• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Smile. You're beautiful. <3

    Broughton schreef:
    (...)

    Ik kan op zich redelijk tegen horror, maar niet tegen jump scares met spanningsopbouw. Gore is geen probleem, maar niet een geval van "iemand staat met rug naar kast, in kast zit een monster met een mes, beeld zoomt in en boem ineens komt het monster en is die iemand bang en alles"

    Oh nee dan zijn jij en ik precies het zelfde. Ik heb echt een hele hoge angstgrens, maar bepaalde films zoals "Mama" of "The Ring" maken me doodsbang. Het zijn bepaalde dingen inderdaad die sommige personen niet kunnen handelen. En dat is compleet te begrijpen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Townley schreef:
    (...)
    Oh nee dan zijn jij en ik precies het zelfde. Ik heb echt een hele hoge angstgrens, maar bepaalde films zoals "Mama" of "The Ring" maken me doodsbang. Het zijn bepaalde dingen inderdaad die sommige personen niet kunnen handelen. En dat is compleet te begrijpen.

    Ik vind alle horrorfilms een lachertje 😂 Behalve clowns, want.. clowns.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dan krijg je ineens dit nieuws te horen... Onbegrijpelijk...


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Voel me zo gelukkig (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bah, het stinkt nog in m'n kamer naar de gecombineerde geur van kots en zwitsaldoekjes...


    Stenenlikker

    "If you could press a button that would give you a great deal of money, but it would cause someone you don't know in a distant part of the world to die, then you would have a good model for how our current economy works."

    DAMN, night vale


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Moeeeeee.
    Maar wel een heeeeel leuk weekend gehad.

    ........
    Red cinderella?


    Deep inside, I've never felt alive

    en ik word ook moe en kwaad over leeftijdsdiscriminatie. Alsof de knop ineens omgaat als je 65 wordt en je ineens niet meer in staat bent iets te doen of te werken. God mensen, duik zelf achter die geraniums maar laat mensen lekker zelf weten of ze nog willen werken. Deze man was 76 en werd onwel achter het stuur, dat kan iedereen overkomen. Maar nee, meteen wordt geroepen dat hij te oud en krakkemikkig is en dat hij per direct moet stoppen. Ik zou juist willen dat ik op die leeftijd nog goed ter been ben en dat ik de dingen kan doen die ik wil. Papa is nog maar vijf jaar verwijderd van die leeftijd en moet er nier aan denken dat hij ineens stopt met al zijn hobby's en dat hij dan maar de hele tijd thuis zit. Ugh mensen. Doe eens even normaal.

    Matty out


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik word hier echt chagrijnig van man.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Without stupid people we would have no one to laugh at.
          Take time to thank a stupid person for their contribution.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Van 12 tot 9 in een ander filiaal werken, urgh, waarom heb ik ja gezegd xD


    Do I look like Mother Teresa?

    Hahahaha.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2017 - 13:24 ]


    Tijd voor koffie.

    Oke, tijd om productief te zijn


    There are poems inside of you that paper can't handle

    De soundtrack van Type-0 🙀


    Caution first, always.