• THE LOVING ROSE


    SETTING


    LA, Amerika. Met een bruisend nachtleven en goktenten om elke hoek trekt deze grote stad niet enkel de allergrootsten aan, maar ook het allerlaagste gespuis. Criminelen, drugs, prostitutie, het is er schering en inslag, of toch in sommige buurten. Ons verhaal speelt zich af in zo'n buurt en meer bepaald in The Loving Rose, een nachtclub dat wel héél veel in de aanbieding heeft. De criminele bende mannen die de populaire club draaiende houdt, bestaat niet enkel uit drugsdealers en andere 'verkooptalenten', maar ook uit pooiers, die hun meisjes al dan niet - meer al, dan niet - dwingen tot de meest walgelijke dingen die je je maar kan inbeelden. Ben je klaar om de deuren te openen en hun diepste geheimen te leren?
    Ik ook niet...
    VERHAALLIJN
    The Loving Rose is de broeihaard van één van de grootste en gevaarlijkste bendes van de stad, die door buitenstaanders rillend van angst The Red Thorns wordt genoemd. Hoewel ze diepe wortels hebben in elke criminele tak - Liesje, hoeveel plantenreferenties kan je maken in twee zinnen, Jezus - die je kan bedenken, worden ze niet meteen geklasseerd onder georganiseerde misdaad. Hun werking is anders en vindt zijn basis en leiderschap in een kleine kern van jonge, maar intelligente jongemannen, die drie dingen gemeen hebben: Ze zijn glibberig als de pest, verrot tot op het binnenste van hun kern en kennen het leven als pure stront waar je maar beter bovenop kunt zitten, dan er in te stikken. De ene is een koning op vlak van drugs, de andere op vlak van wapens, maar allemaal zijn ze de beste in één ding: hoe ze een jong, onschuldig meisje hun nachtmerrie weten in te trekken. Allemaal hebben of hadden ze wel één of meerdere meisje(s) werken in hun geliefde club, tot de dag van vandaag. Maar de autoriteiten hebben er genoeg van en we komen aan op het punt waar de kat wel eens eindelijk die boom - yeah - uit kan komen.

    CRIMINELEN EN SLACHTOFFERS

    De jongens
    De jongens die wij spelen behoren tot die kern. Ze zijn allemaal loverboys, en kunnen daarbij nog dealen in allerlei zaken of andere, grootse criminele activiteiten organiseren. Elk hebben ze ook een deel van de stad (en connecties met de rest van het land en andere bendes) waarvan zij de touwtjes in handen hebben en een soort van expert over zijn geworden.
    Verder runnen ze ook de club en er staat altijd minstens 1 van de mannen achter een bar en lopen ze vaak in de club rond, in het geval dat ze moeten ingrijpen. Al werkt er genoeg security om een luchthaven te runnen.

    De meisjes
    De meisjes zijn zo goed als allemaal slachtoffer van de jongens. Of ze hebben uit pure wanhoop zichzelf aan de club aangeboden en zitten er nu vast. Uiteindelijk maakt het niet zo veel uit, want wat ze doen, blijft hetzelfde. Sommigen hebben het geluk om enkel te serveren (als ze nog nieuw zijn en ingewerkt worden, tijdens hun regels, andere redenen...) Zij verdienen logischerwijze het minste en leven vooral van tips. Dit geldt ook voor de barvrouwen. Verder zijn er nog de stripsters, die al dan niet meer moeten doen dan hun billen te tonen. Alle meisjes die hun diensten volledig - met alles erop en eraan - aanbieden, zijn tevens ook serveerster, barvrouw of stripster. Het is niet dat ze op een kamertje zitten te wachten.
    Overdag, wanneer ze niet in de club werken of aan het slapen zijn, moeten ze het gebouw opkuisen en de volgende nacht voorbereiden. Als ze klaar zijn met hun taken, mogen ze zichzelf bezighouden, tenzij hun loverboy iets anders went.
    Zondagnacht is de club gesloten.

    INFILTRANTEN
                                             
    Zo'n drieënhalf jaar geleden heeft de FBI een jong, maar getalenteerd koppel undercover laten gaan, de één als loverboy, de ander als het zogenaamde slachtoffer. Een jaar later werden ze gesterkt door een tweede team. Ondertussen hebben de jongens zich in de kern ingewerkt, waardoor ook de meisjes zich ondertussen vaker dan lief in The Loving Rose bevinden. Hun jarenlange inspanning loopt ten einde, aangezien de spanningen oplopen, vertrouwen verbrokkelt én de FBI heel binnenkort wel eens een inval op de kalender heeft staan...

    Concreet
    De overgrote meerderheid van de rollen zijn bendeleden en slachtoffers, maar er zijn twee mannen en twee vrouwen als infiltranten beschikbaar. Wil je deze rol, zorg dan dat je genoeg tijd en motivatie hebt om de RPG vol te houden, aangezien je toch een deel van de verhaallijn draagt (iedereen doet dat, uiteraard, maar je snapt mijn punt wel).

    Taak
    Zowel de mannen als de vrouwen moeten informatie winnen - namen, gegevens, transacties... - en doorspelen aan hun thuisfront om zo bewijzen te verzamelen en eventuele 'transacties' een halt toe te roepen. Niet alleen dat, ze proberen ook de meisjes over te halen weg te vluchten en hen hierbij te helpen, niet enkel om ze van hun hel te verlossen, maar ook om eventuele getuigen te verkrijgen.

    Regels
    Uiteraard zijn deze mensen geen echte criminelen, waardoor ze niet zomaar alles mogen doen wat The Red Thorns wel zouden doen. Zo mogen ze, tenzij er gevaar is voor hun eigen leven of zware fysieke schade, geen onschuldigen rechtstreeks fysiek zwaar schaden of vermoorden. Ook andere criminele activiteiten - dealen, stelen... - zijn niet toegelaten, tenzij het hen of de missie in onmiddellijk gevaar kan brengen. Helaas is dit gevaar nogal reëel en moeten ze vaak (te) ver gaan om hun rol blijven te verkopen. Als je meer uitleg wil, klik dan op deze link en neem een kijkje bij het antwoord van Brandon Gregg.

