• Bloodtraitors


    STORY
    2 Augustus 1880 — In het industriele Britse Rijk wordt leerplicht voor alle kinderen onder de 10 ingevoerd. Tegelijkertijd wordt er ook een grote stap gezet in het magisch onderwijs in het land: Voor het eerst krijgen ook muggleborns en halfbloods een uitnodiging om te studeren aan Hogwarts School for Witchcraft and Wizardry. Dit besluit valt zeer slecht in de pureblood-gemeenschap, die dit besluit met hand en tand probeert tegen te gaan, maar toch stappen er enkele halfbloods en muggleborns die eerste september in de trein.
    1 september 1886 — Het is 6 jaar nadat Hogwarts de eerste halfblood en muggleborn studenten heeft toegelaten. Nog altijd zijn de spanningen tussen hen en de purebloods erg hoog. Veel docenten weigeren de studenten aan te kijken en ze hebben moeite om voldoendes te halen. Ze zijn nog altijd erg in de minderheid en zelfs de hoofdmeester heeft geklaagd over de halfbloods en muggleborns in zijn school. De studenten zelf zijn erover verdeeld. Sommige studenten hebben de muggleborns en halfbloods geaccepteerd, anderen hebben er meer moeite mee.


    Deze rpg gaat over de studenten die op 1 september 1880 voor het eerst op de trein naar Hogwarts zijn gestapt en plots moesten omgaan met de realiteit dat ze vanaf nu hun school delen met enkele studenten die niet of niet volledig uit de magische wereld komen.



    INFORMATION
    Uniforms
    De leerlingen dragen de uniforms zoals wij ze kennen uit de boeken en films.


    Vakken
    Verplichte vakken
    • Astronomy
    • Charms
    • Dark Arts
    • Defence Against the Dark Arts
    • Herbology
    • History of Magic
    • Potions
    • Transfiguration
    Keuzevakken
    • Alchemy
    • Apparition
    • Arithmancy
    • Care of Magical Creatures
    • Divination
    • Study of Ancient Runes
    Buitenschoolse activiteiten
    • Ancient Studies
    • Art
    • Frog Choir
    • Ghoul Studies
    • Magical Theory
    • Music
    • Orchestra
    • Xylomancy

    Landen
    Dit zijn de landen waar de leerlingen vandaan kunnen komen. Er zijn geen uitzonderingen mogelijk.
    • Engeland
    • Schotland
    • Wales
    • Ierland

    Prefects & Quidditch
    Er worden géén prefects of headboys/headgirls gespeeld in deze RPG. Deze worden gespeeld door NPC's. Ook alle spelers van de vier Quidditch teams zijn NPC's. Er zijn Quidditch wedstrijden, maar deze zullen niet worden uitgespeelt.

    Huisdieren

    • Een uil
    • Een kat
    • Een pad


    ROLES
    • Naam:
    • Leeftijd:
    • Leerjaar: 7
    • Bloedstatus:
    • Afdeling:
    • Innerlijk:
    • Uiterlijk:
    • Geschiedenis:
    • Vakken:
    • Extra:


    Mannen
    • Naam • Bloedstatus • Username • Faceclaim • Pagina
    • Faolan Donn Reilly • Muggleborn • Slughorn • Adrien Sahores • 1.6
    • Dominic Theodore St. James • Pureblood • Ziegler • Tom Webb • 1.3
    • Cecil Isaac Alcott • Pureblood • Marlow • Maxence Danet Fauvel • 1.7
    • Alfred Edward St.James • Pureblood • Vaiana • Tom Webb • 1.3
    • Caleb Septimus Solomon Blackwater • Pureblood • calice • Ezra Miller • 1.6
    • Bran Desmond • Pureblood • SebastianVerlac • Grant Gustin • 1.1
    • Arthur Eldritch Foster • Pureblood • Mahigan • Kendall Ryan Sanders • 1.4
    Vrouwen
    • Xenia Delacroix • Pureblood • Sempre • Chiara Scelsi • 1.2
    • Clemeninte Agnes Welch • Pureblood • Vaiana • Amandla Stenberg • 1.7
    • Laurel Rose McCarthy • Pureblood • Solomita • Chloe Bridges • 1.7
    • Naam • Pureblood • Tormienne • Freya Mavor • Pagina
    • Naam • Bloodstatus • Username • Faceclaim • Pagina
    • Jessie Amethyst Porter • Pureblood • Sombre • Joanna Halpin • 1.6
    • Florence Blodwen • Half-Blood • Necessity • Tamla Kari • 1.4
    • Catelyn O'Donnel • Half-Blood • Phorthos • Nora O'Neil • 1.3

