• Een topic om te delen wat je in de avond aan het kijken bent.

    Vanavond kijk ik x-men op Veronica. ^^

    Jumanji! Die is nu op tv! Rtl8


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik heb Dokter Tinus gezien en daarnet Meisje van Plezier terug gekeken.

    Wel allebei geen films, maar series moet ook kunnen vind ik. ;D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ben net terug van de bioscoop, waar ik Dunkirk heb gezien. Het was fantastisch en ik zou hem definitief aanraden, maar pff, oorlogsfilms zijn ook altijd erg heftig.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb vanavond Star Wars IV, V en VI gekeken.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Willows schreef:
    Ik heb Dokter Tinus gezien en daarnet Meisje van Plezier terug gekeken.

    Wel allebei geen films, maar series moet ook kunnen vind ik. ;D

    Ik heb het precies andersom gekeken. :')


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Marvel maandag, dus ja. :Y)

    OperaGhost schreef:
    Marvel maandag, dus ja. :Y)


    Welke is vanavond? (Niet dat ik kan kijken, want Engeland, maar misschien heb ik hem op m'n laptop of iets staan).


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    HaIe schreef:
    (...)

    Welke is vanavond? (Niet dat ik kan kijken, want Engeland, maar misschien heb ik hem op m'n laptop of iets staan).

    Wel één van de minder leukere (naar mijn mening); The Wolverine.

    OperaGhost schreef:
    (...)
    Wel één van de minder leukere (naar mijn mening); The Wolverine.


    Ugh, ik heb die in de bios gezien. Wat een tegenvaller was dat... ik ga wel verder met LoTR haha.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    HaIe schreef:
    (...)

    Ugh, ik heb die in de bios gezien. Wat een tegenvaller was dat... ik ga wel verder met LoTR haha.

    Ah jeez, tempting om ook LotR te kijken... maar ik heb mezelf belooft dat ik de films dit jaar alleen met Kerst mag gaan kijken :'D

    OperaGhost schreef:
    (...)
    Ah jeez, tempting om ook LotR te kijken... maar ik heb mezelf belooft dat ik de films dit jaar alleen met Kerst mag gaan kijken :'D


    Ja ik heb vorige week Star Wars 1-7 gekeken en ben afgelopen weekend met LoTR 1 begonnen. Werd weer eens tijd om ze helemaal te kijken ^^.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Vanavond is Man of Steel erop dusja. Dan maar naar superman kijken.

    Gisteravond het laatste deel van de Hongerspelen gekeken.

    Vind het nog steeds verdrietig dat Finnick stierf. Ik had hem zo graag gelukkig gezien met Annie en hun zoon


    Physics is awesome

    Tellen video games met cutscenes van 48942 uur ook? Want dan kijk ik vanavond Yakuza Kiwami (maar serieus, die dingen duren zo lang dat je controller zichzelf op een gegeven moment uitschakelt) :W


    Caution first, always.

    OperaGhost schreef:
    Vanavond is Man of Steel erop dusja. Dan maar naar superman kijken.

    Op Marvel Maandag? Dat is... vreemd? x'D
    Ik denk dat ik zo Wall-E ga kijken. Ik heb zojuist een analyse gezien op youtube en kreeg weer zin om die film te kijken. ^^


    Deep inside, I've never felt alive