    Last but not least
    Het leven van een undercover agent is zwaar en vraagt een grote tol. Het is heel handig om de Engelse wikipedia pagina te bekijken bij het aanmaken van je rol.
    Doordat de loverboys van de vrouwelijke infiltranten tevens hun partners zijn, kunnen de mannen 'kiezen' wat hun job in de club is. Uiteraard kiezen beide heren ervoor om hun dames niet te verkopen, al kan dit - aan jullie de keuze - veranderd zijn door eventuele druk van de bendeleden. Als dit het geval is, zorgt de FBI voor klanten, maar je kan zelf al voorzien dat dit geen watervast plan is, aangezien het veel geld kost én weinig controle.


    THE LOVING ROSE
                                             
    De buurt
    De club staat natuurlijk niet pal in het toeristische centrum van LA, maar ook weer niet zo ver ervandaan. De buurt was vroeger verloederd, maar door de rijke invloed van de bende, is de luxe aanzienlijk verbeterd. Vergis je niet, het is nog steeds een enorm gevaarlijke wijk en de gewone, onschuldige mens heeft er niets te zoeken. Er zijn enkele andere louche clubs en bordelen in dezelfde straat, maar The Loving Rose is duidelijk het rottende hart.

    De eigenaars
    Enkel de kern van de bende heeft zijn basis in The Loving Rose, al zijn andere bendeleden uiteraard welkom voor bezoekjes en zakenbesprekingen. De kern zelf bestaat uit het aantal rollen dat er zullen komen, maar de échte kern, de oprichters en eigenlijke eigenaars, zijn maar met twee, drie of vier (afhankelijk van het succes van de RPG). Zij zijn degenen die het gebouw bezitten en dus ook de huur van de kamers ontvangen. Hun 'loon' is het grootst en alle eind- of grootste beslissingen liggen in hun handen, al is de autoritaire trap naar de rest van de kern bijna verwaarloosbaar klein. Ze zijn even hecht met de anderen als de anderen met elkaar.

    Gelijkvloers - club
    Op het gelijkvloers ligt de club zelf. Het is een grote en hoge zaal, met twee bars - één op de grond en één op het gigantische balkon - een podium met danspalen, enkele kleinere podia met palen, genoeg chique banken en tafels om het hele witte huis te ontvangen en een trap naar de eerste verdieping. Er is geen echte dansruimte, aangezien het doelpubliek niet bepaald uit energieke tieners bestaat. Er is, natuurlijk, ook een toilet.

    Eerste verdieping - werkkamers
    Een simpele, maar chique gang met aan weerszijden enkele kamers. De kamers zijn mooi, netjes, maar sober. Er staat niet meer in dan een bed (een twijfelaar), een kleine kast met alle benodigdheden in (inclusief reserve dekens en lakens, moest de troep te groot zijn) en een kleine badkamer met een toilet, een spiegel en een douche. Alle kamers zien er hetzelfde uit.

    Tweede verdieping - kamers meisjes
    Hier is niet veel verschil met de eerste verdieping, behalve dan dat deze kamers enkel als slaapplaats voor de meisjes dienen. Hoewel ze netjes zijn, zijn ze duidelijk goedkoper ingericht en bijna even sober. Door de jaren heen hebben sommige meisjes af en toe wel eens iets leuk gekregen om het op te fleuren, maar al bij al kan je het niet meteen gezellig noemen. In elke kamer staat er een bed (een twijfelaar), een kleerkast, een nachttafel, een stoel en een kleine badkamer met een wastafel, een spiegel en een toilet.

    Zolder - gastenkamers en leefruimtes
    De zolder is in drie delen (één grote en twee iets kleinere) opgedeeld. De kleinste delen zijn twee ruime en aangename kamers die al dan niet gebruikt kunnen worden door kernleden die (even) geen andere verblijfplaats hebben. De anderen hebben (verschillende) woonsten ergens anders, aangezien de club niet bepaald de meest aangename plaats is om echt in te wonen.
    Naast de 'jongenskamers' heb je nog een grote ruimte waarin een badkamer met drie douches, twee baden en een toilet is gemaakt, met daarnaast een keuken die doorloopt naar een kleine, maar iets gezelligere woonkamer (met televisie) waar de meisjes hun schaarse vrije uren mogen doorbrengen.

    Regels
    Meisjes
    • Douchen na de daad is verplicht. Deze douche mag niet langer dan tien minuten duren.
    • Werkuren:
          11u00 - 13u00: Opruimen en dergelijke
          13u00 - 13u30: Lunchpauze
          13u30 - 19u00: Opruimen en dergelijke
          19u00 - 21u00: Avondmaal en voorbereiding
          21u00 - 04u00: Club
    • Geen contact met de autoriteiten
    • Wanneer je drank krijgt aangeboden, bestel het duurste, neem 1 slok en giet de rest subtiel weg.
    • Geen drugs van klanten aanneemne.

    Bendeleden
    • Geen minderjarigen

    Klanten
    • Aanraken mag, meer niet. Wanneer een klant meer wilt, informeert hij naar de beschikbare meisjes. Prijzen worden met de jongens afgesproken.


    REGELS


    • Huisregels van Quizlet
    • OOC duidelijk aangegeven & geen ruzie.
    Als er een probleem is, stuur me dan eerst privé, zodat het niet meteen escaleert.
    • Maximum drie rollen, tweede rol moet van geslacht verschillen met de eerste.
    • Lees heel het topic door, het is niet zo heel veel.
    • 16+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing bij.
    Gotta love dem smut, but not by surprise, ya know.
    • Minimum 50 woorden per post.
    • Geef naamsveranderingen door.