    Note: Wees ervan bewust dat deze RPG zich afspeelt in 1886. Er zijn geen mobiele telefoons en homoseksualiteit bestaat niet zoals het nu bestaat. Houd hier rekening mee met het maken van jouw personage. Daarnaast moeten er meer purebloods zijn dan halfbloods en muggleborns, omdat het voor hen en hun families normaler is om naar Hogwarts te gaan. Veel purebloods moeten weinig tot niets hebben van de anderen (met uitzonderingen daar gelaten). Dit kan verschillende redenen hebben, dus wees origineel. We spelen de studenten in het 7e leerjaar.




    RULES
    • De huisregels van Quizlet gelden hier
    • Alleen SebastianVerlac en Ziegler openen nieuwe topics
    • Afwezigheid langer dan drie dagen graag even melden
    • Maximaal twee personages per persoon (een man en een vrouw)
    • Houd de geslachten en afdelingen gelijk
    • Geen special snowflakes of Mary Sues
    • Wees origineel
    • 300 woorden per post
    • Heb je vragen? Stel ze gerust!


    [ bericht aangepast op 11 okt 2017 - 20:42 ]


    Bowties were never Cooler

    BETHANY "BETH" WHITMORE
    "quote quote"

    NAME
    Bethany is vernoemd naar haar moeder, grootmoeder en overgrootmoeder. De naam is een echte familienaam en wordt van generatie op generatie overgedragen, van moeder op dochter. Als Beth een dochter zou krijgen, zou zij haar


    AGE
    17 — Beth is geboren op 6 maart en wordt in het nieuwe jaar 18.


    YEAR
    7


    BLOOD STATUS
    Beth is een pureblood heks en ze is zeer trots op deze status. Ze moet niks hebben van half- en modderbloedjes en is niet op haar mondje gevallen dit te melden.


    HOUSE
    Net als haar hele familie zit Beth in Slytherin. De Sorting Hat hoefde echt niet lang na te denken over de keuze voor Beths afdeling toen ze 11 was en voor de hoed haar hoofd geraakt had, riep deze al "Slytherin!" Tevreden en trots paradeerde ze langs de overige eerstejaars en de andere afdelingen voor ze plaatsnam aan de lange tafels van haar nieuwe afdeling.



    CHARACTER
    a bit hedonistic • adventurous • ambitious • articulate • challenging • confident • courageous • deceitful • demanding • dishonest • disrespectful • doesn’t let people know her past • firm • flamboyant • idealistic • independent • moody and grim • objective • outspoken • perfectionist, yet hurried (time is money) • possessive • power-hungry • selfish • unreligious • vain • wants to be successful and rich

    Beth is vrijwel het stereotype Slytherin. Ze is niet een lievelingetje van haar docenten en ook niet van de andere afdelingen, maar ze weet respect af te dwingen door slechts naar iemand te kijken.

    HISTORY & FAMILY
    Moeder:
    Vader:
    Broer:
    Zus:




    LOOKS      FC = Mathilda Bernmark



    EXTRAS
    — Likes —
    — Dislikes —
    — Angsten —
    — Hobby's —
    — Seksualiteit — heteroseksueel
    — Talenten —
    — Mistalenten —
    — Talen — Engels
    — Vakken —


    RELATIONSHIPS


    even een opzetje en iets gestolen van een oude rol van mij, wordt zsm aan gesleuteld

    [ bericht aangepast op 12 sep 2017 - 21:40 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Zou ik een mannelijke Hufflepuff dude krijgen en maak hem maar een pureblood :)


    Do I look like Mother Teresa?

    Arthur       Eldritch       Foster

    • • N A M E
    Arthur Eldritch Foster

    Arthur —
    Eldritch — Minister for Magic from 1733 to 1747,
    Foster — Family name


    • • A G E / S C H O O L Y E A R
    — 17 jaar oud
    — 7e jaar

    • • A P P E R E A N C E
    — Lengte • 1 meter 74.
    — Wenkbrauwen. • Dik en donker blond
    — Oogkleur • Blauw
    — Bril of lenzen • Bril
    — Neus • breed aan de onderkant
    — Lippen • Smalle lippen
    — Huidskleur • Blank
    — Kenmerken •
    — Haarkleur • Donker blond
    — Haarstijl • Warrig
    — Stem • Zachte mannenstem
    — Handicaps • -



