• Bloodtraitors


    STORY
    2 Augustus 1880 — In het industriele Britse Rijk wordt leerplicht voor alle kinderen onder de 10 ingevoerd. Tegelijkertijd wordt er ook een grote stap gezet in het magisch onderwijs in het land: Voor het eerst krijgen ook muggleborns en halfbloods een uitnodiging om te studeren aan Hogwarts School for Witchcraft and Wizardry. Dit besluit valt zeer slecht in de pureblood-gemeenschap, die dit besluit met hand en tand probeert tegen te gaan, maar toch stappen er enkele halfbloods en muggleborns die eerste september in de trein.
    1 september 1886 — Het is 6 jaar nadat Hogwarts de eerste halfblood en muggleborn studenten heeft toegelaten. Nog altijd zijn de spanningen tussen hen en de purebloods erg hoog. Veel docenten weigeren de studenten aan te kijken en ze hebben moeite om voldoendes te halen. Ze zijn nog altijd erg in de minderheid en zelfs de hoofdmeester heeft geklaagd over de halfbloods en muggleborns in zijn school. De studenten zelf zijn erover verdeeld. Sommige studenten hebben de muggleborns en halfbloods geaccepteerd, anderen hebben er meer moeite mee.


    Deze rpg gaat over de studenten die op 1 september 1880 voor het eerst op de trein naar Hogwarts zijn gestapt en plots moesten omgaan met de realiteit dat ze vanaf nu hun school delen met enkele studenten die niet of niet volledig uit de magische wereld komen.



    INFORMATION
    Uniforms
    De leerlingen dragen de uniforms zoals wij ze kennen uit de boeken en films.


    Vakken
    Verplichte vakken
    • Astronomy
    • Charms
    • Dark Arts
    • Defence Against the Dark Arts
    • Herbology
    • History of Magic
    • Potions
    • Transfiguration
    Keuzevakken
    • Alchemy
    • Apparition
    • Arithmancy
    • Care of Magical Creatures
    • Divination
    • Study of Ancient Runes
    Buitenschoolse activiteiten
    • Ancient Studies
    • Art
    • Frog Choir
    • Ghoul Studies
    • Magical Theory
    • Music
    • Orchestra
    • Xylomancy

    Landen
    Dit zijn de landen waar de leerlingen vandaan kunnen komen. Er zijn geen uitzonderingen mogelijk.
    • Engeland
    • Schotland
    • Wales
    • Ierland

    Prefects & Quidditch
    Er worden géén prefects of headboys/headgirls gespeeld in deze RPG. Deze worden gespeeld door NPC's. Ook alle spelers van de vier Quidditch teams zijn NPC's. Er zijn Quidditch wedstrijden, maar deze zullen niet worden uitgespeelt.

    Huisdieren

    • Een uil
    • Een kat
    • Een pad


    ROLES
    • Naam:
    • Leeftijd:
    • Leerjaar: 7
    • Bloedstatus:
    • Afdeling:
    • Innerlijk:
    • Uiterlijk:
    • Geschiedenis:
    • Vakken:
    • Extra:


    Mannen
    Naam Bloedstatus Username Faceclaim Pagina
    Faolan Donn Reilly Muggleborn Slughorn Adrien Sahores 1.6
    Dominic Theodore St. James Pureblood Ziegler Tom Webb 1.3
    Cecil Isaac Alcott Pureblood Marlow Maxence Danet Fauvel 1.7
    Alfred Edward St.James Pureblood Vaiana Tom Webb 1.3
    Caleb Septimus Solomon Blackwater Pureblood calice Ezra Miller 1.6
    Bran Desmond Pureblood SebastianVerlac Grant Gustin 1.1
    Arthur Eldritch Foster Pureblood Mahigan Kendall Ryan Sanders 1.4
    Vrouwen
    Xenia Delacroix Pureblood Sempre Chiara Scelsi 1.2
    Clemeninte Agnes Welch Pureblood Vaiana Amandla Stenberg 1.7
    Laurel Rose McCarthy Pureblood Solomita Chloe Bridges 1.7
    Naam Pureblood Tormienne Freya Mavor Pagina
    Naam Bloodstatus Username Faceclaim Pagina
    Jessie Amethyst Porter Pureblood Sombre Joanna Halpin 1.6
    Florence Blodwen Half-Blood Necessity Tamla Kari 1.4
    Catelyn O'Donnel Half-Blood Phorthos Nora O'Neil 1.3

    Note: Wees ervan bewust dat deze RPG zich afspeelt in 1886. Er zijn geen mobiele telefoons en homoseksualiteit bestaat niet zoals het nu bestaat. Houd hier rekening mee met het maken van jouw personage. Daarnaast moeten er meer purebloods zijn dan halfbloods en muggleborns, omdat het voor hen en hun families normaler is om naar Hogwarts te gaan. Veel purebloods moeten weinig tot niets hebben van de anderen (met uitzonderingen daar gelaten). Dit kan verschillende redenen hebben, dus wees origineel. We spelen de studenten in het 7e leerjaar.