    ROLLEN
    Mannen - 6
    Diepe kern pemanent vol - Infiltranten permanent vol
    • Username - naam - leeftijd - rol - specialiteit - FC - pagina
    • Epine - Fox Thomas - 25 - Diepe Kern - Prostitutie/Chantage - Xavier Serrano - 7
    • SebastianVerlac - Kevin Malverde Forsythe - 27 - Kern - Drugs/wapenhandel - Chris Wood - 7
    • Maluma - Tyler Donovan Santiago - 26 - Diepe kern - Drugs/Chantage - Maluma - 4
    • Ziegler - Wolf Lennox - 28 - Diepe kern - Wapenhandel - Charlie Hunnam - 3
    • Obeah - John Gillford - 27 - Infiltrant - Specialiteit - Zach McGowan - 7
    • philocaly - naam - leeftijd - Infiltrant - specialiteit - FC - pagina

    Vrouwen - 8
    Tijdelijke stop op alle vrouwen ~ permanente stop op infiltrante vrouwen
    • Username - naam - leeftijd - rol - FC - pagina
    • Marlow - naam - leeftijd - rol - FC - pagina
    • Hopps - Elea Crawford - 25 - Infiltrant - Renee Mittelstaedt - 8
    • Surrexit - Adriana Destiny Stans - 19 - Serveerster - Cindy Kimberly - 7
    • Tormienne - Leya - 21 - Stripper - Sara Sampaio - 7
    • Virago - Dani Reina Verdad - 25 - stripper/prostituee - Eiza Gonzalez - 4
    • Windvlaag - Annah Lisandra McAllister - 24 - Infiltrant - Elizabeth Wheeland - 7
    • Sempre - Elena Wood - 22 - Stripper/prostituee - Bryana Holly - 7
    • Hundertwasser - Myra Aileen Parrish - 21 - Stripper - Zoë Pastelle - 5

                                                                                                                                                   



    Het begin

    Hoewel de undercoveroperatie één van de meest succesvolle operaties van het laatste decennium is, blijft de lucht niet eeuwig blauw. Grijze donderwolken beginnen zich op te stapelen boven de hoofden van onze agenten én de bendeleden. Ze hebben het jarenlang voor elkaar gekregen om subtiel genoeg te zijn met het doorgeven van informatie, maar nu is er ééntje gesnapt. Gelukkig niet in het hol van de leeuw, maar het nieuws van een mol is vandaag wel aangekomen. En als de twijfel eenmaal gezaaid is, gaan enkele slimme koppen misschien wel eens alle puntjes optellen. Terwijl de bendeleden het nieuws verwerken en de achterdocht groeit, hebben de andere agenten een bericht gekregen: Ze hebben nog maar enkele weken te gaan, maar of er genoeg informatie verzameld is, daar wordt geen woord over gerept... En wat met de meisjes?

    Het is nu zaterdagavond, zo rond 20u30. Over een halfuurtje gaat de club open en de meisjes zijn bezig met de voorbereidingen (oefenen, make-up, sleeping, peeing, whatever you can think off). De jongens hebben net een korte meeting gehad waarin iedereen geïnformeerd is over het mol-bericht van de lagere rangen. Tijd om meteen tot plannen te komen, hebben ze nog niet gehad, en ze weten niets meer dan dat er een mol gesignaleerd is. De spanningen zijn deze avond te snijden, maar er zijn momenteel, bij het begin van de RPG, op dit moment, nog geen redenen om kernleden te verdenken. Work hard, play harder, don't die.


    [ bericht aangepast op 12 sep 2017 - 0:32 ]


    Mhm?

    Tyler Donovan Santiago
    26 - Diepe kern - Drugs/Chantage - @ the bar w. Myra



    Het nieuws wat ik zojuist hoorde had heel mijn stemming omgeslagen. Tot net ging alles goed vandaag en was ik in een goede bui, zeker voor mijn doen. Maar wetend dat er een mol onder ons was, was mijn goede bui ver te zoeken. Het zorgde er ook voor dat mijn gedachtes alle kanten op gingen. Iedereen was verdacht. Nou ja, iedereen behalve Fox en Wolf. Maar voor de rest... Wat mij betreft kan het een van de dames zijn, al lijkt me dat heel sterk. Het is belangrijk om alle opties open te houden. Misschien werkt diegene wel met iemand samen, wat de situatie alleen maar erger zou maken en mij meer problemen zou geven. Niet iets waar ik op zit te wachten. Fingers crossed en hopen dat het maar om een iemand gaat. Dan lijkt het me een simpel werkje van iemand laten verdwijnen. Toch? Ik zucht diep en loop naar beneden.
    Ik kijk om me heen. Zo hier en daar zie ik al wat van de dames staan en verder de mannen die er stuk voor stuk niet heel blij uit zien. Begrijpelijk, maar het veranderd niks. Niemand is te vertrouwen, maar misschien moet ik dat niet direct laten merken. Oh well.. Ik loop naar de bar, ik was wel toe aan een drankje. Of twee. Of tien. Onderweg zie ik ook nog Dani en Wolf. Ik kan het ook niet laten om kort mijn hand over het lichaam van de eerste te laten gaan, op haar onderrug of misschien net wat te laag. Ach, het bleef een aantrekkelijke vrouw. Een van de meest aantrekkelijke vrouwen die hier rondliep als je het mij vraagt, maar alsnog veel keus. Ik grijns kort en licht, maar vervolg zonder te stoppen met lopen mijn weg naar de bar. Hier laat ik een glas vol whiskey schenken door een van de vrouwen, waar ik meteen een grote slok van neem. Dan valt mijn blik op Myra, die vlakbij staat. Iets wat me nog niet was opgevallen, te gefocust op mijn drankje. 'Well hello gorgeous...' zeg ik, een kleine grijns op mijn lippen. Ik kijk kort om me heen en schud mijn hoofd. 'Wordt een leuke avond, als ik het zo zie'


    El Diablo.

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Dani Reina Verdad

    ”I knew my innocence was lost when I realised I was no longer afraid of the darkness surrounding me. .
    Instead, I discovered, I fear the darkness that hides inside me.”

