• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2017 - 15:32 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ugh ik zou om 10u op staan maar ik bleef steeds maar slapen. M'n ogen wilden gewoon niet. Nu pas uit bed met veel pijn en moeite. Vanmiddag denk ik maar niet naar de stad om te kijken voor een geschikte jas voor de vakantie. Heeft gelukkig geen haast, maar man man man wat ben ik moe. Ik moet vandaag echt goed sporten, nagels lakken en echt echt echt aan mijn verhaal voor nanowrimo maar ik heb gewoon geen motivatie en puf. Het leven heeft me compleet leeggezogen en ik kan me alleen focussen op de nare dingen die ik te horen heb gekregen de afgelopen tijd. UGH.


    The truth is out there.

    volgens mij loop ik nu al achter met studeren. so much for saying 'ik ga alles goed bijhouden dit jaar'. er is nog hoop, but still

    het. is. zo. veel.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wow oke kom er net achter dat ze vrij recent nog openlijk op fb met elkaar aan het taggen en shit in romantische stuff. Haha facebook stalken is niet goed voor mij, is ECHT niet goed voor mij.


    The truth is out there.

    Don't know whether to be happy or sad about it.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik vind het irritant als mijn ma vraagt wie er mij belde of wat er werd gezegd. -.- Zijn je zaken toch niet.


    Ik wil een tuin vol egels

    W0000t afspraak bij de kapper gemaakt. Ben benieuwd hoe rood het wordt volgende week 😍


    Deep inside, I've never felt alive

    Fuck. Ik ben echt. niet. oké. Helemaal niet.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2017 - 13:47 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Godverdomme ik kan dit niet. Ik kan niet om hulp te vragen, maar als ik het niet doe weet ik dat dit niet in orde komt, dat dit me niet lukt. Fuckerdefuckerdefuck. Waarom kan ik niet gewoon normaal zijn?

    Ik ben bang. Echt bang.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2017 - 13:56 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Motunui schreef:
    Godverdomme ik kan dit niet. Ik kan niet om hulp te vragen, maar als ik het niet doe weet ik dat dit niet in orde komt, dat dit me niet lukt. Fuckerdefuckerdefuck. Waarom kan ik niet gewoon normaal zijn?

    Ik ben bang. Echt bang.

    Je bent normaal, of je het nou wel of niet hebt. Voor mij verandert er niks, voor je vrienden nier, voor je ouders niet, voor je zusje niet, misschien kun je we je juist helpen en ga je je daardoor beter voelen <3


    i wanna die with you once or twice.

    Damn it! Ik heb gewoon mijn 5 jarige Q-Bday gemist. :/


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Over 2 dagen is het zover woeeeeeeeeeh


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik wil echt naar die Nike Store Utrecht opening want Dafne Schippers maar :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Haha ok kennelijk zijn er nog veel meer lies. Fb stalken brengt echt zieke dingen aan het licht.


    The truth is out there.

    Hag schreef:
    Haha ok kennelijk zijn er nog veel meer lies. Fb stalken brengt echt zieke dingen aan het licht.


    Don't. Tis beter om erover te praten als je angst hebt dat er iets is. Maar met FB stalken maar je jezelf denk ik alleen maar gek. I'm here for you, by the way. <3

    ~
    Muh, ik wil gewoon helemaal niets. Zelfs geen zin in vanavond. Pff. Irritant dit. :/


    Smile. You're beautiful. <3

    Ugh. Mag ik m'n username al veranderen? Want ik wil die username zo graag claimen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."