• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Smile. You're beautiful. <3

    Mijn armen bloeden alweer, for no reason? Het doet echt zoveel pijn, het doorweekt mijn mouwen en ugh. Jemig (':


    i wanna die with you once or twice.

    Damn, damn, damn néé néé néé. Waarom gebeurt dit? Dit... ugh verdomme.


    i wanna die with you once or twice.

    Wat moet ik nu zeggen? Ik kan je moeilijk afwijzen, maar ik wil onze relatie niet verkloten. ;c We hebben zo'n leuke band samen. Ik ben bang dat dat verpest gaat worden met een relatie.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    For fucksake, ga niet slapen! I get bored without you uch


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Godver godver godver neeee dit is niet goed.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Motunui schreef:
    Godver godver godver neeee dit is niet goed.


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Haha sure. Sure. Prima, dat je dat echt nodig vond om te doen. Ik haat je en ik mis je.


    i wanna die with you once or twice.

    Niet wakker geworden door de wekker, maar door een katje die last had van haarballen. :C


    26 - 02 - '16

    Volgens mij ben ik mijn geld kwijt en wordt de telefoon niet opgestuurd... :/


    Smile. You're beautiful. <3

    Aune schreef:
    Mijn armen bloeden alweer, for no reason? Het doet echt zoveel pijn, het doorweekt mijn mouwen en ugh. Jemig (':

    Stop, alsjeblieft, nu maakt het me kinda bang ugh


    i wanna die with you once or twice.

    Morgen moet ik dus even uit mijn comfortzone op het werk. Helemaal solo een borrel verzorgen voor zo'n 40 man.
    Ik weet dat ik hulp zal krijgen als ik die nodig heb maar het feit dat de grote baas ook komt en het er dus tiptop uit moet zien zet er wel extra druk op


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Stuur me een mail dan dat je mn geld ontvangen hebt. Ik wacht al sinds maandag. Eigenlijk sinds vrijdag, maar ik kan begrijpen dat het weekend er tussendoor kwam en dat daardoor het geld eventueel niet eerder gestort was. Maar het is van mijn rekening af en moet dus op jóúw rekening staan! Dus stuur me die telefoon op dan. D:


    Smile. You're beautiful. <3

    God waarom plan ik mijn dagen zo vol.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Wat een kut groep zeg, ik heb het weer getroffen


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Niet zeiken, ik ga wanneer ik dat wil.


    Quiet the mind, and the soul will speak.