• Hoi hoi allerliefste Quizletters!

    Ja, ja, vandaag is het de dag. We laten jullie niet langer wachten! De volgende kandidaten hebben de meeste stemmen gekregen van jullie (alfabetische volgorde):
    Meraki
    Papiliones
    Slughorn

    Gefeliciteerd! Jullie gaan onze crew versterken, welkom! Hopelijk vinden jullie snel je plaatsje!

    Aan elke kandidaat die het niet geworden is: ook aan jullie gefeliciteerd. Jullie hebben dat allemaal heel goed gedaan. Geef de moed zeker niet op!
    Aan de rest: laat al die felicitaties maar komen! *O*

    Gefeliciteerd! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oh wauw! Dank jullie! Ik ben zo blij! En ik moet zeggen dat ik hem best wel kneep, want iedereen heeft zo zijn best gedaan!
    Ik heb zoveel goede antwoorden gezien op alle vragen, dus als je het niet geworden bent - jullie waren ook echt goed!

    Oh trouwens, ook iedereen die op mij gestemd heeft - bedankt voor de stemmen. (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Baudelaire schreef:
    Je kunt Erica een berichtje sturen en dan zal zij je vertellen hoeveel stemmen je hebt gekregen!

    Ik wist dat ik iets vergeten was te zeggen! Gelukkig hebben we jou nog! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gefeliciteerd alledrie!
    en ik had verwacht langer op de uitslag moeten wachten. Snel gedaan!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Professor Slughorn als bemiddelaar... zolang je maar niet nog een keer informatie lekt over gevaarlijke onderwerpen waardoor iedereen potentieel zou kunnen sterven.

    Flauw, sorry. (cat)

    Aaaah, dankjewel, ik ben super blij! Ook gefeliciteerd aan mijn andere collega's! Natuurlijk enorm bedankt aan iedereen die op me gestemd heeft, bedankt voor het vertrouwen.*O*


    everything, in time

    Gefeliciteerd allemaal! Mijn favoriet zit er echter niet bij. Jammer...


    oi, suzy

    Gefeliciteerd! *O*


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Gefeliciteerd! Er zitten goede tussen. Daarbij denk ik dat het überhaupt een nek aan nek race was. Stuk voor stuk goede kandidaten, flink aan elkaar gewaagd.


    26 - 02 - '16

    Gefeliciteerd! *O*


    Caution first, always.

    Yes! Meer blauw op straat!*O*

    Vlaamse pun intended!


    Queer zijn is gewoon alles

    Gefeliciteerd!


    -

    OperaGhost schreef:
    Professor Slughorn als bemiddelaar... zolang je maar niet nog een keer informatie lekt over gevaarlijke onderwerpen waardoor iedereen potentieel zou kunnen sterven.

    Flauw, sorry. (cat)

    Hahahaha hier moest ik heel hard om lachen

    Gefeliciteerd iedereen!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    OperaGhost schreef:
    Professor Slughorn als bemiddelaar... zolang je maar niet nog een keer informatie lekt over gevaarlijke onderwerpen waardoor iedereen potentieel zou kunnen sterven.

    Flauw, sorry. (cat)


    Hahahaha. Ik vond dit echt misschien wel iets te grappig.
    Ik zal mijn best doen :X


    It's never gonna happen, Guys.

    Gefeliciteerd alle drie! *O*


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Welkom (terug) bij de crew!! Ik heb zeker vertrouwen in deze drie! 😊

    Aan alle andere kandidaten van de tweede ronde: jullie waren allen stuk voor stuk sterke kandidaten! Heel erg bedankt voor de inzet, ik heb verschillende kwaliteiten in jullie gezien. ^^ Het waren 2 spannende weken dankzij jullie allemaal!


    Ik wil een tuin vol egels