• Op maandagavond 19 februari komt Imagine Dragons met hun EVOLVE-tour naar de Ziggo Dome!



    De tour staat in het teken van het nieuwe album EVOLVE. Vanaf begin 2018 trekt de Grammy-winnende en multi-platinum band door Europa en het Verenigd Koninkrijk. Verdere informatie en alle speeldata zijn te vinden via www.imaginedragonsmusic.com/tour.
    Imagine Dragons’ derde album EVOLVE verscheen dit jaar op 23 juni en werd wereldwijd een groot succes; zo behaalde het album het hoogste aantal streams in de eerste week voor een alternatieve rockband ooit. Het album werd al platinum in vijf landen, goud in nog eens twaalf landen en vergaarde tot nu toe meer dan een miljard Spotify streams. In de Verenigde Staten, waar EVOLVE dit jaar de enige rockplaat is die goud heeft behaald, stond de eerste single ‘Believer’ maar liefst twaalf weken op nummer 1 in de Alternatieve radiocharts en brak daarmee een eerder record (dat al dertien jaar stond!) voor het aantal draaibeurten. De opvolger ‘Thunder’ heeft tot nu toe al meer dan 331 miljoen streams behaald.




    Zodra de setlist bekend is, plaats ik 'm onder deze spoiler!


    Ga je ook? Laat het weten ^^ dan zet ik je in de lijst hieronder.

    Quizletters die naar Imagine Dragons gaan:
    User       Vak       Rij       Stoel
    Derks       207       12       212 en 213


    Wat is jullie favoriete nummer van Imagine Dragons?

    [ bericht aangepast op 25 sep 2017 - 22:44 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    AAHH IK GA OOK!!
    Ik heb inderdaad hetzelfde probleem.
    Ik ga met twee vriendinnen en we hebben kaartjes voor de vakken 207, 203 en 210


    look at the stars, look how they shine for you;

    Omg ik wist niet dat ze kwamen! Is er nog hoop op een (niet al te mega-mega-duur) kaartje?!


    “Normality is a paved road: It’s comfortable to walk, but no flowers grow on it.” –Vincent Van Gogh

    ...........
    Waarom weet ik dit nu pas😿


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Gaylord schreef:
    Omg ik wist niet dat ze kwamen! Is er nog hoop op een (niet al te mega-mega-duur) kaartje?!


    Sameee


    Ik zie ze alleen maar vanaf 89€
    No wait ook voor 55....
    Hoort het niet al lang uitverkocht te zijn?

    [ bericht aangepast op 22 sep 2017 - 13:10 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik wilde ook maar mijn vriendinnen hebben geen geld om te gaan en ik ga meestal altijd naar concerten met hun. :c


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Aaah ik ga ook, maar in Antwerpen (:


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Polar schreef:
    AAHH IK GA OOK!!
    Ik heb inderdaad hetzelfde probleem.
    Ik ga met twee vriendinnen en we hebben kaartjes voor de vakken 207, 203 en 210


    En, inmiddels al op kunnen lossen?
    Wij zitten met z'n vieren nu relatief bij elkaar, twee in vak 206 en twee in vak 207 :D


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Kon ik maar. Heb helaas niemand om mee naar toe te gaan, jammer ):


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Gaaf!! Maar geen geld :'(


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik ga ook! *O*


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    OMG, ik mag niet >.< maar gelukkig heb ik Spotify!


    Let's see the eight world wonders, Before we six feet under.

    Mijn vriend en ik zijn er bij!
    Wij hadden de laatste stoelen naast elkaar, en eigenlijk van het hele ziggodome xd
    Vak 203, rij 5 stoelen 62 en 61

    [ bericht aangepast op 2 okt 2017 - 19:24 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ben zo jaloers op iedereen die WEL gaat


    Let's see the eight world wonders, Before we six feet under.

    Ik ga ook!=D Samen met een vriendin van me!

    Sarai schreef:
    Aaah ik ga ook, maar in Antwerpen (:

    Ah nice! Ik ga ook naar Antwerpen, samen met mijn vriend:)

    Ja ik ga twee keer xd


    Inspiration can hit you any time

    OMG IK MOET ERHEEN. ZIJN ER NOG KAARTJES?!?!


    -