also; ik zag een video van een kampintro van een ander schooljaar en nu heb ik nog minder zin in dat kamp want het is zo kinderlijk en typisch en "communicatie" en "samenwerken" en blabla onzin. Nee, ik ben niet gek op dingen die scholen organiseren. Überhaupt niet gek op school. Maar dat was al wel duidelijk.

    blijkbaar hebben de jongens van mijn scouts over me zitten roddelen op weekend????? volgens hen zou ik een verborgen 'slimheid' bezitten :W

    altijd al gewild dat ze dat zeggen over me lol


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Juist, nu moet ik dus een keuze maken die ik niet kan maken. Ugh.


    i wanna die with you once or twice.

    Meraki schreef:
    (...)

    Ik begrijp je, maar ik heb me erbij neergelegd nu. Plus, ik ben gaan nadenken: wie bepaald dat je te oud bent voor Q? Ik ben 21, dus al ouder dan jij en ook ik ben niet de oudste op deze site. Natuurlijk is het niet altijd allemaal perfect hier, maar als jij je vermaakt met schrijven/lezen/rondneuzen op het forum, waarom zou je dat dan niet meer mogen doen - puur omdat je volwassener aan het worden bent?

    Absoluut niet aanvallend bedoeld, natuurlijk. Ik zou het alleen jammer vinden als je jezelf puur om die reden van Quizlet verwijdert. Het feit dat je hier namelijk toch steeds terug komt, laat misschien wel merken dat je eigenlijk nog helemaal geen afscheid wil nemen. (bloos)

    Ohhh nee nee mijn leeftijd is niet echt het probleem, want ik weet dat ik wat dat betreft niet echt een uitschieter ben of zo, maar de website is gewoon erg, erg beschermend omdat het ingericht is op het veilighouden en het tevreden houden van de jongere users. Daarom zijn er naar mijn mening een heleboel nutteloze regels van kracht hier die naar mijn mening echt niks toevoegen behalve dat het misschien "eerlijk" of "rustig" blijft hier. Ik weet niet waarom ik er nu opeens zo over struikel maar bijvoorbeeld die kudo/reactie regel vind ik totale onzin. Het beschermt niemand, het zorgt er alleen voor dat iets irritants niet meer gebeurt. Maar wat dat betreft heb ik gewoon een heel sterk gevoel dat dat binnen de eigen verantwoordelijkheid van de users moet vallen en shdkahdja

    Sorry dit is een lange rant en ik hoop dat het bij niemand in het verkeerde keelgat schiet want het is absoluut niet gericht op specifieke mensen of specifiek de crew, want ze zullen vast hun redenen hebben, maar ik snap het gewoon niet. Waarom moeten er regels gemaakt worden rond algemene irritatiefactortjes? Wat dat betreft voel ik me gewoon te oud of zo, want iedereen hier is vet lief en de sfeer is goed en ik hou van deze plek maar ik heb ook het gevoel dat er meer regels zijn dan op dit punt nog logisch voelt


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    ik ben best wel dol op mijn haar en ik heb het al heel lang (haaa, lang), maar soms is er zo'n weekend waarin het in verschrikkelijke knopen besluit te gaan liggen zonder duidelijk oorzaak en het bijna in de hondenpis die ik probeer op te ruimen hangt terwijl ik nog een volle armlengte van de vloer verwijderd ben (en later in chocola, maar naar verhouding lijkt dat bijna prettig)

    en dan vraag ik me toch af of het niet tijd wordt om een keer een schaar erbij te pakken ughhh


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik moet eten.. maar het heeft geen zin en wil vasten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.