• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Smile. You're beautiful. <3

    Het gaat vandaag weer zo druk zijn als gisteren. D: Ik wil dit nietttt.


    Ik wil een tuin vol egels

    /Cringe-level high


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben aan het rantsoeneren omdat ik anders vanavond al zonder eten zit en oh god, rondkomen van nul euro is niet heel makkelijk. Also, ik weet niet of ik het beroerd of dapper moet vinden van mezelf dat ik mijn angst heb overwonnen om een reusachtige spin op te ruimen omdat mijn kamer een grote rotzooi is en ik blijkbaar liever mijn angst voor spinnen overwin dan dat ik veroordeeld word voor een rommelige kamer door mijn huisgenootje #shakingbutalive


    She's imperfect but she tries

    Oh god nee alsjeblieft neeneenee
    Het is mijn schuld


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Nu maar hopen dat het daadwerkelijke examen, dat ik volgende week moet maken, net zo'n uitslag krijgt als het test examen dat ik vandaag gemaakt heb.


    26 - 02 - '16

    Vanavond lekker eten, morgen salaris dus ik voel me goed.


    Physics is awesome

    Uuuuch. Mijn handen jeuken hier echt enorm van. Zeggen dat je gaat douchen en niks doen. Cringe. Ga dan ook for fucksake.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2017 - 18:10 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Huilen maakt je moe af


    Caution first, always.

    Ohgosh alsjeblieft, doe het niet en stop hiermee. Ik weet niet wat ik moet doen, ik weet niet wat ik kan doen en het maakt me kapot, ik word zo gek en ik wil niemand ermee lastigvallen nu... ugh...


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Pff wat ben ik moe zeg.


    The truth is out there.

    Ik heb helemaal niks netjes voor morgen en het frustreert me echt.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    vanaf morgen verplicht veel en snel schrijven, maakt niet uit wat ik neerpen, als het maar iets is. dus ik ga wel weer over een jas schrijven of zo, cause why the hell not? mijn verhaaltje vandaag over die groenrode jas was ook hartstikke mooi


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    And now I'm crying. Oh god, dit liedje is zo, zo, zo herkenbaar, het is ergens zo pijnlijk om ernaar te luisteren, maar het is tegelijk ook zo ontzettend mooi en ugh, I should stop crying.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik ben het allemaal een beetje helemaal kwijt en ik heb geen idee waar ik de antwoorden voor mijn vragen kan vinden...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Volwassenen worden is niet leuk. Is er nog een opzegtermijn of een niet-goed-geld-terug garantie waar ik aanspraak op kan maken? Ik wil terug naar de tijd dat mijn grootste zorgen waren welk jurkje mijn Barbiepop aanmoest naar een zelfverzonnen strandfeestje en dat het enige wat van mij gejat werd de frietjes waren die ik niet opkon of de mayonaise die een ander te weinig had. Zucht. ):


    26 - 02 - '16