    RULES
    • De huisregels van Quizlet gelden hier
    • Alleen SebastianVerlac en Ziegler openen nieuwe topics
    • Afwezigheid langer dan drie dagen graag even melden
    • Maximaal twee personages per persoon (een man en een vrouw)
    • Houd de geslachten en afdelingen gelijk
    • Geen special snowflakes of Mary Sues
    • Wees origineel
    • 300 woorden per post
    • Heb je vragen? Stel ze gerust!


    [ bericht aangepast op 11 okt 2017 - 20:42 ]


    Bowties were never Cooler

    Ik neem ook een pureblood heb ik besloten (: Faceclaim wordt trouwens Scarlett Leithold


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Okay (:


    Bowties were never Cooler

    Ik struggle fc te vinden die niet poc zijn D:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    XENIA DELACROIX
    ««« She was life itself »»»


    NAAM:
    • XENIA •
    • DELACROIX •


    LEEFTIJD:
          Xenia is 17 jaar en verjaart op 19 november.

    BLOEDSTATUS:
          Pureblood

    AFDELING & LEERJAAR:
          Gryffindor, 7e jaar

    GESCHIEDENIS & FAMILIE
    AEGUES DELACROIX — Vader, 57 jaar — Hoofd van de Delacroix familie en tevens de directeur van Gringotts Wizzarding Bank — Gepassioneerde muggle-born hater, zeker naar de dood van zijn vrouw twee jaar geleden.
    CYBILL DELACROIX - DURIEZ — Moeder, 48 jaar † — Vermoord in Xenia's vijfde leerjaar door een muggle op straat — Had altijd een hele open houding naar muggleborns en half-bloods.
    IANTHE DELACROIX — Zus, 23 jaar — Getrouwd met half-blood — Twee jaar geleden onterfd door haar vader.

    Xenia heeft een jeugd gehad waarin ze vooral tijd doorbracht met haar oudere zus. Haar moeder was vaak in de aanwezigheid van andere pureblood vrouwen en haar vader was bijna altijd aan het werk.
    ««« Wild and free, wonderfully chaotic »»»

    PERSOONLIJKHEID:
    • Curious • Likes to unravel mysteries • Confident • Notices the little things • Cheeky • Respectfull — to those who have earned it • Manipulative • Doesn't mind breaking the rules to get what she wants • Strong • Not that intelligent but tries to hide it • Can't keep secrets • Likes a challenge • Has the tendency to pick fights she can't win — but she will try anyway • Really stubborn • Conceited • An excellent liar — but chooses to be honest whenever it's possible • Passionate • Unpredictable • Tries to be the perfect daugther • But she's slowly falling apart •


    TOELICHTING KARAKTER:
          Ondanks dat Xenia in Gryffindor terecht is gekomen heeft ze best wel wat Slytherin trekjes aangezien ze uit een belangrijke pureblood familie komt die grotendeels uit voormalige Slytherins bestond. Xenia heeft in haar jeugd een strenge opvoeding gehad waardoor de dame etiquette uit haar hoofd weet en prima mee kan met de manipulatieve spelletjes die er binnen pureblood families vaak gespeeld worden. Ze kan wat koud overkomen onder haar mede Slytherins en ondanks dat ze de rode kleur met trots draagt, is ze niet de standaard Gryffindor.
          Toch heeft ze ook zeker kwaliteiten die het logisch maken dat ze wel in die afdeling thuis hoort. Xenia is iemand die heel erg nieuwsgierig is en mensen graag leert kennen. Dit heeft zeker voordelen voor zichzelf, maar Xenia is wel oprecht geïnteresseerd er in. Ze heeft dan ook erg veel mensenkennis en is makkelijk om tegen te praten. Xenia houdt enorm veel van verrassingen en is ook een erg avontuurlijk persoon die graag naar het onbekende opzoek gaat.
          De brunette zou liegen als ze zou zeggen dat status haar niet interesseerde en dat is ook waarom ze er voor zorgt dat ze goed blijft liggen onder de Slytherins. Het geld dat bij haar naam komt kijken heeft natuurlijk al zo zijn invloed, maar Xenia zelf is erg dominant en tolereert absoluut geen verscholen beledigingen. Wat dat betreft is Xenia best wel een beetje schijnheilig, ze probeert zichzelf zo goed mogelijk voor te doen maar zal zeker andere purebloods graag op hun fouten wijzen.
          Xenia is academisch gezien niet erg intelligent en heeft veel bijles, wat ze het liefst verborgen weet te houden. Ze is veel beter in de vakken waar ze echt iets mag doen, zoals DADA en Charms.


