• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Fuck this.


    26 - 02 - '16

    AAAAAAA DE GIF <3



    Eindeeeeelijk <3


    Caution first, always.

    Mercer schreef:
    AAAAAAA DE GIF <3


    Eindeeeeelijk <3

    yaaay ^^ [als dit is waar ik denk dat het over gaat; yaay ^^]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ^ Jaaaaaaaaaaa!


    Caution first, always.

    Ik heb zo veel leuke dingen gepland staan voor m'n reis. Ik word hier helemaal warm van. :3



    I'll see you on the dark side of the moon

    Levitan schreef:



    Caution first, always.

    Ik... heb oprecht geen flauw idee wat al die beestjes in de gifs zijn, maar ze zijn fantastisch en ik wil er eentje aaien, oh my gosh.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik... heb oprecht geen flauw idee wat al die beestjes in de gifs zijn, maar ze zijn fantastisch en ik wil er eentje aaien, oh my gosh.

    Chocobo's en Moogles uit Final Fantasy ;__;


    Caution first, always.

    Dat moment dat het warm weer is en ik ineens last heb van mijn keel. Maar hoe dan?


    Physics is awesome

    Mercer schreef:
    (...)
    Chocobo's en Moogles uit Final Fantasy ;__;

    & Carbuncle (heart2)


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dat wezentje lijkt op een Fennec. <3



    Ik wil schrijven gezien ik zoveel in mijn hoofd heb zitten. Maar eyo pijntjes.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2017 - 20:41 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Ugh mentaal zo tired from this.


    The truth is out there.

    Ik had echt gehoopt dat het uit zou gaan. Dat klinkt verschrikkelijk, maar jullie zijn gewoon écht geen goed koppel. Moest iemand mij behandelen, zoals hij jou behandelt, was ik het al lang afgetrapt. Er zijn grenzen en hij kent ze niet.


    kindness is never a burden.

    ajaj


    LaAt ZiEn WiE jE bENt