• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2017 - 15:32 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Just kill me already.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ugh. :/


    Smile. You're beautiful. <3

    Kutterm van het jaar: "mini DLC".


    Caution first, always.

    Een ex-studiegenoot van mij is verloofd???? Ze is 20 of zo???? What????


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    I just need a hug but like a real hug.


    Heaven is a place that we all have

    Hopps schreef:
    Een ex-studiegenoot van mij is verloofd???? Ze is 20 of zo???? What????


    Is daar iets mis mee? Ik ben 21 en verloofd. Een oud klasgenootje van de middelbare school heeft een kind van vijf of zes jaar en daar kijk ik meer van op tbh.

    Dit alles is niet lelijk bedoelt tho. Ik dacht dat jonger trouwen steeds meer voorkomt. Een vriendin van mij trouwt volgende week en die is ongeveer even oud als ik (:

    [ bericht aangepast op 5 sep 2017 - 17:00 ]


    26 - 02 - '16

    Hopps schreef:
    Een ex-studiegenoot van mij is verloofd???? Ze is 20 of zo???? What????


    Een oud klasgenoot van mij is net getrouwd (20) en een andere heeft al een kind van een jaar (19). We komen nu in die leeftijd dat dat gaat gebeuren. :')


    The truth is out there.

    Broughton schreef:
    (...)

    Is daar iets mis mee? Ik ben 21 en verloofd. Een oud klasgenootje van de middelbare school heeft een kind van vijf of zes jaar en daar kijk ik meer van op tbh

    Ik ken zoveel mensen waaronder vrienden, klasgenoten, waarmee ik heb samengewoond, etc dat die toen verloofd/getrouwd waren, kinderen krijgen/hebben en samen wonen etc. Het is best wel raar dat die zo vroeg hun leven "vastzetten". Er is namelijk zoveel meer dan het huisje, boompje, beestje gebeuren waar ik verbaasd van opkijk, maar dat is dan mijn persoonlijke mening en ervaring met dingen. Zolang ik het niet zo vroeg hoef te doen is het goed.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Baepsae schreef:
    (...)
    Ik ken zoveel mensen waaronder vrienden, klasgenoten, waarmee ik heb samengewoond, etc dat die toen verloofd/getrouwd waren, kinderen krijgen/hebben en samen wonen etc. Het is best wel raar dat die zo vroeg hun leven "vastzetten". Er is namelijk zoveel meer dan het huisje, boompje, beestje gebeuren waar ik verbaasd van opkijk, maar dat is dan mijn persoonlijke mening en ervaring met dingen. Zolang ik het niet zo vroeg hoef te doen is het goed.


    Ik vind het zelf fijn en voor mij voelt het niet als vastzetten. Een ieder moet doen wat 'ie fijn vindt. Jong binden, niet jong binden, überhaupt niet binden, een ieder een eigen keus (:


    26 - 02 - '16

    ads schreef:
    I just need a hug but like a real hug.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.



    Mood.


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    Broughton schreef:
    (...)

    Is daar iets mis mee? Ik ben 21 en verloofd. Een oud klasgenootje van de middelbare school heeft een kind van vijf of zes jaar en daar kijk ik meer van op tbh.

    Dit alles is niet lelijk bedoelt tho. Ik dacht dat jonger trouwen steeds meer voorkomt. Een vriendin van mij trouwt volgende week en die is ongeveer even oud als ik (:


    Naar mijn idee is het juist heel ouderwets dat iedereen zich zo settelt, maar dat ben ik, haha. Van dit meisje weet ik dat ze echt strenggelovig is en dat zal er ongetwijfeld mee te maken hebben, maar ik vind het juist heel raar. Ik zit midden in mijn studie en ik doe er alles aan een diploma (of meer) te behalen in mijn vakgebied, terwijl ik weet dat zij na een halfjaar gestopt is en ik weet niet of ze sindsdien nog gestudeerd heeft, maar ik vind het oprecht jammer dat zij haar toekomst 'weggooit' door te gaan trouwen. Niet dat je niet kan studeren als je getrouwd bent, maar dat geeft toch een heel andere dimensie aan het leven, denk ik. Dan kan je je wilde haren wel afknippen, om het zo te zeggen. Maar dat is mijn mening, ik vind het gewoon zonde, tbh. :')

    [ bericht aangepast op 5 sep 2017 - 17:35 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ugh. Eigenlijk wil ik gewoon even het huis uit. Maar iedereen die ik heb benaderd heeft geen tijd/andere plannen. En eigenlijk heb ik vrij weinig zin om via fb over koetjes en kalfjes te praten, dus praat ik maar met niemand. Maar ik wil een real life hug, want ik zit er momenteel gewoon helemaal doorheen en ik weet niet wat ik met mezelf aanmoet. En de laatste persoon die ik nog zou kunnen proberen te benaderen wil ik eigenlijk niet benaderen, doordat verder iedereen me al heeft afgezegd en ik niet nog meer mensen wil lastigvallen. Sowieso maak ik er niemand blij mee met mijn aanwezigheid, want zo goed gaat het niet met me. Ugh.


    Smile. You're beautiful. <3

    Hopps schreef:
    (...)

    Naar mijn idee is het juist heel ouderwets dat iedereen zich zo settelt, maar dat ben ik, haha. Van dit meisje weet ik dat ze echt strenggelovig is en dat zal er ongetwijfeld mee te maken hebben, maar ik vind het juist heel raar. Ik zit midden in mijn studie en ik doe er alles aan een diploma (of meer) te behalen in mijn vakgebied, terwijl ik weet dat zij na een halfjaar gestopt is en ik weet niet of ze sindsdien nog gestudeerd heeft, maar ik vind het oprecht jammer dat zij haar toekomst 'weggooit' door te gaan trouwen. Niet dat je niet kan studeren als je getrouwd bent, maar dat geeft toch een heel andere dimensie aan het leven, denk ik. Dan kan je je wilde haren wel afknippen, om het zo te zeggen. Maar dat is mijn mening, ik vind het gewoon zonde, tbh. :')


    Ik snap wat je bedoelt, maar in mijn geval - en die van die vriendin van mij - wordt er geen toekomst weggegooid. Zij is klaar met studeren, heeft al een baan en haar verloofde ook. In mijn geval net zo. De een studeert liever langer, de ander trouwt liever. In mijn ogen gooi je je toekomst pas weg als je iets doet waar je niet gelukkig van wordt, of iets niet doet doordat je bang bent door reacties van anderen. Die vriendin van mij gaat naar de kerk, is niet extreem gelovig, maar ze werd serieus benadert of ze "moest" trouwen vanwege een zwangerschap of zo.


    26 - 02 - '16

    Ugh, laat ook maar. Het was geen goed idee om weer actief te zijn op internet en vriendschappen te onderhouden.

    Well, ok, doei dan. Ik verdwijn wel helemaal. Het boeit toch niemand (':


    i wanna die with you once or twice.