• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2017 - 15:32 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het lijkt verdorie geen toeval meer. Dit jaar niet op vakantie gegaan en ik hoor steeds vaker mensen zeggen: Ik ben op vakantie naar Italië geweest. Ga met je gezellige hoofd een coupé verder zitten, want ik ben jaloers. Ik wil ook naar Italië! Maar ik ben ook bang dat als ik er dan ben, dat het tegen valt, juist omdat ik er zo graag naartoe wil.


    Physics is awesome

    fgjieqhrriwunbanwbr, kut internet. En het wordt steeds slechter hier. Begin Juli kon ik nog prima een aflevering GoT streamen naar de tv en nu begint ie al te haperen als een gek bij de eerste beelden...


    Stenenlikker

    Godverdegodverdegodver fuckfuckfuckfuckfuckfuck ik maak me zorgen.
    Extreem veel zorgen.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    OCS. Waarom zelfs.


    Heaven is a place that we all have

    I. Can't. Wat als ze... Meh help, nee, I can't handle this. Fuckfuckfuck. Het is mijn schuld en nu is ze weg en misschien is het voorgoed en godverdomme dit is niet oké. Ik heb haar nodig, ik kan dit niet alleen aan maar meh ze is weg en ik weet niet hoelang en ik weet niet of ze terugkomt en tering ik kan dit echt niet aan. Fuckfuckfuck alsldlfkxndndkf dit. is. zo. niet. oké en ik vertrouw dit niet maar ik kan haar op geen enkele manier bereiken en fucking teringzooi man ik kan dit echt niet aan. Echt niet. En als ze iets doet? Meh, ik voel me nu al ontzettend schuldig en het is ook mijn schuld en ik weet niet of ik ermee kan leven als ze zichzelf iets aandoet of al heeft aangedaan en godverfuckingdomme

    Ik heb iemand nodig I guess om hier fucking mee om te gaan totdat ik duidelijkheid heb maar ik heb fucking niemand om naartoe te gaan en dit is allemaal zo'n dikke vette kloteboel godverdomme

    [ bericht aangepast op 5 sep 2017 - 19:30 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Hoe ga je een gesprek aan het een familielid die je eigenlijk nooit gesproken hebt, maar wie je nu sinds kort wél spreekt en waar het eigenlijk heus wel goed mee klikt. Maar een gesprek houden is nogal moeilijk. Want wat moet ik vragen? Ze is niet heel vaardig in communicatie, dus hoe hou ik het gesprek op gang? Ik kan interesse tonen in háár interesses, maar ik weet al dat ze momenteel niet echt wat doen kan door haar gebroken been. Wat betekend dat ze ook niet echt heel actief bezig is met iets op het moment. Dus wat voor dingen moet ik dan vragen? Moeilijk dit, lol.


    Smile. You're beautiful. <3

    Oh right. I'm a mouse.


    She's imperfect but she tries

    Weet je. Ik ben echt klaar met jou en je eindeloze gezeik.


    • His arms feel more like home than any house ever did. •

    Ik zweer, Somnus van Final Fantasy XV is echt prachtig.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben echt klaar met iedereen, vooral met mezelf. Bye I guess.


    Heaven is a place that we all have

    In dit verhaaltje stond dat dit meisje puur op de fiets stapte om pepernoten te halen. GURL I FEEL YOU.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ik ben niet goed in aandacht vragen op momenten dat ik dat nodig heb, waardoor ik me eenzaam ga voelen, waardoor ik me afsluit van alle sociale dingen omdat dat is wat ik doe als ik me niet goed voel, maar dat is niet de oplossing in dit geval??? daardoor voel ik me alleen maar eenzamer??? wat ben ik aan het doen, oh mijn god

    also: ik heb net tien pagina's van dit topic bijgelezen en dat is vrij heftig want er zijn hier zoveel mensen die zich ongelofelijk slecht voelen en ik zou willen dat ik iets voor jullie kon doen, want bah. jullie verdienen stuk voor stuk beter en dit is een enorm zinloze toevoeging aan mijn eigen deprimerende bericht, maar hé, virtuele groepsknuffel als je dit leest. wees aardig voor jezelf. je verdient het, of dat nou zo voelt op dit moment of niet.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    *ging tien minuten geleden al iets productiefs doen*
    *stalkt al tien minuten Ray Chase's twitter*


    Caution first, always.

    Shit, ik moet een programmeer taal leren, maar programmeren is echt niet mijn ding :C


    Stenenlikker

    Deze angstaanvallen worden steeds erger alsjeblieft red me van mijn gedachtegang.


    Heaven is a place that we all have