• DON'T BE AFRAID OF THE DARK



    Verhaallijn
    Een groep net afgestudeerde vrienden besluit in hun herfstvakantie te gaan kamperen. Volledig uitgerust trekken ze het bos in, waar ze hun kamp opzetten.
          De groep bestaat uit uit elkaar lopende mensen, en niet iedereen ligt elkaar. De een heeft meer zin in de kampeertrip dan de ander, maar ze hebben allemaal zo hun redenen om mee te gaan.
          Het reisje begint zo goed, maar als de ene na de andere kampeerder onverklaarbare dingen begint op te merken, slaat de sfeer om. Telefoons werken niet meer, auto's lijken volledig uitgeschakeld en de bewoonde wereld is onbereikbaar.
    Haalt er iemand een foute grap met ze uit, zijn er bovennatuurlijke krachten aan het werk of dwalen er in de bossen mensen rond met foute bedoelingen?

    Rollen
    Mannen 6 rollen, eventueel uitgebreid naar 8
    ☠ Gereserveerd voor Solomita
    ☠ Gereserveerd voor Mater
    ☠ Gereserveerd voor Aniketos
    ☠ Gereserveerd voor Devitt
    ☠ Gereserveerd voor Cunning


    Vrouwen TIJDELIJKE STOP 6 rollen, eventueel uitgebreid naar 8
    ☠ Andrea "Andy" Robin Baraz, 1.1, 21, Solomita
    ☠ Gereserveerd voor Hopps
    ☠ Gereserveerd voor Maluma
    ☠ Gereserveerd voor philocaly
    ☠ Gereserveerd voor Surrexit
    ☠ Gereserveerd voor Windvlaag

    Invullen
    Naam
    Leeftijd (18-22)
    Status in de groep
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Relaties
    Geschiedenis
          Niet iedereen hoeft bij elkaar op de middelbare school gezeten te hebben, misschien heeft iemand wel haar nieuwe vriend/vriendin/klasgenoot/broer/zus etcetera meegenomen
    Extra
          Denk aan angsten, geheimen, etcetera


    “What happens if you get scared half to death twice?”


    Regels/etcetera
    💀 Maximaal twee rollen per persoon, een mannelijke en een vrouwelijke.
    💀 16+ is toegestaan, geef bij grafisch beschreven dingen even aan dat het niet voor iedereen misschien even plezierig is
    💀 Minimaal 250 woorden per post
    💀 Geen perfecte personages
    💀 Relaties mogen van te voren afgesproken worden, maar houd wel ruimte voor anderen
    💀 Grote plottwists worden door mij, Solomita, aangegeven
    💀 Reserveringen blijven vier dagen staan. Heb je langer nodig, geef het aan. Dat is geen enkel probleem.





    “Oh, monsters are scared, that's why they're monsters.”

    [ bericht aangepast op 15 sep 2017 - 15:05 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Zenon is klaar denk ik, als het goed is zo? ^^


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Zou ik een mannelijke rol mogen? c:


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Ik ben bang dat ik mijn reservering moet laten vallen...
    De week van de toetsen was iets dichterbij dan gedacht -_-
    God bless me xD
    Wel een superleuk idee!!

    [ bericht aangepast op 18 sep 2017 - 10:39 ]


    I have seen my own sun darkened

    Sorry, je mag mijn rol schrappen, ik heb het te druk.


    16 - 09 - '17

    hoooooi, zou ik misschien een man mogen? c:


    take risks

    IVY LUANNA ELLIOTT
    "Sometimes I pretend to be normal, but it gets boring, so I go back to being me."

    NAME
    Over Ivy’s naam valt weinig bijzonders te vermelden.


    AGE
    Ivy is vrijwel de benjamin van het gehele stel. Ze is pas 18 jaar oud en wordt 19 op 28 november, tegen het einde van het jaar, dus.


    STATUS
    The goofball: Ivy is, kort gezegd, een enorme stuiterbal die werkelijk waar net zo gek is als ze zich voordoet. Ze maakt zich amper zorgen om het leven, haar toekomst, geld, liefde of andere dingen. Het enige wat ze wil, is een leuke tijd hebben en daar hoort drama niet bij. Ivy haalt de gekste dingen uit en prankt mensen wanneer ze kan. Daarbij komend is ze ontzettend onhandig (zeker als ze niet oplet) en verwondt ze zichzelf vaker dan misschien nodig.