    • Twenty-five • Stripper • With Wolf • Hush, little monsters • Outfit •

    Als er een frons tussen Wolf zijn wenkbrauwen in verschijnt en hij me zijn strenge blik toewerpt, weet ik dat ik ergens mijn doel geraakt heb. Soms ging het me er niet om op een grote manier dwars te doen en genoot ik van de kleine, stille steken onder water die al precies dat wisten te raken wat ik wilde — zoals nu, al danwel voor een klein deel.
          ”Wat laat je denken dat ik je aan het ontwijken was?” brengt hij vervolgens uit, waarna ik zijn blik opnieuw over me heen zie gaan. Ergens streelde het mijn ego kort, ware het niet dat ik de twinkeling in zijn poelen miste die hij eens kreeg als hij me zag; het stak mijn binnenste, wetende dat hij me destijds puur wilde hebben voor hier en er nooit iets anders is geweest voor hem. “En je weet dat mijn voorkeur uitgaat naar zwart.” Een zachte snuif klonk. Ik wist inderdaad dat zijn voorkeur daar naar uit ging. Het ergste was dat ik er ergens nog altijd rekening mee hield, zoals nu, maar dat hield ik wijselijk alleen voor mezelf.
          ”Misschien dat je me dan juist had ontweken,” mompelde ik half en frons licht als ik de man voor me eens goed bekijk. Iets in zijn houding stelde me lichtelijk op mijn hoede, tenslotte had ik Wolf altijd redelijk goed aan weten te voelen — zelfs zonder een daadwerkelijke reden te weten — en nu leek hij nog afweziger te zijn. “Wat voor dienst heb je?” vraagt hij me dan. Heel even klemmen mijn kaken zich kort op elkaar, alvorens ik hem besluit van een passende reactie te voorzien. Echter wordt mijn aandacht voor een paar tellen van hem afgetrokken, als Tyler in mijn ooghoeken verschijnt en de jongeman het niet kan laten om in het voorbijgaan zijn hand erg laag over mijn onderrug heen te stroken, waarbij hij mijn billen net niet raakt.
          Lichtjes til ik een van mijn wenkbrauwen op en knik Tyler lichtjes ter begroeting toe. Het was bijna zonde te noemen dat haast elke kerel hier voorzien was van een knappe snoet en een verdomd goed lichaam, wetende dat ze er alleen maar gebruik van maakte om dat te krijgen wat ze wilde. Ik negeerde maar voor even het gedeelte waarin ik er zelf ook voor gevallen was bij Wolf.
    Het was misschien daarom dat ik me had laten leiden door enkele lustige gevoelens tijdens een subtiel aangeschoten avond en gezien de man voor me niet meer naar me leek te kijken zoals hij dat jaren geleden had gedaan, was het een deuk in mijn zelfvertrouwen geweest die ik in eerste instantie poogde uit te deuken met wat bedoeld was als één wilde nacht — waar het natuurlijk uiteindelijk niet bij is gebleven. Een geamuseerde glimlach krulde zich op mijn donker gestifte lippen als mijn blik Tyler nog even blijft volgen, alvorens ze terugschieten naar Wolf. Ik had er nog altijd geen spijt van, dat is een ding zeker.
          ”Ik mag een half uurtje openen achter de bar,” reageer ik droogjes op zijn eerder gestelde vraag en sla mijn armen stevig over elkaar, onder mijn borsten, als ik naar Wolf opkijk. “Daarna moet ik het podium op.” Kil verlaten deze woorden mijn lippen, maar ik besluit er al snel een andere draai aan te geven als dit me voor nu geen discussie waard lijkt. “En jij, zul je vooraan toekijken? Of houd je je bezig met dat wat er door je hoofd heen spookt?” Subtiel kantel ik mijn hoofd iets terwijl mijn donkere blik over zijn vertrouwde gezicht heen glijdt, terwijl ik me afvraag wat hem zo bezig houdt.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    - sorry -

    [ bericht aangepast op 14 sep 2017 - 21:50 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Myra Aileen Parrish

    ]

    “They say every life is precious but nobody cares about mine.”



    De hele dag al had er een gespannen sfeer gehangen in de club. Vooral de jongens hadden zich vreemd gedragen, maar ik had niet de moeite genomen om te vragen wat er aan de hand was. Ten eerste omdat de jongens wel vaker vreemd deden en ten tweede kreeg je toch geen antwoord, dus wat dat betreft kon je jezelf beter de moeite en chagrijnige antwoorden besparen. Uiteraard wilde ik stiekem wel weten wat er aan de hand was, deels omdat de jongens zich ook zo gedroegen wanneer wij, de meisjes, in de problemen zaten. Voor zover ik wist had ik me min of meer netjes gedragen, maar je wist het nooit hier...
          Ik had me in een jurkje gehezen dat veel te kort, veel te strak en simpelweg veel te fout was, maar zoals altijd had ik weinig keus. Ik stond bij de bar, want gelukkig hoefde ik vanavond alleen te serveren, althans voor zover ik wist. Als serveerster werd je alsnog bekeken op een manier die me ontzettend vies liet voelen, maar je mocht in ieder geval meer dan enkel een kantensetje dragen.
          ‘Well hello gorgeous...’ Ik keek op en zag Tyler verderop staan, met zijn signature grijns. Hij keek kort om zich heen, waarna hij zich weer tot mij richtte. ‘Wordt een leuke avond, als ik het zo zie.’ Ik lachte schamper en keek hem spottend aan, door mijn wenkbrauw lichtjes op te trekken.
          ‘Meen je dat nou,’ sprak ik en trok mijn jurkje wat beter. Aan de ene kant wilde ik hem naar beneden trekken, maar dan puilden mijn borsten uit, maar als ik hem naar boven trok, hingen mijn billen eronder uit. Stront jurk. ‘Voor jullie wordt dit een leuke avond, ik heb er geen zin in.’ Bij de hand doen was misschien niet een heel slimme tactiek, maar het was wel zeer en zeer gemeend.



