• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik wil geen regen. :c


    Smile. You're beautiful. <3

    Ik weet niet wat ik moet doen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    almost naar huis


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    I'm confused... Final Fantasy vraagt nu al om een update, maar het assassin's festival begint morgen toch pas?

    [ bericht aangepast op 30 aug 2017 - 14:01 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    De corgi beet me...


    I'm your little ray of pitch black.

    My skin looks like utter shit and it has been like that for the past two weeks. I really don't feel comfortable going outside without wearing a ton of make-up, but that only makes it worse.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    I'm so self destructive it's a fucking joke.


    Nooit gedacht dat het zou fijn zou zijn om mijn oude, teveel geluid maken de laptop met een losse o, op mijn kamer te hebben en dat is niet eens sarcastisch. (':

    [ bericht aangepast op 30 aug 2017 - 15:29 ]


    i wanna die with you once or twice.

    mijn ouders (oa. moeder die handen voor de ogen doet) die got kijken is te hilarisch. nog 9 episodes en ze zijn bij de red wedding. oh god xd


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Dus omdat mijn zusje ziek is (maar wel tot twee uur 's nachts met een vriendin kan kletsen) moet ik boodschappen doen. Prima, geen probleem. Maar ik ben meteen dom en egoïstisch omdat ik jouw sigaretten vergeet? Als je nu binnen een seconde in de auto kan springen om aan je verslaving te voldoen, had je ook gewoon de boodschappen kunnen halen.


    Nog 55 dagen tot ik weer in Londen zit oooohhhhh

    Is RPg aan het uitsterven op Q of zo? Ik ben een hele tijd weggeweest, open een RPG en niemand schrijft zich in, hahah. Dacht dat mensen op Q zombie-rpg's leuk vonden ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bye, Fallout 4. Deze update is belangrijker.


    Caution first, always.

    BabyDriver schreef:
    Is RPg aan het uitsterven op Q of zo? Ik ben een hele tijd weggeweest, open een RPG en niemand schrijft zich in, hahah. Dacht dat mensen op Q zombie-rpg's leuk vonden ;'D

    Is er een Zombie—RPG??????!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mercer schreef:
    Bye, Fallout 4. Deze update is belangrijker.

    Het is echt fucked dat het er al instaat maar je kan het nog niet spelen 😩😩


    — Inner peace, it's hard to find. —