    WAT BETREFT DE MUGGLEBORNS & HALF BLOOD STUDENTEN:
          Xenia heeft van huis uit de standaard pureblood opvoeding meegekregen. In de eerste instantie wilde de brunette dan ook niets weten van de muggleborn en halfblood studenten die samen met haar naar Hogwarts gingen. Het heeft dan ook even geduurt voordat Xenia toegaf aan haar nieuwsgierigheid en haar oogkleppen af deed om de andere studenten echt te leren kennen. Zodra ze doorkreeg dat het verschil er eigenlijk gewoonweg niet was, barstte de bubbel waar ze zich altijd in had bevonden.
          Haar opvoeding is altijd een deel van haar gebleven waardoor Xenia zich perfect tussen de andere purebloods weet te bewegen en staat zeker haar mannetje in alle manipulatieve spelletjes die daar gespeelt worden.
          Wanneer de muggleborns en half blood studenten weer eens worden neergehaald binnen die kringen zal Xenia zich daar wijselijk buiten houden. Echter zal ze een directe aanval op haar vrienden niet zonder slag of stoot aan zich voorbij laten gaan en laat ze graag haar tanden zien om haar grens aan te geven.


    UITERLIJK:
    Xenia valt het meeste op door de enorme bos wilde krullen die ze heeft. Waar ze vroeger een hekel had aan haar ontembare krullen heeft ze ze nu weten te omarmen. Daarnaast heeft Xenia bruine ogen en een ietswat getinte huidskleur wat van haar moederskant uit de familie komt.
          Met haar 1m67 is Xenia noch klein noch groot te noemen, maar de brunette is erg tevreden met haar lengte.
          De jongedame is slank en heeft weinig opvallende rondingen.



    ««« A perfectly put together mess »»»

    RELATIONS:


    EXTRA:
    COURSES:
    LIKES:
    DISLIKES:
    PET: Een fluffy kat genaamd Nymeria.
    WAND:
    AMORTENTIA:
    BOGGART:
    ADDITIONAL:

    [ bericht aangepast op 2 sep 2017 - 23:45 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Vraagje, is het de bedoeling dat we zelf pureblood families verzinnen of heb je liever we een bestaande familie van de sacred twenty-eight als familie voor onze personages kiezen?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Daar komen we op terug. Dit gaan we even overleggen


    Bowties were never Cooler

    Mag ik een Hufflepuff half-blood meisje?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik wil graag een Ravenclaw meisje.

    Mag ik een mannelijke Ravenclaw?


    i wanna die with you once or twice.

    Sempre schreef:
    Vraagje, is het de bedoeling dat we zelf pureblood families verzinnen of heb je liever we een bestaande familie van de sacred twenty-eight als familie voor onze personages kiezen?


    we hebben besloten de 28 sacred niet te gebruiken, dus zelf verzinnen mag! (:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik zal de rest erbij zetten

    Edit Wie niet specifiek om een half-blood of muggleborn vraagt, gaan wij er vanuit dat het personage een pureblood is

    [ bericht aangepast op 1 sep 2017 - 13:11 ]


    Bowties were never Cooler

    Nog een vraagje c: Ik zie nergens iets over Quidditch staan, is dat een bewuste keuze? ^^ Ik had al wat onderzoek gedaan over de jaren 1880 in de wizzardingworld en zag wel een paar dingen over Quidditch voorbij komen, maar als jullie liever geen teams hebben vind ik dat oke ^^

    (Het is meer omdat ik de ouders van mijn rol in het minesterie wil plaatsen en zoek nog bepaalde info erover op eheh )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ook dit gaan we overleggen. Er komt zo snel mogelijk een antwoord


    Bowties were never Cooler

    Vaiana schreef:
    Nog een vraagje c: Ik zie nergens iets over Quidditch staan, is dat een bewuste keuze? ^^ Ik had al wat onderzoek gedaan over de jaren 1880 in de wizzardingworld en zag wel een paar dingen over Quidditch voorbij komen, maar als jullie liever geen teams hebben vind ik dat oke ^^

    (Het is meer omdat ik de ouders van mijn rol in het minesterie wil plaatsen en zoek nog bepaalde info erover op eheh )


    Quidditch bestaat wel, maar alle spelers uit elk team worden NPC's. Dit ook met het oog op het feit dat met weinig personages, het spelen van wedstrijden en trainingen ook erg oninteressant wordt en er mensen tijden niet kunnen posten door dit soort gebeurtenissen. Het zou jammer zijn dat daardoor mensen enthousiasme verliezen, dus hebben we besloten om de teams NPC's te houden.


    Bowties were never Cooler

    Ik zou wel een keer een gryffindor jongen willen spelen.
    Ben er nog niet helemaal over uit of hij een puurbloed gaat zijn of toch een halfbloedje.