• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Ik vind het altijd zo grappig als mensen me haten, like dat is mijn taak donder op


    Heaven is a place that we all have

    Yellowstone schreef:
    daarnet werd ik nageroepen op straat met 'JOW WILT GE IS VOELEN HIER'


    nee tfuck ik wil je pietje niet aanraken fuck off


    fuuucking malinasmachinas


    Heaven is a place that we all have

    Adsthetic schreef:
    (...)

    fuuucking malinasmachinas


    sorry to disappoint you but it was in Leuven hahaha


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    (...)

    sorry to disappoint you but it was in Leuven hahaha


    heeft Leuven een coole naam dan


    Heaven is a place that we all have

    Okay so hear me out. Ik heb hem op Facebook en ik heb ze nummer, maar ik ben dus echt super bang dat hij mijn nummer al gedelete heeft. Hij is jarig deze week, dat herinner ik me nog van toen ik het twee maanden geleden vroeg. Is dat raar? Ja, wss. Geef ik een fuck? Nee niet echt. Maar ik weet nu echt niet of ik hem moet feliciteren... Zucht. Hij zit toch nooit op Facebook dus ik weet niet of hij dat gaat merken en om hem nou te appen... Hij heeft mijn nummer wss toch niet meer... Als kers op de taart weet ik niet zeker of hij nou wel of niet een vriendin heeft. Zooi. *bangs head against wall* kan ik niet gewoon voor een berijkbare jongen vallen? Pls


    We've lived in the shadows for far too long.

    Adsthetic schreef:
    (...)

    heeft Leuven een coole naam dan


    niet dat ik weet hahaha


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    (...)

    niet dat ik weet hahaha



    Maleuvenas machinas


    Heaven is a place that we all have

    God damn it. Neefje, dit helpt niet! Door dit soort dingen op Facebook mis ik je echt!
    Waarom is onze familie ook zo fucked up.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Kijk, ik houd heel erg van pluizige dingen, maar dat betekent niet dat ik mijn voedsel ook graag pluizig wil hebben, @ de mais in mijn koelkast


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan




    I am blessed en nu moet ik echt gaan slapen voor ik morgen neerval bij het bloedprikken


    Caution first, always.

    Ik kan hier zo zo zo niet tegen. Houd alsjeblieft op.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Still awake, thinking about my story. I always get inspiration at night.


    • His arms feel more like home than any house ever did. •

    Mercer schreef:




    I am blessed en nu moet ik echt gaan slapen voor ik morgen neerval bij het bloedprikken

    ✨ B l e s s e d ✨


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben echt te bang om weer te gaan slapen want straks valt mn piercing er weer uit. Hij doet nu al weer zo'n zeer..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I dont want to.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered