• Bloodtraitors


    STORY
    2 Augustus 1880 — In het industriele Britse Rijk wordt leerplicht voor alle kinderen onder de 10 ingevoerd. Tegelijkertijd wordt er ook een grote stap gezet in het magisch onderwijs in het land: Voor het eerst krijgen ook muggleborns en halfbloods een uitnodiging om te studeren aan Hogwarts School for Witchcraft and Wizardry. Dit besluit valt zeer slecht in de pureblood-gemeenschap, die dit besluit met hand en tand probeert tegen te gaan, maar toch stappen er enkele halfbloods en muggleborns die eerste september in de trein.
    1 september 1886 — Het is 6 jaar nadat Hogwarts de eerste halfblood en muggleborn studenten heeft toegelaten. Nog altijd zijn de spanningen tussen hen en de purebloods erg hoog. Veel docenten weigeren de studenten aan te kijken en ze hebben moeite om voldoendes te halen. Ze zijn nog altijd erg in de minderheid en zelfs de hoofdmeester heeft geklaagd over de halfbloods en muggleborns in zijn school. De studenten zelf zijn erover verdeeld. Sommige studenten hebben de muggleborns en halfbloods geaccepteerd, anderen hebben er meer moeite mee.


    Deze rpg gaat over de studenten die op 1 september 1880 voor het eerst op de trein naar Hogwarts zijn gestapt en plots moesten omgaan met de realiteit dat ze vanaf nu hun school delen met enkele studenten die niet of niet volledig uit de magische wereld komen.



    INFORMATION
    Uniforms
    De leerlingen dragen de uniforms zoals wij ze kennen uit de boeken en films.


    Vakken
    Verplichte vakken
    • Astronomy
    • Charms
    • Dark Arts
    • Defence Against the Dark Arts
    • Herbology
    • History of Magic
    • Potions
    • Transfiguration
    Keuzevakken
    • Alchemy
    • Apparition
    • Arithmancy
    • Care of Magical Creatures
    • Divination
    • Study of Ancient Runes
    Buitenschoolse activiteiten
    • Ancient Studies
    • Art
    • Frog Choir
    • Ghoul Studies
    • Magical Theory
    • Music
    • Orchestra
    • Xylomancy

    Landen
    Dit zijn de landen waar de leerlingen vandaan kunnen komen. Er zijn geen uitzonderingen mogelijk.
    • Engeland
    • Schotland
    • Wales
    • Ierland

    Prefects & Quidditch
    Er worden géén prefects of headboys/headgirls gespeeld in deze RPG. Deze worden gespeeld door NPC's. Ook alle spelers van de vier Quidditch teams zijn NPC's. Er zijn Quidditch wedstrijden, maar deze zullen niet worden uitgespeelt.

    Huisdieren

    • Een uil
    • Een kat
    • Een pad


    ROLES
    • Naam:
    • Leeftijd:
    • Leerjaar: 7
    • Bloedstatus:
    • Afdeling:
    • Innerlijk:
    • Uiterlijk:
    • Geschiedenis:
    • Vakken:
    • Extra:


    Mannen
    Naam Bloedstatus Username Faceclaim Pagina
    Faolan Donn Reilly Muggleborn Slughorn Adrien Sahores 1.6
    Dominic Theodore St. James Pureblood Ziegler Tom Webb 1.3
    Cecil Isaac Alcott Pureblood Marlow Maxence Danet Fauvel 1.7
    Alfred Edward St.James Pureblood Vaiana Tom Webb 1.3
    Caleb Septimus Solomon Blackwater Pureblood calice Ezra Miller 1.6
    Bran Desmond Pureblood SebastianVerlac Grant Gustin 1.1
    Arthur Eldritch Foster Pureblood Mahigan Kendall Ryan Sanders 1.4
    Vrouwen
    Xenia Delacroix Pureblood Sempre Chiara Scelsi 1.2
    Clemeninte Agnes Welch Pureblood Vaiana Amandla Stenberg 1.7
    Laurel Rose McCarthy Pureblood Solomita Chloe Bridges 1.7
    Naam Pureblood Tormienne Freya Mavor Pagina
    Naam Bloodstatus Username Faceclaim Pagina
    Jessie Amethyst Porter Pureblood Sombre Joanna Halpin 1.6
    Florence Blodwen Half-Blood Necessity Tamla Kari 1.4
    Catelyn O'Donnel Half-Blood Phorthos Nora O'Neil 1.3

    Note: Wees ervan bewust dat deze RPG zich afspeelt in 1886. Er zijn geen mobiele telefoons en homoseksualiteit bestaat niet zoals het nu bestaat. Houd hier rekening mee met het maken van jouw personage. Daarnaast moeten er meer purebloods zijn dan halfbloods en muggleborns, omdat het voor hen en hun families normaler is om naar Hogwarts te gaan. Veel purebloods moeten weinig tot niets hebben van de anderen (met uitzonderingen daar gelaten). Dit kan verschillende redenen hebben, dus wees origineel. We spelen de studenten in het 7e leerjaar.