    20 – Stripper – 1½ jaar – Fox' girl – Bar – Tyler

    [ bericht aangepast op 14 sep 2017 - 23:03 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Tyler Donovan Santiago
    26 - Diepe kern - Drugs/Chantage - @ the bar w. Myra



    Een schamper lachje rolde over haar lippen en ik richtte mijn blik weer op haar. De spottende blik in haar ogen verging me niet en net als haar trok ik ook mijn wenkbrauw wat op. ‘Meen je dat nou,’ sprak ze en ik haal lichtjes mijn schouders op. Niet echt. ‘Voor jullie wordt dit een leuke avond, ik heb er geen zin in.’ vervolgde ze en een lach rolde over mijn lippen. Ze zou eens moeten weten.. 'Attitude... Darling..' mompel ik en schud mijn hoofd, nog steeds een lichte grijns op mijn lippen. Een beetje attitude van de dames vond ik meestal wel vermakelijk, of ik moest echt in een hele slechte bui zijn. Al moesten ze het niet te gek gaan maken.
    'En misschien wel... Misschien niet.. Het is nog een lange avond, wie weet wat er allemaal gaat gebeuren...' zeg ik en richt me voor een moment weer op mijn drankje. Deze zet ik vervolgens aan mijn lippen om hem vervolgens in drie slokken op te drinken. Dan kijk ik weer naar haar. 'Maar goed. Omringt met deze dames hier kan ik het inderdaad heel leuk hebben.' grijns ik uitdagend en schuif mijn glas naar haar. 'Wees een good girl en schenk even bij.. Je weet wat, en maak het maar een vol glas.' mompel ik. Sommigen zouden zeggen dat het een probleem is, maar ik weet heel goed dat dit niet het geval is. Ik weet wanneer ik moet stoppen, zeker hier aan het werk. Maar een glas of twee, drie.. Dat moet geen kwaad kunnen.


    El Diablo.

    Myra Aileen Parrish


    “They say every life is precious but nobody cares about mine.”



    ‘Attitude... Darling..’ mompelde hij met nog steeds een grijns om zijn lippen. Ik keek hem nog steeds met een opgetrokken wenkbrauw aan en vouwde mijn armen over elkaar heen.
          ‘De waarheid,’ verbeterde ik hem en gunde hem een onschuldige glimlach.
          ‘En misschien wel... Misschien niet.. Het is nog een lange avond, wie weet wat er allemaal gaat gebeuren...’ Ik schudde mijn hoofd en liet een afkeurend geluidje over mijn lippen rollen. ‘Maar goed. Omringt met deze dames hier kan ik het inderdaad heel leuk hebben.’ Hij keek me uitdagend aan en schoof zijn lege glas naar me toe.
          ‘Ik zal dat maar beschouwen als een compliment,’ mompelde ik en keek hem aan, ‘want ik ben uiteraard de leukste.’
          ‘Wees een good girl en schenk even bij.. Je weet wat, en maak het maar een vol glas.’
          ‘Ik een good girl?’ Goeie grap. Ik keek hem voor een aantal tellen peilend aan. ‘Maar vooruit, baco oké voor nu?’ Zonder te wachten op zijn antwoord, schonk ik zijn glas vol en schoof het zijn kant op. Vervolgens nam ik naast hem plaats en plukte wat aan mijn bruine lokken. ‘Dus...’ begon ik en keek hem vanuit mijn ooghoek aan, ‘hoe groot is de kans dat je me iets wilt vertellen over die, zeg maar, meeting van vandaag?’



    20 – Stripper – 1½ jaar – Fox' girl – Bar – Tyler


    I just caught the wave in your eyes

    Fox Thomas
    Max Quiros

    Diepe Kern • 25 • Club • Kevin & Elea • Red long-sleeved shirt, black jogging, bare foot


    Er stroomden meer mensen de club in, maar Fox was heel goed in het doen alsof hij de wereld om zich heen negeerde. En soms hoorde hij het gewoon ook echt niet.
          "Hey,"' begroette Kevin hem. Hij zag er gespannen uit, al kon Fox het hem niet kwalijk nemen. Een mol was nooit leuk, al zat de verrader niet meteen in de buurt. Het deed je nadenken en Fox maakte een mentale notitie om toch eens zijn oude cursus statistiek boven te halen. Je wist tenslotte maar nooit. "Lukt het? Of moet ik een elektricien bellen?" Een halfuur voor de opening? Fox snoof.
          "Nee, als je gewoon even mijn oren kan zijn, lukt het me wel." Hij wees naar zijn oor, waarin je het kleine apparaatje nog net kon zien zitten. "Dit ding is goed, maar geen wonder. Ik krijg niet alles door," grijnsde hij, net op het moment dat hij de kabel te dicht bij de monitor hield. Hij hoorde een gebrom, maar aan de verschrikte reacties om zich heen, wist hij dat hij een veel minder aangename toon miste. Niet dat je hem daarover zou horen klagen. Hij stak verontschuldigend zijn handen in de lucht, maar de grijns bleef op zijn gezicht hangen.
          Een vijftal minuten later waren ze klaar en kon Fox zijn hoorapparaat weer aandoen. Het had halverwege de klus een rare piep geproduceerd en hij had besloten om het geluid voortaan toch aan anderen over te laten. Het was klote irritant.
          "Zullen we zo een drankje doen voor we beginnen?" vroeg Kevin. Fox knikte en draaide zich naar de bar. Zijn blik werd bijna meteen naar Myra getrokken, maar zij was bezig met Ty. Het enige meisje dat even niets leek te doen, was Elea. Great. Zoals gewoonlijk stoorde Fox zich aan haar, zonder dat hij daar een reden voor kon vinden. Daarom schoof hij het vervelende buikgevoel opzij en stapte met een scheve glimlach op haar af.
          "Ik neem wat hij neemt," zei hij, waarna hij zich vragend naar Kevin draaide.



    Mhm?

