• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    En toen besefte ik me dat ik niks waard ben en ja. fuck. :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Blijkbaar heeft mijn tante een kaart voor me op de post gedaan and I don't even know if I want to open it. Het is ontzettend lief bedoeld, but she was there when I was at my worst and she was the one to take me to the hospital and I am sure her words won't go out of my head.


    She's imperfect but she tries

    Waarom moet je in godsnaam altijd in de slachtofferrol kruipen? Geniet je van die aandacht of zo?

    just to be sure: gaat over iemand buiten Q!

    [ bericht aangepast op 29 aug 2017 - 21:13 ]


    everything, in time

    Ew YouTube why did you change your logo? D;


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waarom ben ik zo verdomde moeeee.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ship Eowyn en Faramir zo hard.


    Am I getting out of my writersblock? Finally?! This is gonna be good.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Oke. Mogelijk gaat het gesprek waar ik me zorgen om maakte niet door en ik weet nu niet zo goed wat ik moet. Ugh. Deze onzekerheid... Ik kan er echt niet tegen.


    26 - 02 - '16

    http://www.ad.nl/binnenland/met-dit-monster-krijgen-we-binnenkort-te-maken~ae8443bc/

    ze zijn zo groot en eng en ik ben al heel bang voor wespen
    cricricri


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Waaaaaaaaaaaarm, waaaaaaaaaaaaaaarm, waaaaaaaaaaarm!


    16 - 09 - '17

    BirbRon schreef:
    http://www.ad.nl/binnenland/met-dit-monster-krijgen-we-binnenkort-te-maken~ae8443bc/

    ze zijn zo groot en eng en ik ben al heel bang voor wespen
    cricricri


    Omg... ):
    Ik haat wespen zo erg. Hopelijk wordt er een manier gevonden dit monster te laten verdwijnen zodat het niet hier komt.


    26 - 02 - '16

    [ bericht aangepast op 29 aug 2017 - 23:57 ]


    Heaven is a place that we all have

    Mercer schreef:
    (...)
    Chocobo's en Moogles uit Final Fantasy ;__;

    Yoshioka schreef:
    (...)
    & Carbuncle (heart2)


    ??? Zelfs die namen zijn geweldig, omg. Dit is het soort ding waarmee men mij op een dag nog serieus aan het gamen zou kunnen krijgen, puur voor de mooglechocobuncles. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oké maar mensen WACHT EVEN. Ik googlede Final Fantasy, want idk, ik google alles, en dit is de eerste zin uit dat informatieblokje dat soms rechts staat: "Final Fantasy is de naam van een serie computerrollenspellen, vervaardigd door de Japanse spelsoftwarefabrikant Square."

    Dudes. Ik wist niet dat ik een spelsoftwarefabrikant was. Ik hoop dat ik goed ben.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ugh, ik wil dit niet. Het voelt te mooi om waar te zijn.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.