    • • F A M I LY


    Moeder - Veronica Foster (Edwards) - Gryffindor- 48
    Vader - Theodore Foster - Hufflepuff - 51
    Zus - Coraline Foster - Hufflepuff - 22


    Arthur is opgegroeid in eendorpje in Walses, en dat is ook te horen aan zijn accent. Arthur's vader heeft een baan op het ministerie, en zijn moeder werkt in een dierenwinkel in het dorp. Arthur komt uit een familie van Hufflepuff, hoewel er misschien hier en daar een paar Gryffindor tussen zitten.
    Arthur heeft een goede relatie met zijn ouders. Qua karaktereigenschappen lijkt hij hij iets meer op zijn vader, die overal de lol wel van in kan zien. Zijn moeder is echter wat strenger. Toch houdt hij van beiden.
    Ook de relatie met zijn zus is goed. Coraline is momenteel in Roemenië, maar de twee hebben nog contact met elkaar.


    • • I N N E R L I J K


    Wat je het eerste opvalt als je Arthur ontmoet, is dat hij makkelijk in de omgang is. Hij is erg sociaal, en kan met bijna iedereen opschieten. Dit is wel één van zijn sterkere eigenschappen. Arthur vindt het niet lastig een gesprek aan te knopen of vrienden te maken, en is ook erg open. Hoewel iedereen wel een ''tweede gezicht'' heeft, dat pas naar boven komt bij familie en vrienden, verschilt dit bij Arthur niet heel erg van zijn eerste gezicht. Ook is Arthur een jongen waar je wel mee kan lachen, en waar je serieuze maar ook hele onserieuze gesprekken mee kan hebben.
    Ook is Arthur erg attent. Hij denkt aan anderen, en plaatst een ander nog wel eens voor zichzelf. Het is niet zozeer dat hij geen nee kan zeggen, maar het doet hem oprecht goed iets voor een ander te doen. Het is jammer dat dit soms ten koste van zichzelf gaat.
    Daarnaast is Arthur betrouwbaar, en kan je alles bij hem kwijt. Hij respecteert andere mensen hun geheimen en problemen, en houdt zijn mond wanneer dat nodig is. Arthur weet ook wanneer hij eerlijk moet zijn en wanneer niet, zodat hij mensen hun gevoelens niet kwetst. Je hebt aan Arthur een trouwe vriend, die je niet gemakkelijk laat zitten. Hij is erg loyaal.
    Arthur is erg flexibel. Hij past zich makkelijk aan aan zijn omgeving, en ook aan de mensen waar hij mee omgaat. Hier hoort bij dat hij een goed inlevingsvermogen heeft, waardoor hij goed naar anderen kan luisteren en hun positie begrijpt. Soms past Arthur zich net iets te makkelijk aan, waardoor hij zijn eigen grenzen makkelijk verlegd. Dit is niet altijd positief.
    Arthur is sportief, en kan goed tegen zijn verlies. Arthur vindt het niet erg als iemand anders beter is in iets, en gunt het anderen vaak. Dit leidt er ook in dat Arthur niet erg ambitieus is, en vaak zijn focus verliest. Hij denkt niet ver vooruit, en heeft echt wel even een push nodig, vooral als het om school gaat. Hierdoor wordt hij ook nog wel eens lui genoemd. Arthur is erg relaxed, wat wel positief kan zijn in stress-situaties. Zo kan Arthur goed kalm blijven, en raakt hij niet snel nerveus of bang.
    Arthur is niet erg doelgericht. Als hij het nut er niet meer van in ziet houdt hij er mee op, en gaat hij iets anders doen. Hij is dus snel afgeleid. Dit geldt ook voor kleinere dingen, zoals opletten tijdens een les. Arthur vindt het lastig zijn aandacht erbij te houden, en wordt doodongelukkig als hij te lang bezig is met iets.
    Verder is Arthur best naïef, vooral als het om mensen gaat. Hij ziet vaak het beste in mensen en is vaak geschokt als mensen toch achterbakser zijn dan hij dacht. Arthur denkt veel te goed over andere mensen, en dat kan soms een pijnlijke weg nemen.
    Arthur is redelijk impulsief, wat er mee te maken heeft dat hij niet erg doelgericht is. Zo neemt hij de ene beslissing na de andere, zonder daar echt goed over na te denken. Arthur kan niet echt op lange termijn iets bedenken, en dit kan mensen in zijn omgeving ook enorm frustreren.
    Op het gebied van activiteiten, kan Arthur niet lang hetzelfde doen. Hij is vaak ongeduldig en raakt snel verveeld. Arthur’s grootste angst is toch wel om een saai leven te leiden, waar veel van hetzelfde gebeurt.
    Verder heeft Arthur echt een avontuurlijke kant. Hij is niet bang om iets nieuw te proberen en wil graag wat van de wereld zien.