    RULES
    • De huisregels van Quizlet gelden hier
    • Alleen SebastianVerlac en Ziegler openen nieuwe topics
    • Afwezigheid langer dan drie dagen graag even melden
    • Maximaal twee personages per persoon (een man en een vrouw)
    • Houd de geslachten en afdelingen gelijk
    • Geen special snowflakes of Mary Sues
    • Wees origineel
    • 300 woorden per post
    • Heb je vragen? Stel ze gerust!


    [ bericht aangepast op 11 okt 2017 - 20:42 ]


    Bowties were never Cooler

    MT. Hehe.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    MT.


    That is a perfect copy of reality.

    Mag ik een Slytherin pureblood girl c: ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Of course


    Bowties were never Cooler

    Mag ik een muggleborn vrouw, Gryffindor?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    MT


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mag ik een Slytherin boy?


    That is a perfect copy of reality.

    Sempre schreef:
    Mag ik een muggleborn vrouw, Gryffindor?


    Je weet dat veel studenten erg tegen muggleborns zijn, he? Verder is het prima

    Marlow schreef:
    Mag ik een Slytherin boy?


    Prima

    [ bericht aangepast op 31 aug 2017 - 22:49 ]


    Bowties were never Cooler

    Slytherin is vol


    Bowties were never Cooler

    SebastianVerlac schreef:
    (...)

    Je weet dat veel studenten erg tegen muggleborns zijn, he? Verder is het prima


    Hm, ik kijk even hoe ver ik kom met mijn rol als muggleborn. Mocht het niet lukken, kan ik het dan nog veranderen?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Mt! Mag ik een jongen? 😊 hufflepuf of ravenclaw? Ik twijfel hahah oh en mocht er nog een Slytherin vrij komen let me know! (iemand die Misschien dan een twin wil zijn met mijn boy?)

    Edit: Doe toch maar een Ravenclaw boy! 😊

    [ bericht aangepast op 31 aug 2017 - 23:37 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH






    • Naam: Bran Desmond
    Bran: Iers: Raaf
    Desmond: Iers: uit Zuid Munster
    • Leeftijd: 17 15 Mei 1869
    • Leerjaar: 7
    • Bloedstatus: Pureblood Bran kent weinig haat voor Muggleborns, maar hij heeft altijd wel meegekregen dat mensen met magie niet samen horen te gaan met mensen zonder magie. Een Half-Blood met een Muggle ouder is voor hem dan ook zeker wel een schande, zelfs als de andere ouder een Muggleborn is, terwijl een Half-Blood met een Muggleborn en een Pureblood ouder helemaal prima zijn in zijn boekje.
    • Afdeling: Hufflepuff
    • Innerlijk:
    Sterktes: Lief, zachtaardig, vergevingsgezind, loyaal, meelevend, eerlijk, rechtvaardig, vrolijk
    Zwartes: Push-over, goed gelovig, trouw tegen beterweten in, softie, kan niet tegen conflict situaties, onrecht, of verdriet, emotioneel teruggetrokken
    Bran is een echte Hufflepuff. Dit heeft goede kanten, maar ook minder positieve kanten. Hij is de liefste jongen die je ooit zal tegenkomen, en eigenlijk altijd vrolijk. Hij is een schatje, zoals zijn ouders hem noemen. Hij is trouw, zelfs als iemand hem genoeg redenen heeeft gegeven om voor altijd het vertrouwen in de mensheid op te geven. Deze trouw geldt voor mensen, plannen, en denkbeelden. Toch is de uitvoering nog wel eens wat latiger, gezien Bran de grootste pushover is in dit universum. Een luid woord of teken van een discussie en hij stopt met vechten, zelfs als hij liever wel iets zou doen. Hij houd van vriendelijkheid en is zelf goudeerlijk, maar hierdoor gelooft hij ook heel snel wat andere mensen hem wijsmaken. Zelfs als hij wel doorkrijgt dat iemand tegen hem heeft gelogen, vergeeft hij ze weer snel. Hij is een echte softie en velen hebben door de tijd ook profeit genomen van zijn goedheid. Bran is erg meelevend, met iedereen, maar toch heeft hij ook een zeer sterk gevoel voor rechtvaardigheid, zelfs al vind hij het erg moeilijk om zich ervoor uit te spreken. Zich uitspreken kan namelijk mogelijk uitlopen in een conflict situatie, wat Bran koste wat het kost wil voorkomen. Als hij dan toch in een conflict situatie terecht komt, of met een onrecht die hij niet zomaar kan verhelpen, trekt Bran zich volledig terug in zichzelf. Hij kan er gewoon niet mee omgaan, en zoals met alles waar hij niet mee om kan gaan, sluit hij zich er volledig voor af en kropt het op van binnen. Dit gebeurt ook met enige vorm van verdriet of negatieve emoties. Hij drukt het weg en verdwijnt in zichzelf. Hij laat niemand toe in dit soort situaties, en er zijn er maar heel weinig die hem ooit verdrietig zullen zien.
    • Uiterlijk: [fc: Grant Gustin]
    Bran is een opvallend magere jongen met warrige oneven geknipte donkerbruine haren, die in de winter zwart lijken. Zijn botstrukturen zijn duidelijk zichtbaar over zijn hele lichaam, maar vooral in zijn gezicht, hals, en handen, die altijd zichtbaar zijn. Mesnen noemen zijn vingers wel pianovingers, al heeft Bran zelf nog nooit een piano gezien, alleen op tekeningen van mensen die hem uitlegden wat het is. Bran's oneven haren veegt hij vaak omhoog uit zijn gezicht met een heel klein beetje vet, zodat het blijft zitten. Zijn moeder vind het er leuk uitzien, dus heel veel verandering zal er niet in komen. Zijn wenkbrauwen zijn dik en donker, en overschaduwen smalle grijsblauwe ogen. Zijn smalle lippen staan haast altijd in een glimlach getrokken onder zijn iets bredere rechte neus. Op zijn kaken en bovenlip staat tegenwoordig van tijd tot tijd een puberale stoppel. Naast Bran's magere gestalte, is hij ook nog eens heel bleek. Dit zit in zijn genen en het feit dat er ongeveer 3 zonnige dagen per jaar in Ierland zijn, helpen ook niet mee.
    Op Hogwarts draagt Bran altijd zijn oude versleten uniform, wat voor hem nog van zijn broer Aiden is geweest, en toen was het al een oud versleten tweedehands uniform. Als hij wel iets anders draagt, zijn het zelfgebreide truien of shirts gemaakt uit zoutzakken, waarvan de meeste shirts ook weer van broer op broer zijn doorgegeven. Aan alles van zijn uiterlijk en kleding is duidelijk te zien dat hij uit een heel arm gezin komt, van zijn versleten schoenen, tot zijn zelf geknipte haren. Toch straalt de vrolijkheid, de liefde, en het geluk van Bran af.

    • Geschiedenis:
    Matthew Desmond 49
    Honora Desmond 47
    Daniel Desmond gestorven met 4 jaar
    Aiden Desmond 22
    Eliza Desmond 20
    Colin Desmond gestorven met 3 maanden
    Julia Desmond gestorven met 5 jaar
    Michael Desmond gestorven met 11 jaar
    Kate Desmond 11
    Anne Desmond gestorven met 9 jaar
    Hij is geboren in Old Parish aan de Ierse zuidkust in de na-weeen van de Ierse hongersnood. Hij komt uit een groot arm Katholiek gezin,
    en leefde altijd met de angst op de achtergrond dat een nieuwe hongersnood kon komen. De Ierse heksen en tovenaars gemeenschap, heeft net al de rest van de Ierse bevolking zwaar geleden onder de hongersnood, waardoor mugglehaat hier een stuk minder is. Zo is ook de kleine magische gemeenschap in Ierland met een kwart verkleint in de jaren van de hongersnood door honger en emigratie, met een aanhoudende periode van populatieafname erna. Het grootste deel van de families van Matthew en Honora zijn gestorven van de honger en de ziektes die rondgingen in en na die tijd. Door de hongersnood zijn Matthew en Honora zelf ook niet naar Hogwarts gegaan, omdat alle hulp nodig was op de boerderijen en vissersboten om genoeg te produceren om niet uit huis te worden gezet. Ook was er simpelweg geen geld om zelfs maar boeken of uniformen te kopen voor Hogwarts. Ze hebben wel iets van de enkele andere tovenaars en heksen geleerd die overgebleven waren na de hongersnood, maar het meeste hebben ze toch geleerd van hun kinderen, die wel naar Hogwarts konden.
    Bran's jeugd was aan de ene kant heel simpel en liefdevol, maar aan de andere kant kende het veel zware tijden. Hij was het vierde kind, en een van de vier die hun kinderjaren hebben overleefd. Ondanks dat de hongersnood over was, lagen er nog genoeg gevaren op de loer in de vorm van infectieziektes, ongelukken, en wilde dieren. De meer dan de helft van de kinderen heeft het niet overleefd. Daniel overleed aan cholera, Colin aan difterie, Julia aan tetanus. De familie leek opgelucht adem te kunnen halen toen alle overgebleven kinderen ouder waren dan 6, tot een gedoemde zaterdag aan het einde van Mei. Het was ruw weer, maar toch voeren de schepen uit in de vroege morgen om te gaan vissen. Zoals eigenlijk elke zaterdag, gingen de kinderen die nog niet naar Hogwarts mochten, mee de zee op. In het kanaal stak al snel een storm op en voor de boten terug konden keren naar de haven, ging het mis. Een aantal boten sloeg om, en ondans dat iedereen kon zwemmen, kon een deel van de opvarenden niet worden gered door de boten die wel rechtop waren gebleven. Kate en Matthew werden gered, maar Michael en Anne zijn nooit teruggevonden, samen met enkele andere vissers en kinderen uit het dorp. Het was een zeer zwarte dag in de geschiedenis van het dorp en het gezin. Matthew voelt zich er zelf nog altijd enorm schuldig over,
    Van dag tot dag, gingen de kinderen onder de 11 naar school in de ochtend en hielpen op het land in de middag en op zee op zaterdag. Hij ouders hielden enorm veel van hen, maar geld om de kinderen te verwennen was er niet. Ze zijn opgevoed met strikte normen en waarden, waar Bran en zijn familie veel waarde aan hecht, gezien dit het enige is waarmee ze hun trots op kunnen houden. De kinderen die wel op Hogwarts zaten, hielpen in de vakanties, net als de andere kinderen. Het was een simpel leven, met het geluk in de kleine dingen als samen eten en een koud biertje in de avond. Simpele maaltijden van aardappels met boter en een klein beetje vis zijn de standaard, al proberen Bran en zijn broers en zussen altijd wat lekkers van Hogwarts mee naar huis te smokkelen. Zelfs na 6 jaar kan Bran nog altijd niet geloven wat een weelde er op de magische school is, zeker in tegenstelling tot wat de mensen bij hem in het dorp en in de omgeving hebben. Hij komt tijdens zijn tijd op Hogwarts ook altijd een aantal kilo aan, die er na de vakanties weer af zijn.