    Tyler Donovan Santiago
    26 - Diepe kern - Drugs/Chantage - @ the bar w. Myra



    ‘Ik zal dat maar beschouwen als een compliment,’ mompelde ze, ‘want ik ben uiteraard de leukste.’ Een korte lach rolt over mijn lippen en knik lichtjes. 'Ofcourse darling... Jij bent inderdaad een van de dames waar ik het wellicht jammer zou vinden mocht er wat met je gebeuren.' plaag ik, al zat er een kern van waarheid in. Een paar die hier rondlopen kan ik nog wel hebben en hun gezelschap waardeer ik wel. Zo nu en dan. Niet dat ik ze dat direct zou zeggen, maar goed.
    ‘Ik een good girl?’ ik kijk grijnzend naar haar op, de uitdagende blik nog steeds goed af te lezen op mijn gezicht. 'Soms toch?' zeg ik, maar kijk dan tevreden toe hoe ze mijn glas inschenkt. ‘Maar vooruit, baco oké voor nu?’ ik neem het glas aan en laat de inhoud wat ronddraaien terwijl ik lichtjes knik. 'Voor nu wel..' mompel ik en kijk even om me heen. Ik kijk kort naar Fox en knik naar hem terwijl ik mijn glas ophef. Dan richt ik mijn aandacht toch weer op de dame voor me, die nu naast me kwam zitten. 'Dus... Hoe groot is de kans dat je me iets wilt vertellen over die, zeg maar, meeting van vandaag?’ ik hou mijn hoofd wat schuin, lach en richt me dan weer op mijn drankje. Stilletjes neem ik wat slokken. 'Wat ben je opeens geïnteresseerd in onze meetings?' spreek ik, mijn blik nog steeds gericht op de inhoud in het glas. 'Maar het is niets wat jullie aangaat.. En ook niet iets waar jullie je zorgen over hoeven te maken. Dus, laten we geen tijd verspillen.' eindig ik en laat mijn blik weer op haar vallen.


    El Diablo.

    Myra Aileen Parrish


    “They say every life is precious but nobody cares about mine.”



    ‘Ofcourse darling... Jij bent inderdaad een van de dames waar ik het wellicht jammer zou vinden mocht er wat met je gebeuren,’ plaagde hij en ik lachte schamper.
          ‘Ik vind jou niet super verschrikkelijk,’ sprak ik met een glimlach. Dat meende ik wel, maar de enige jongen die ik het beste nog kon uitstaan, correctie, van wie ik hield, was nog altijd Fox, ondanks wat hij mij had aangedaan.
          ‘Soms toch?’ vroeg hij mij, nog steeds met die uitdagende blik en ik schudde mijn hoofd.
          ‘In je dromen misschien.’
          ‘Voor nu wel..’ antwoordde hij toen ik hem een baco had ingeschonken. Hij keek kort om zich heen en hief toen zijn glas naar iemand op. Nieuwsgierig volgde ik zijn blik en zag ik Fox verderop staan, maar hij stond te praten met Elea en Kevin. Elea was op zich geen probleem, maar Kevins aanwezigheid maakte me stiekem zenuwachtig, omdat hij de laatste tijd super pissig was over zijn verdwijnende boeken en ik was dus de onbekende boosdoener... Althans, voorlopig was dat het geval en ik hoopte dat hij me nooit zou betrappen, want dan zou ik hangen, wellicht letterlijk. Ik wende mijn blik weer af en keek Tyler toen aan.
          ‘Wat ben je opeens geïnteresseerd in onze meetings? Maar het is niets wat jullie aangaat.. En ook niet iets waar jullie je zorgen over hoeven te maken. Dus, laten we geen tijd verspillen.’
          ‘Flauw,’ mopperde ik brommend en speelde wat met een leeg glas. ‘Ik ben uiteraard gewoon super geïnteresseerd in jullie,’ sprak ik sarcastisch en keek Tyler aan, ‘maar goed, het was het proberen waard... zeker weten dat je niets kwijt wilt?’



    20 – Stripper – 1½ jaar – Fox' girl – Bar – Tyler


    I just caught the wave in your eyes

    Tyler Donovan Santiago
    26 - Diepe kern - Drugs/Chantage - @ the bar w. Myra



    ‘Flauw,’ mopperde ze brommend en een korte lach rolt over mijn lippen. ‘Ik ben uiteraard gewoon super geïnteresseerd in jullie,’ sprak ze vervolgens. De sarcastische toon in haar stem niet te missen. Grijnzend kijk ik haar aan. 'Dat weet ik darling.. Je zou ons toch ook voor geen goud willen missen hmh?' plaag ik en drink weer mijn glas leeg. ‘maar goed, het was het proberen waard... zeker weten dat je niets kwijt wilt?’ Ik schud mijn hoofd. Zonder wat te zeggen schuif ik het glas naar haar toe. 'Doe maar een whiskey..' mompel ik.
    'En nah.. Het is maar beter als jullie gewoon mooi blijven en werken. Dit zijn jullie zaken toch niet.' zeg ik en haal mijn schouders lichtjes op. Het klonk misschien wat hard en ruw. Maar goed, ze zijn waarschijnlijk toch niet veel anders meer gewend. Maar er zat ook iets van waarheid in. Wij hadden onze zaken en hun zaak was het om hier te werken. Ze hoeven hun neus niet overal in te steken. Ik zucht en leun even met mijn armen op de bar, waarna mijn handen kort over mijn gezicht gaan. Dit wereldje was soms erg vermoeiend en ik had heel erg behoefte aan een goede nachtrust. Al was het maar voor een avondje. Maar je kan niet alles hebben en nu zeker met dit gedoe allemaal vrees ik dat mijn nachtrust nog even moet wachten. 'Besides.. Het is vermoeiend. Dat kan je niet gebruiken.' zeg ik met een zacht lachje.


    El Diablo.