    • • E X T R A
    — Geaardheid • Hetero
    — Toverstok • Wilg, 31 centimeter, licht plooibaar, als kern haar van de staart van een eenhoorn.
    — Huisdier • Dwerguil, Troy
    — Patronus • Vos
    — Angsten • Acromantula, Boomtrollen en Flubberworms
    — Vakken • Verplicht: Astronomy, Charms, Dark Arts, Defence Against the Dark Arts, Herbology, History of Magic, Potions, Transfiguration
    Keuze: Care of Magical Creatures, Divination, Art
    — Relaties •
    To be announced.





    [ bericht aangepast op 18 sep 2017 - 22:34 ]


    Do I look like Mother Teresa?


    FLORENCE

    Naam
    Florence – Prosperous, flourishing
    Blodwen – White flowers

    Florence is vernoemd naar de stad in Italië. In deze stad hebben haar ouders elkaar ontmoet en de stad heeft daarom altijd een bijzondere betekenis voor het gezin gehad.
    Toch geeft Florence de voorkeur aan haar bijnaam Flo.


    Leeftijd
    Flo is nu 17 jaar. Ze is 16 juni geboren,wat haar Tweelingen maakt.


    Bloedstatus
    Flo’s moeder was een heks en haar vader een Muggle, wat haar Halfblood maakt.


    Afdeling
    Hufflepuff.

    She always had that look of otherness and of thoughts that wander of the edge of the world.


    Vakken
    Astronomy
    • Charms
    • Dark Arts
    • Defence Against the Dark Arts
    • Herbology
    • History of Magic
    • Potions
    • Transfiguration

    Keuzevakken:
    • Alchemy
    • Apparition
    • Care of Magical Creatures

    Buitenschoolse activiteiten:
    • Art


    Uiterlijk
    [FC: Tamla Kari]
    Flo is niet al te groot met haar 1,61 m, maar dat compenseert ze door zeer hoge hakken. Ze loopt praktisch haar hele leven op te hoge hakken en kan er inmiddels alles mee wat anderen op platte schoenen kunnen. Ze is erg van het girly gekleed zijn en dan vooral in de vorm van sieraden. Qua jurken mogen het nog wel eens wat simpelere jurken zijn, maar voor bijzondere gelegenheden pakt ze graag groot uit.
    Haar haren hangen tot onderaan haar rug en ze kan er veel mee. Bijna iedere dag doet ze er wel iets anders mee, van opsteken tot een vlecht tot los, of een combinatie van alles.


    It takes courage to grow up and become who you really are.

    Innerlijk
    Flo is geen katje dat zonder handschoenen kan worden aangepakt. Haar hele leven heeft ze al te maken gehad met mensen die zich beter voelen dan haar en die haar en haar familie verachtelijk vinden, dus daar heeft ze zich inmiddels goed tegen leren verdedigen. Ze is een erg mondig persoon en zal ook niet snel een opmerking binnenhouden.
    Verder weet ze wat ze wil en is ze bereid daar hard voor te vechten. Ze weet ook best dat ze als Halfblood een achterstand op de rest heeft en daarom nog twee keer zo hard moet werken. Ze is ook een harde werker en als ze ergens voor gaat zal ze zich voor 200 procent inzetten.
    Dat maakt ook dat ze zichzelf soms vergeet. Dan is ze zo druk in haar hoofd dat ze wel eens vergeet om voor zichzelf te zorgen. Ze heeft niet altijd een goede rem, zeker wanneer ze ergens enthousiast voor is. Dan moeten andere mensen wel eens tegen haar zeggen dat het genoeg is geweest.
    Ze helpt graag andere mensen en is erg sociaal, maar ze weet ook dat anderen haar niet echt hoeven. Ondanks dat ze altijd haar hoofd trots geheven heeft, doet dat toch pijn. Ze doet zo naar best om erbij te horen, maar wordt telkens afgewezen.
    Dat heeft ervoor gezorgd dat ze ook goed alleen kan zijn. Met een goed boek bij het vuur zitten is echt een van haar favoriete dingen om te doen.
    Ze is niet degene die echt op de voorgrond staat. Ze luistert graag, maar kan zich vaak toch niet inhouden wat te zeggen. Zoek je iemand om mee te praten, dan zal ze naar je luisteren en je proberen te helpen. Naar vrienden is ze erg loyaal.
    Haar grote mond brengt haar ook nog wel eens in de problemen, want echte Pureblood-families kunnen het niet altijd waarderen als ze ze vertelt waar ze hun racistische opmerking kunnen laten. Sowieso is ze erg tegen ongelijkheid en onrechtvaardigheid.
    Ze iswel redelijk opvliegend en laat zich makkelijk uitdagen. Als je de juiste onderwerpen weet, is ze makkelijk op de kast te krijgen en springt ze iets te makkelijk ergens op om een discussie aan te gaan, waar ze het eigenlijk had moeten negeren.
    Tegelijk kan ze het zorgeloze meisje zijn dat op blote voeten door de gevallen herfstbladeren danst. Ze wil gewoon vrij en gelukkig zijn, en niet altijd nadenken over alles. Hierdoor kan ze soms olk wat naïef zijn, zeker als het om de intenties van mensen gaat. Ze weet wel wat ze van haar afkomst vinden, maar wat als…

