• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2017 - 15:32 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Schijt aan jullie! Serieus, mogen we nu al niks meer doen of zeggen?! We raken elkaar aan (ook al is het een speelse tik) 'Jullie zijn samen!', we praten tegen elkaar 'Jullie zijn samen!', we kijken naar elkaar 'Jullie zijn samen!', we sms'en naar elkaar of praten via messenger tegen elkaar 'Jullie zijn samen!'. Hebben jullie echt niks beters te doen dan die roddel steeds te blijven doorvertellen?! Oh nee, want wij zijn degene die ALTIJD als enige tegen elkaar praten, als enige met elkaar grapjes maken en fun hebben... Sure... Mijn broer is er ook echte elke keer niet bij, right (dus WEL)? Doe gewoon normaal, alsjeblieft! Ik krijg stress van jullie! IK VAL NIET OP HEM! NEVER! Ik lik nog liever de grond! EN JA IK HEB HEM EEN GIF GESTUURD WAAR IEMAND EEN KUSJE GOOIT NOU EN?! HET WAS OM TE LACHEN! EN NOU IS HET KLAAR! *stampt kwaad weg*


    16 - 09 - '17

    Thank you lovelies for making me feel pretty <3

    [ bericht aangepast op 5 sep 2017 - 22:26 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb mijn hoofd hier zo niet naar staan eh.


    26 - 02 - '16

    Ik heb er gewoon genoeg van. Van al je dubbelzinnige berichten. Van al dat betekenisloze geflirt.
    Ik ben geen pop, maar ik ben een mens. En door zo met mijn gevoelens om te gaan, laat je mij zien dat het jou geen barst uit maakt dat je me elke keer weer kwetst.


    • His arms feel more like home than any house ever did. •

    Mijn voet is al een uur opeenvolgend aan het trilleen en k kan het niet meer controleren shit


    Heaven is a place that we all have

    Soms vraag ik me echt af hoe ik vrienden kan hebben.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Devitt schreef:
    Schijt aan jullie! Serieus, mogen we nu al niks meer doen of zeggen?! We raken elkaar aan (ook al is het een speelse tik) 'Jullie zijn samen!', we praten tegen elkaar 'Jullie zijn samen!', we kijken naar elkaar 'Jullie zijn samen!', we sms'en naar elkaar of praten via messenger tegen elkaar 'Jullie zijn samen!'. Hebben jullie echt niks beters te doen dan die roddel steeds te blijven doorvertellen?! Oh nee, want wij zijn degene die ALTIJD als enige tegen elkaar praten, als enige met elkaar grapjes maken en fun hebben... Sure... Mijn broer is er ook echte elke keer niet bij, right (dus WEL)? Doe gewoon normaal, alsjeblieft! Ik krijg stress van jullie! IK VAL NIET OP HEM! NEVER! Ik lik nog liever de grond! EN JA IK HEB HEM EEN GIF GESTUURD WAAR IEMAND EEN KUSJE GOOIT NOU EN?! HET WAS OM TE LACHEN! EN NOU IS HET KLAAR! *stampt kwaad weg*


    Niet om je post te stelen maar fucking S.A.M.E.
    Thanks for putting it into words tho.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2017 - 23:03 ]


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    These words make me feel better but there's still the nagging feeling that something is very very wrong and that it will break my heart. Echte struggles.


    The truth is out there.

    Neeee het is veels te vroeg.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Yoshioka schreef:
    Neeee het is veels te vroeg.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    En vandaag begint officieel het echte leven weer, yaay..


    Stenenlikker

    Hey Manon, luister eventjes. Je hebt je best gedaan. Meer dan dat kun je echt niet doen, ik beloof het je. Je hebt de afgelopen week werkelijk waar hard gewerkt om jezelf te motiveren, om ook effectief te studeren, om je best te doen. En ergens stopt het ook. Er is geen eindeloze put van kracht. Je hebt gegeven wat je kon, en soms stop het. Soms stopt het de avond van tevoren, en moet je ook voor jezelf zorgen.
    You got this girl, ik beloof het je. Je gaat naar dat examen, je gaat ervan maken wat je kan. Als het goede vragen zijn, des te beter. En als je het niet haalt, dan is dat ook oké. Je hebt hard geleerd, en soms lukt het eventjes niet. Dat kan nu eenmaal. Take care. <3


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    fucking shit anxiety.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Welke idioot maakt onze roosters - like seriously. Van 9:00 tot 18:30? Wie verzint dat nou...


    There are poems inside of you that paper can't handle

    En nu word ik ook nog eens van de zondag afgehaald: ik wil niet op zaterdagavond werken verdorie


    There are poems inside of you that paper can't handle