    Kevin Malverde Forsythe
    Wapen en Drugs Handelaar • 27 • Club • Paranoid • Fox & Elea • Grey long-sleeve shirt, dark jeans, black boots
    Fox sloeg mijn aanbod af om een elektricien te bellen, maar vroeg me wel iet heel anders. Dit was een meer persoonlijke vraag, die ik zeker na de bespreking van net niet had verwacht. Toch wist ik ook dat ik de meest paranoia persoon ertussen was, en dus niet iedereen meteen in grote doemscenarios begon te denken zodra er zo iets werd ontdekt. Ik knikte en stak mijn duim op, omdat ik niet precies wist hoe goed zijn gehoorapparaatjes nog werkten. Tot niet lang geleden had ik nooit geweten dat hij ze droeg, tot ze op een dag leeg bleken te zijn. Ik keek om ons heen en probeerde op te merken wat iedereen deed. Nog voor ik het eerste gespreksonderwerp had kunnen onderscheiden werd ik opgeschrikt door een hoge piep, waardoor mijn hand weer meteen naar het mes in mijn broekband ging. Zo snel al het geluid was ontstaan, verdween het ook weer, en ik zag vanuit mijn ooghoek Fox met zijn handen in de lucht staan. Hij had een grote grijns op zijn gezicht, maar ik zag weinig lol in de situatie. Gelukkig werkte hij verder en wist het apparaat weer snel aan de praat te krijgen. Hij frummelde wat aan zijn oren en ik stelde voor om wat te gaan drinken, iets wat hij nu weer luid en duidelijk leek te horen. Samen liepen we naar de bar, waar ik Myra met Ty zag staan praten, en Elea, die alleen op een kruk zat. Ze zag er goed uit zo in haar werkkleding en ik deed dan ook geen enkele moeite om te verbergen dat ik haar verschijning goed in me opnam. Fox ging naast haar staan en vond mijn plekje aan haar andere kant. "Dubbele whiskey, geen ijs of water." Ik had echt behoefte aan een sterke borrel en Fox blijkbaar ook, want hij had voor ik had bestelt al gezegd dat hij hetzelfde mee zou drinken. Ik draaide me weer richting Elea en Fox. "Ziet er goed uit, mop. Johnnieboy heeft maar geluk met een mokkel als jij." Alle dames hier wwaren bloedmooi, daar zorgden we wel voor, maar zij had iets aparts door haar afkomst, wat de andere hoeren niet hadden. De meeste hoeren hier vielen namelijk zeker in het standaad schoonheidsideaal: Lang stijl tot golvend haar, blanke of licht getinte huid, en slank. Ondanks dat mijn Leya precies in dit modelbeeld viel, zou mijn vrouw later eerder meer op Elea lijken dan op Leya, maar een latina had voor mij de voorkeur boven alles. Het was vreemd om over mijn verdere leven na te denken in de club, dus ik nam maar een grote slok van mijn whiskey toen die voor mijn neus werd gezet, om deze gedachten weg te spoelen.


    Bowties were never Cooler

    WOLF • LENNOX
    Diepe kern • 28 • At the club • With Dani



    COUNTING ALL THE ASSHOLES IN THE ROOM
    WELL I'M DEFINITELY NOT ALONE

    Wolf voelde zich niet geheel op zijn gemak in de aanwezigheid van Dani. Misschien was het zijn schuldgevoel, misschien ook niet. Hij kon het gevoel niet plaatsen en dat vond hij vreselijk. Hij had graag de touwtjes in handen en sommige gevallen was dat onmogelijk, waardoor hij dat soort situaties liever zou ontwijken. Bij Dani was dat anders. Haar aanwezigheid prikte door hem heen, alsof ze zijn ziel aan kon raken, waardoor hij zich misschien niet op zijn gemak voelde, maar haar aanwezigheid niet vervelend vond.
          ”Misschien dat je me dan juist had ontweken,” zei ze zacht. Wolf fronste zijn wenkbrauwen flink. Hij begreep haar opmerking niet helemaal, maar hij liet het voor wat het was. Hij had geen zin in een loze discussie met Dani. Ze worden beiden afgeleid als Tyler langs hen af loopt en het niet kan laten om Dani kort aan te raken. Wolf moet een geïrriteerde zucht inhouden en probeert geen irritatie te laten merken, ondanks dat dat bijna niet lukt. Hij wilde een opmerking maken naar Tyler, maar besluit om zich in te houden. Iedereen weet vaak hoe het eindigt als Wolf zich eenmaal irriteert en dat willen veel mensen voorkomen, waaronder hijzelf. Hij kijkt Dani opnieuw aan met een doordringende blik in zijn blauwe ogen.
          ”Ik mag een half uurtje openen achter de bar,” begon ze. “Daarna moet ik het podium op.”
    Hij voelt de toon in haar stem, maar hij besluit het te negeren. Hij was vooralsnog de sterkere van hen twee, degene met de macht in handen, dus ze kon hem niet intimideren. “En jij, zul je vooraan toekijken? Of houd je je bezig met dat wat er door je hoofd heen spookt?” Wolf schrikt op van haar woorden en kijkt haar nogmaals aan. 'Er spookt niets door mijn hoofd rond,' loog hij. Hij was geen goede leugenaar, nooit geweest en dat zou hij ook niet woorden. Hij zette een stap naar haar toe, waardoor ze erg dicht bij elkaar stonden. 'Denk maar niet dat je ook maar enig idee hebt wat er in mijn leven gebeurt,' zei hij zacht, maar op een waarschuwende toon. Hij rook haar sterke parfum toen hij zo dichtbij haar stond. 'En kijk me niet zo aan met die ogen van je,' zei hij terwijl hij haar recht in haar ogen aankeek. 'Je weet dat ik daar zwak van wordt,'

    A LOT OF PEOPLE LACKED THAT GIFT:
    KNOWING WHEN TO FUCK OFF

    [ bericht aangepast op 18 sep 2017 - 10:58 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Myra Aileen Parrish


    “If I could go back to the day we met
    I probably would just stay in bed.”