    • Vakken:
    Verplicht: Astronomy, Charms, Dark Arts, Defence Against the Dark Arts, Herbology, History of Magic, Potions, Transfiguration
    Keuze: Alchemy, Divination, Study of Ancient Runes, Ancient Studies
    Beste: Ancient Studies, Studie of Ancient Runes, History of Magic
    Slechtste: Dark Arts, Transfiguration
    • Extra:
    Bran heeft geen huisdier, al hebben ze thuis wel enkele schapen en een hond.
    Bran's
    boggart is zijn geliefden die sterven van de honger. Ondanks dat Bran best redelijk is in Defence against the Dark Arts, is de boggart nog altijd een onderdeel waar hij keer op keer op zakt, doordat deze angst vrij reeël is, en voor hem eigenlijk niet te weerleggen.
    Bran's amortentia ruikt naar zee, gras, houtvuur, en zwart bier
    Bran's toverstok is gemaakt uit klimop met een kern van Thestral staarthaar, zeer flexibel en aan de korte kant
    Bran is Katholiek en spreekt Engels. Bran kan ook Iers Gaelic spreken, maar dit wordt door de Engelsen in zijn thuisland niet gewaardeerd, waardoor het maar weinig wordt gesproken in het openbaar.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2017 - 23:42 ]


    Bowties were never Cooler

    Sempre schreef:
    (...)

    Hm, ik kijk even hoe ver ik kom met mijn rol als muggleborn. Mocht het niet lukken, kan ik het dan nog veranderen?


    Sure, geen probleem. Doe wat je zelf fijn vind

    Vaiana schreef:
    Mt! Mag ik een jongen? 😊 hufflepuf of ravenclaw? Ik twijfel hahah oh en mocht er nog een Slytherin vrij komen let me know! (iemand die Misschien dan een twin wil zijn met mijn boy?)


    Wat wil je liever? Ravenclaw of Hufflepuff? Beiden zijn nog niet vol.


    Bowties were never Cooler

    Hoewel ik zelf een trouwe hufflepuf ben zal ik deze keer een Ravenclaw boy spelen hehe dat heb ik namelijk nog niet gehad. Hij word een pureblood :3 ( Ik zal even lekker bedenken hoe ik hem in elkaar zal steken Qua karakter)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vaiana schreef:
    Hoewel ik zelf een trouwe hufflepuf ben zal ik deze keer een Ravenclaw boy spelen hehe dat heb ik namelijk nog niet gehad. Hij word een pureblood :3 ( Ik zal even lekker bedenken hoe ik hem in elkaar zal steken Qua karakter)


    Okay. Dan zet ik je voor nu bij Ravenclaw


    Bowties were never Cooler