• Hoi hoi allerliefste Quizletters!

    Ja, ja, vandaag is het de dag. We laten jullie niet langer wachten! De volgende kandidaten hebben de meeste stemmen gekregen van jullie (alfabetische volgorde):
    Meraki
    Papiliones
    Slughorn

    Gefeliciteerd! Jullie gaan onze crew versterken, welkom! Hopelijk vinden jullie snel je plaatsje!

    Aan elke kandidaat die het niet geworden is: ook aan jullie gefeliciteerd. Jullie hebben dat allemaal heel goed gedaan. Geef de moed zeker niet op!
    Aan de rest: laat al die felicitaties maar komen! *O*

    Gefeliciteerd! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Proficiat! *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Gefeliciteerd en welkom! Alle drie zaten jullie in mijn top vijf, dus me is happy! Plus, ik had sowieso vertrouwen in iedereen, want jemig, jullie hebben echt allemaal enorm je best gedaan.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2017 - 16:30 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gefeliciteerd! (:


    And then we'll see it.

    Gefeliciteerd! Jullie gaan het super doen en daarom vind ik het niet eens heel erg dat ik het niet ben geworden! *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Gefeliciteerd!! *O*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    ALLEMAAL VERDIEND ECHT YAS. Daarnaast vond ik deze verkiezingen echt like ????!?!?!?!?!? want zo spannend like iedereen was zo goed

    Maar ja echt verdiend (((((:


    Heaven is a place that we all have

    Yay, nieuwe crewbies! Gefeliciteerd allemaal en welkom en ik hoop dat jullie genieten van die hippe blauwe kleur. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Yaaaay crewbies! *O*


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Gefeliciteeeeeeeeerd.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    AAAAAHH. Gefeliciteerd iedereen. Degene waarop ik had gestemd, Meraki, is er eentje geworden whoohoo *O*

    [ bericht aangepast op 27 aug 2017 - 23:31 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik had overigens een top 3 met Meraki / Marleen, Sarah / Hooverphonic en Filiz / Papiliones.

    Dus yes omg twee van m'n keuzes


    Heaven is a place that we all have

    Nogmaals bedankt voor alle felicitaties en wat leuk om te horen dat mensen vertrouwen in me hebben! (blush)


    everything, in time

    Gefeliciteerd!


    all because i liked a girl

    Gefeliciteerd! Mijn favoriet zit erbij. :Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Aan degenen die hun stemmen gaan opvragen/hebben opgevraagd: Vergeet niet dat al die stemmen verdeeld zijn over 9 personen, hé. Ik bedoel je moet niet teleurgesteld zijn als je aantal stemmen "laag" lijkt, want dat lijkt enkel zo doordat het totaal zo hoog was. ;) En het aantal zegt niets over hoe goed je was. Jullie hebben allemaal jullie best gedaan. ^^


    Ik wil een tuin vol egels