    ‘Dat weet ik darling.. Je zou ons toch ook voor geen goud willen missen hmh?’ Ik besloot op die vraag maar geen antwoord te geven. Hij schoof zijn inmiddels lege glas naar mij toe zonder wat te zeggen. ‘Doe maar een whiskey...’
          ‘Alsjeblieft,’ verbeterde ik hem mompelend. Desondanks deed ik toch wat hij van mij vroeg. ‘On the rocks?’
          ‘En nah.. Het is maar beter als jullie gewoon mooi blijven en werken. Dit zijn jullie zaken toch niet.’ Mijn gezicht betrok en voor een tel overwoog ik om tegen hem uit te vallen. Ik werkte hier verdomme niet uit vrije wil of omdat ik het zo leuk vond om te doen. Ik wist echter mijn tong eraf te bijten, vrijwel letterlijk, terwijl ik hem strak en een tikkeltje boos aankeek. ‘Besides.. Het is vermoeiend. Dat kan je niet gebruiken.’ Ik stootte een geforceerd lachje uit en vulde een glas met water voor mezelf.
          ‘Och, arme jongen. Wat zul jij het zwaar hebben,’ sprak ik sarcastisch en keek hem met een opgetrokken wenkbrauw aan.



    20 – Stripper – 1½ jaar – Fox' girl – Bar – Tyler


    I just caught the wave in your eyes

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Dani Reina Verdad

    ”I knew my innocence was lost when I realised I was no longer afraid of the darkness surrounding me. .
    Instead, I discovered, I fear the darkness that hides inside me.”

    • Twenty-five • Stripper • With Wolf • Hush, little monsters • Outfit •

    Ergens raakte ik een tikkeltje teleurgesteld als Wolf besluit eveneens niet te reageren op mijn kille woorden, ondanks dat ik er zelf eveneens geen discussie van had willen maken — wat op zichzelf al een nieuw iets voor me was, zo nu en dan — maar dit gevoel word al snel weggevaagd als ik enigszins zijn schrikreactie op mijn daarop volgende woorden weet op te vangen. “Er spookt niets door mijn hoofd rond,” brengt hij uit. Haast direct knijp ik mijn ogen lichtjes samen en voel hoe mijn lippen zich tot een strakke, dunne streep persen; wederom ergen geraakt door het feit dat hij tegen me loog.
          Je zou zeggen dat ik er inmiddels wel aan gewend was geraakt, tenslotte zou geen enkele leugen meer dat overtreffen wat het grootste impact op me had gehad, maar het leek erop dat de leugen van de man voor me, hoe klein wellicht, me altijd ergens zouden blijven raken — alsof ik de stille hoop nog koesterde dat hij er ooit mee zou stoppen. Het is daarom dan ook dat ik haast ongezien in een afkeurende trek licht een keer met mijn hoofd schud.
          “Denk maar niet dat je ook maar enig idee hebt wat er in mijn leven gebeurd.”
    Zachtjes doch op een waarschuwende toon glijden de woorden over zijn lippen heen en voor even ben ik stil als mijn donkere poelen naar hem opkijken terwijl hij de afstand tussen ons in verkleint. Een huivering trok over mijn ruggengraat heen en porde de slapende, lustige gevoelens in mijn binnenste op een subtiele manier. Mijn gezicht vertrok, wetende dat ook deze voor hem nooit zouden verdwijnen — hetgeen waar ik Wolf zo hard voor probeerde te haten. “Nee,” fluister ik zacht en slik een keer moeizaam. “Ik heb inderdaad geen idee meer van wat er in je leven gebeurd, daarvoor heb je jezelf nooit naar me opengesteld.”
          Alsof mijn woorden door hem heen gleden keek Wolf nog altijd recht in mijn ogen, zonder ook maar één seconde weg te kijken. Het was de doordringendheid waar ik eens dol op was geweest, hoe gek misschien ook, en de helderheid waarmee dacht dat zijn poelen tegen me leken te spreken — en dat was nog maar het kleine deel waarvoor ik gevallen was in het verleden. “En kijk me niet zo aan met die ogen van je,” zei hij plots. “Je weet dat ik daar zwak van wordt.” Heel even was ik verrast. Het was lang geleden dat hij iets in deze vorm naar waarheid had uitgesproken tegen me, of althans zo voelde het tenminste. Het gaf in ieder geval voor nu een uitwerking op de weggedrongen gevoelens in mijn binnenste; zij sijpelde subtiel even naar voren, waardoor ik mijn standvastigheid voor luttele seconde verloor. Lichtjes kantelde ik mijn hoofd, terwijl ik nog altijd naar Wolf opkeek. “Misschien is dat wel precies wat ik wil,” reageer ik en voel hoe mijn armen onder mijn borsten wegzakken, waardoor mijn defensieve houding eveneens verdwijnt. “In tijden van je zwakte leek het er tenminste nog echt op dat je iets om me gaf.”


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Tyler Donovan Santiago
    26 - Diepe kern - Drugs/Chantage - @ the bar w. Myra



    ‘Alsjeblieft,’ verbeterde ze me, mompelend maar desondanks hoorde ik het nog steeds. Ik keek naar haar op, mijn gezicht zonder enige vorm van emotie. Mijn wenkbrauw lichtjes op getrokken. ‘On the rocks?’ zegt ze echter voor ik kan reageren en ik knik stilletjes, waarna ik even later het glas van haar aanneem. Bij mijn volgende woorden zie ik haar gezicht betrekken en even grijnsde ik. Zo kon ik het ook. Iets zeggen deed ze echter niet wat misschien ook wel het beste was, al merkte ik wel dat ze het er moeilijk mee had.
    ‘Och, arme jongen. Wat zul jij het zwaar hebben,’ sprak ze, het sarcasme was niet te missen. Ik knik. 'Fijn dat je het begrijpt.' zeg ik en neem een grote slok uit mijn glas. Ik grijns lichtjes naar haar. 'Oh well. Laten we het niet over vermoeidheid hebben want in combinatie met de alcohol lig ik binnen de kortste keren weer ergens te slapen.' Ik drink mijn glas in een teug op en schuif het stilletjes naar haar toe. 'Asjeblieft?' grijns ik en kijk haar uitdagend aan. 'Happy now?'



    El Diablo.