• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Yo als de onzekerheden even weg kunnen blijven 's nachts, that'd be awesome.


    Een maand is te lang, ugh.


    i wanna die with you once or twice.

    omfg ik ben geslaagd voor biologie aaaaaaahhh! *O*

    niet verwacht, wauw dit gaat goed! (bloos)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Deze broek zit voor het mooie nét iets te strak. Ik hoop dat hij nog wat mee rekt want dat is nu echt niet te doen


    "It means no worries, for the rest of your days"

    MacGyver schreef:
    Dat moment dat het warm weer is en ik ineens last heb van mijn keel. Maar hoe dan?


    Saaame

    Ik heb zojuist 10,5 uur geslapen en ik zou zo door kunnen slapen jeetje mineetje


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ellen's reactie op de slechte grappen van Katy Perry zijn echt geniaal. Thanks people behind the scenes for that. You made it more cringe, in a good way.


    I'm your little ray of pitch black.

    fucking bus die weer te laat is uhh


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Woo even waarom is er een leraar op de basisschool tegenover mijn huis die op een wrestler lijkt? En waarom kom ik hier nu verdomme pas achter? He looks like this. Als ik zo'n leraar had op de basisschool dan waren mijn punten een stuk slechter geweest.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik wil zoveel dingen afmaken, maar ik wil eigenlijk ook wel vakantie vieren.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Waarom ga ik eigenlijk nog naar de dokter toe, als ze me toch altijd doorsturen naar het ziekenhuis?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    1-800-273-8255 wat een mooi nummer.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik ben vast enorm ziek...

    Want ik heb mijn huiswerk voor morgen gisteravond al gemaakt en ik heb echt zin om morgen weer naar school te gaan. Nooit gedacht dat ik in deze positie zou zitten. :W


    everything, in time

    Hahahahahaha, heeft Katy de acht mannen van Taylor Swift's — Look What You Made Me Do geleend? Zingen kan ze nog altijd niet, dus dan moet ze het maar daarvan hebben zeker?


    I'm your little ray of pitch black.

    Broughton schreef:
    (...)

    Omg... ):
    Ik haat wespen zo erg. Hopelijk wordt er een manier gevonden dit monster te laten verdwijnen zodat het niet hier komt.

    same, ik ben al bang voor alles wat fladdert, al helemaal als het ook nog eens steekt en al helemáál als het mega groot is.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik wil een raadseltopic aanmaken, maar dit is het internet dus kun je het sneller opzoeken dus is het niet leuk meer.


    Don't walk. Run, you sheep, run.