    I’m sorry that I got angry and said a lot of things that I meant but still not should have said.

    Geschiedenis
    Flo’s ouders, Kathryn en Leonard, hebben elkaar in Florence ontmoet. Hij was de zoon van een leerlooier, zij de dochter van een rijke Pureblood familie. Het was liefde op het eerste gezicht voor ze. Kathryns ouders waren het er niet mee eens natuurlijk en deden er alles aan om ze uit elkaar te krijgen. Het zou ook nog gelukt zijn als Kathryn niet zwanger was geworden. Ze trouwden kort erna. Haar familie vond het verachtelijk dat ze met een Muggle trouwde en onterfde haar. Zijn familie vond het, net zoals de hele maatschappij niet kunnen dat ze zwanger was voor het huwelijk en spuugden het gezin daarom uit. Flo heeft daarom nooit echt ergens bij gehoord.


    You always have a choice. Sometimes it’s just easier to think you haven’t.

    Loves: net iets te lange knuffels, boeken, de geur van het haardvuur, herfst.
    'n Hates: ongelijkheid, appels, verliezen, eenzaam zijn.

    Ze heeft drie maanden terug een straatkat opgevangen, Flutter. Het diertje is nog doodsbang voor mensen, maar ze doet haar best om Flutter weer vertrouwen te geven.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2017 - 20:49 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik FC Freya Mavor even c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lukt het met alle rollen?


    Bowties were never Cooler

    SebastianVerlac schreef:
    Lukt het met alle rollen?

    Ik begin vanmiddag met die van mij, denk ik c:


    i wanna die with you once or twice.

    SebastianVerlac schreef:
    Lukt het met alle rollen?


    Niet echt, ik heb te veel huiswerk voor school.

    Is alles nu bezet of zou ik nog een Gryffindor man kunnen maken?
    Het is wel een tijd geleden dat ik heb geRPG'd hoor, dus ik hoop dat jullie dat niet erg vinden (A)


    It's never gonna happen, Guys.

    Slughorn schreef:
    Is alles nu bezet of zou ik nog een Gryffindor man kunnen maken?
    Het is wel een tijd geleden dat ik heb geRPG'd hoor, dus ik hoop dat jullie dat niet erg vinden (A)


    Als je er zin in hebt en denkt dat het lukt, ben je van harte welkom.
    Er is inderdaad nog 1 Gryffindor man vrij


    Bowties were never Cooler

    SebastianVerlac schreef:
    Lukt het met alle rollen?


    Ik ga morgen beginnen met mijn rol. Dan kan ik weer bij mijn laptop. Typt wat makkelijker dan via mobiel.
    Wel al wat ideeen voor de rol gelukkig.

    Ik heb mijn rol bijna af, dus ik post hem zo alleen hij heeft niet zo'n fancy lay-out want daar ben ik slecht in rip


    i wanna die with you once or twice.

    Ik ga mijn rol eens maken :Y)
    Ik heb trouwens besloten dat het een Muggleborn gaat zijn.


    It's never gonna happen, Guys.

    Zijn er nog rollen vrij? (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Sestra schreef:
    Zijn er nog rollen vrij? (:


    Nee, sorry. Ik kan je op een wachtlijst zetten voor het geval dat

    [ bericht aangepast op 7 sep 2017 - 12:24 ]


    Bowties were never Cooler