    CHARACTER
    Zoals haar reputatie en status al onthullen, staat Ivy bekend als een echte mafkees. Ze haalt de gekste dingen uit en denkt negen van de tien keer niet echt na over de gevolgen van haar acties en hiermee kan ze zich weleens mee in de nesten werken. Magischerwijs redt ze zich hier vaak weer uit door middel van een leugentje om bestwil of enorme puppy-ogen, maar soms heeft ze pech en krijgt ze een straf, hoe mild of zwaar dan ook. Hierbij haalt ze vaak haar schouders op en gaat ze door met leven, als ze zichzelf weer op het rechte pad heeft gekregen, gaat ze vaak in dezelfde versnelling door met domme dingen doen.
          Ivy heeft een zeer korte relatie gehad met een jaargenoot van haar, maar dit was na anderhalve week weer over. Ze heeft opgemerkt dat ze ontzettende bindingsangst heeft en dat dit haar ertoe weerhoudt intieme (en seksuele) relaties aan te gaan. Dit geldt ook voor vriendschappen en ze houdt zich dus een klein beetje afzijdig. Ze heeft wel vrienden en vriendinnen, maar heeft met vrijwel geen enkele een heel diepe band gecreëerd, ze praat amper over haar gevoelens, goed of slecht, en heeft hier duidelijk moeite mee.
          Verdere eigenschappen zijn ook duidelijk te merken bij Ivy: hoewel ze dus geen diepe vriendschappen en relaties aangaat, is ze een hopeloze romanticus en fantaseert ze over vrijwel elk aspect van een relatie (met een man), het liefst creëert ze bijna waanbeelden over een perfecte relatie, vooral op de manier waarop het in films altijd gebeurt. Ook is Ivy vrij naïef en zal ze niet meteen door hebben wanneer iemand misbruik van haar maakt.


    HISTORY & FAMILY
    Moeder: Annabelle Elliott (née McBride) (46)
    Vader: Harold Elliott (46)
    Broer: James Elliott (26)
    Zus: Eve Elliott (26)

    Ivy’s geschiedenis is niet zo heel erg interessant en noemenswaardig. Ze is opgegroeid in een doodgewoon Amerikaans gezin, in de staat Texas. Haar oudere broer en zus, een tweeling, zijn iets meer dan zeven jaar ouder dan Ivy en dat vormt dus zeker wel een zeker gat binnen het gezin, maar Ivy heeft nooit iets mist, vindt ze. Ze kreeg veel aandacht van haar ouders en dat vond ze niet erg, omdat ze vrij vaak kreeg wat haar hartje begeerde. Ze werd geen stierlijk verwend kutkind, maar had echt niks te klagen over speelgoed en andere materiële zaken. Haar broer en zus wonen nu allang op zichzelf, James met zijn vriendin en Eve met haar verloofde, maar komen regelmatig langs in hun ouderlijk huis, samen met aanhang. Ivy heeft pas net haar diploma van high school gehaald en zal ooit gaan studeren, maar ze weet nog niet precies wat ze wil gaan doen, al lijkt een studie richting theater wel wat voor haar.


    LOOKS      FC = Alexa Losey
    Ivy heeft lange, donkerbruine haren en blauwgroene ogen. Haar make-up en kleding zijn niet echt opzichtig, maar dat vindt ze niet erg. Ze hoeft wat haar uiterlijk betreft niet per se heel erg op te vallen. Ze is van gemiddelde lengte en ook over haar lichaamsvorm is niet heel veel spannends te vermelden.



    EXTRAS
    — Likes — musicals en musicalquotes (The Lion King, Les Misérables, Billy Elliot, noem ze maar op), lachen, Disney en Pixar, onweer, regen, sneeuw, harde wind, theater
    — Dislikes — drama, huilen (dit vermijdt ze zo goed als ze kan, zeker in public)
    — Hobby's — pranken, acteren
    — Angsten — bindingsangst, een milde vorm van claustrofobie
    — Seksualiteit — heteroseksueel
    — Talenten — vrijwel altijd in alles en iedereen het goede zien, dansen, musicals en films quoten
    — Niet goed in — stilzitten, zingen
    — Talen — Engels


    RELATIONSHIPS

    [ bericht aangepast op 19 sep 2017 - 22:23 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mag ik de laaste man reserveren?

    Tenzij je de vrouwenrollen naar 8 wilt doen, dan wil ik graag een vrouw.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2017 - 20:55 ]


    - thank you for existing -

    Gaat hier nog iets mee gebeuren? ^^ Is zo rustig.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Ik heb het een tijdje heel druk gehad, maar ik wil denk ik rond 16 oktober beginnen. Dat is dus over twee weken. Ik ga zo even reageren op alles.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Solomita schreef:
    Ik heb het een tijdje heel druk gehad, maar ik wil denk ik rond 16 oktober beginnen. Dat is dus over twee weken. Ik ga zo even reageren op alles.


    Okee toppie ^^


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Als alle mensen die een rol willen even mij een GB kunnen sturen maak ik een lijstje!


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted