• Bondi
    Boardriders


    Good Vibes Happen On The Tides




          Setting                       


          Bondi Beach, Sydney, Australia; heaven on earth voor iedereen in het bezit van een surfboard. Zo ook voor de surfers die zich willen kwalificeren voor de welbekende en felbegeerde Bondi Boardriders Cup.
          Bondi Beach is een van de meest bekende surf walhalla's van de wereld en het winnen van de Boardriders Cup is een mooi opstapje naar wedstrijden verderop in het seizoen. Voor pro's is het een mooie kers op de taart. Voor amateurs is het echter hetgeen het verschil kan maken tussen blijven surfen voor de fun, of je naam op de kaart zetten en uitgenodigd worden voor andere en grotere evenementen.
          Het surfseizoen begint met een twee weken lang durende feestweek, gedurende de kwalificaties zullen plaatsvinden. Op de laatste dag is de finale van de Bondi Boardriders Cup.




    Welcome to Bondi Beach



          Uitleg Rollen

          De Professionals – De professionals willen de Cup graag toevoegen aan hun prijzenkast en het seizoen knallend beginnen. Ze hebben het niet nodig om uitgenodigd te worden voor andere wedstrijden, maar zijn desalniettemin gedreven. Het is training, maar ook een stukje fun met een leuke prijs mochten ze goed presteren. Ze kunnen wat neerbuigend zijn en onderschatten de Locals makkelijk. Ook naar elkaar is er sprake van strijd.
          De Locals – De locals zijn de surfliefhebbers uit Sydney zelf, welke deze wedstrijd nodig hebben om het erg moeilijk te betreden wereldje in te komen. Ze zijn bloedfanatiek en koesteren eigenlijk wrok tegenover de pro's omdat zij het niet per se nodig hebben in hun ogen en hiermee hun kansen flink verminderen.
          De Lifeguards – De Lifeguards zijn eveneens gek op surfen, maar doen niet mee aan de wedstrijd. Zij zorgen er voor dat iedereen op het strand veilig is, inclusie de surfers. Hoe goed iemand de zee ook kent, het water blijft levensgevaarlijk en onberekenbaar. In hun vrije tijd pakken ze uiteraard graag golven, maar tijdens hun dienst grijpen ze alleen naar hun board als dat iemands leven kan redden.

          De pro's en de locals hoeven elkaar niet per se allemaal te haten. Houdt er rekening mee dat de pro's bekend zijn en er voor de Locals dus voorbeelden of zelfs idolen tussen kunnen zitten.







                De Professionals

    •      Thomas Colton – Zac Efron – Mahigan – 1.2
    •      Bjorn Starrett – Diego Barrueco – Necessity – 1.3
    •      Jackson Stanford – Christopher Mason – Plunkett – 1.5

    •      Sage Ripley – Bree Kleintop – Cunning – 1.3
    •      Raina Rosanna Ramalho – Faceclaim – Greenlight – 1.4
    •      Samantha Patterson – Scarlet Leithold – JudithSuzann– 1.4


                De Locals

    •      Milo Collard – Jay Alvarrez – Cunning – 1.5
    •      Solomon Asher Aitkin – Froy Gutierrez – Greenlight – 1.5
    •      Oliver James Wilson – Luke Davis – ForbesBrooks_ – 1.6

    •      Ryan Olivia Marshall – Lindsay Hansen – Tulua – 1.1
    •      Brooke Morgan – Alexis Ren – Limnaden – 1.5
    •      Ava Eastwood – Malia Manuel – Sempre – 1.2


                De Lifeguards

    •      Jesse Lachlan Cooper – Evan Geiselman – IrisWestAllen – 1.3
    •      Roscoe 'Roz' Jonesy – Mario Blanco – Obeah – 1.5
    •      Darryl Christian Di Marco – x – Alegayrol – 1.6

    •      Alice Marina Hemsworth – Kelly Rohrbach – Sombre – 1.3
    •      Susie Eloise Murray – Magdalena Zalejska – philocaly – 1.3
    •      Noi Binda Aitkin – Gwen Cox – Virago – 1.5





    Verblijf


          De Pro's worden per zes in een appartement geplaatst, wat inhoudt dat degenen die een professional kiezen automatisch bij elkaar in komen te 'wonen'. Het zijn luxe appartementen complexen grenzend aan het strand. Iedereen heeft een eigen slaapkamer, maar men deelt twee badkamers, èèn keuken en èèn woonkamer. Je loopt vanuit de woonkamer door een glazen schuifwand zo het bordes op en vanaf het bordes regelrecht het strand op. Dit is de sfeer van het appartement.

    De Locals mogen zelf kiezen wat ze willen. De appartementen zijn inbegrepen bij het geld wat je neer hebt moeten leggen om mee te doen aan de wedstrijd en dus mogen ook zij gebruik maken van de ideale locatie bij het strand. Mocht je personage echter liever thuis blijven, aangezien hij of zij toch in Sydney woont, dan mag dat ook en geef je zelf aan hoe je woonsituatie is.

    De Lifeguards doen niet mee aan de wedstrijd en beschikken dus gewoon over hun eigen huis of appartement. Of dat nog met ouders is, of dat ze samen misschien een appartement hebben, laat ik aan jullie zelf over. Het kan ook zijn dat er maar twee met elkaar wonen, maar ook met de hele groep of helemaal niemand. Overleg dit uiteindelijk met elkaar en maak het duidelijk voor het speeltopic er is.



    Wedstrijd


    Maandag, opening feest met free ride
    Woensdag eerste ronde, 44 deelnemers – vallen er 10 af
    Zaterdag, tweede ronde, 34 deelnemers – vallen er 10 af
    Dinsdag, derde ronde, 24 deelnemers – vallen er 8 af
    Vrijdag, vierde ronde, 16 deelnemers – vallen er 8 af
    Zondag, finale, 8 finalisten – komen 2 winnaars uit

    Er winnen zowel een man als een vrouw. Alle Pro's en Locals komen door tot de vierde ronde en ik denk dat ik dan een programma ga gebruiken om random te bepalen wie er winnen. Je mag natuurlijk ook aangeven wanneer je niet wilt dat je personage wint, of zelfs wanneer je wil dat hij of zij al eerder uitvalt. Het is maar wat je bij je personage vindt passen.




                Surfing Moves           







    Regels



    – Quizlet huisregels
    – Sluit niemand buiten
    – Reservering staat 72 uur
    – Geen perfecte personages
    – 16+ is toegestaan in overleg
    – Max 2 personages per persoon
    – Een post heeft minstens 250 woorden
    – Alleen ik, Amber, maak nieuwe topics
    – Vermelding post; naam, locatie en gezelschap
    – Graag een actief speeltopic, minstens 1 post per week




    Your Wave Is Waiting



    [ bericht aangepast op 14 dec 2017 - 11:02 ]


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Okay (:


    Bowties were never Cooler

    SebastianVerlac schreef:
    Jesse Relaties
    • Afgesproken
    • Thomas Colton • Jesse en Thomas kennen elkaar van de Bondi van vroeger. Als kinderen hebben ze hier allebei gesturft, maar naar mate ze ouder werden is het contact verwaterd. Op dit moment weet Jesse niet of hij Thomas nog een vriend kan noemen of niet, omdat er door hun werk nog maar weinig contact is tussen de twee.
    • Samantha Patterson • Sam en Jesse gaan ver terug. Als kinderen hebben ze samen getraint, maar hun band werd pas echt een stuk sterker toen Sam stopte met surfen. Ze deelden lief en leed en velen dachten dat er meer speelde dan alleen vriendschap. Jesse voelde het ook, maar toen hij de baan als lifeguard kreeg, en zij weer meer ging trainen, hadden ze allebei de tijd niet meer voor elkaar. Ze zijn nog altijd vrienden, maar verre van zo close als ze waren. Toch heeft Jesse nog altijd een klein stemmetje in zijn hoofd wat zegt: Wat als hij wel een move had gemaakt?
    • Ryan Olivia Marshall • Ryan mag Jesse helemaal niet, en Jesse weet niet heel goed waarom. Als kind hebben ze allebei gestreden in dezelfde wedstrijden, net als Jesse's zusjes. Hij heeft haar daar vaker dan eens weten af te troeven en stond boven haar in de lijsten. Inmiddels is hij gestopt met competatief surfen, maar het meisje mag hem nog altijd niet. Waarom ze hem niet mag is hem compleet een raadsel, maar hij blijft voor de lieve vrede maar gewoon uit haar buurt.
    • Ava Eastwood • Jesse en Ava kennen elkaar niet echt goed, maar ze mogen elkaar wel. Zij komt de lifeguards eten brengen, wat altijd een fijne afwisseling is van het hectische werk en het vaak niet heel vrolijke nieuws wat er langs komt in de toren. Ze leren elkaar elke ontmoeting weer beter kennen.
    • Roscoe 'Roz' Jonesy • Roscoe heeft Jesse alle kneepjes van het vak van lifeguard geleerd vanaf het moment dat hij de toren in stapte op zijn eerste werkdag. De twee kunnen het goed vinden, en er gaan van tijd tot tijd grappen over en weer, maar Jesse ziet Roscoe nog altijd als zijn meerdere en heeft enorm veel respect voor hem.
    • Darryl Christian Di Marco • Jesse en Darryl wonen sinds een aantal maanden samen in een piepklein flatje een stukje van het strand. Darryl hoorde van het feit dat Jesse na een jaar bij de lifeguards nog thuis woonde en vond dit niet kunnen. Op het strand konden ze al goed samen opschieten, en thuis gaat het ook prima. Darryl en Jesse vullen elkaar goed aan en vinden in elkaar hun gelijke. De taken zijn thuis verdeelt. Jesse staat vaak in de keuken, waar Darryl voor het wasgoed zorgt. Het is inmiddels zo erg dat ze soms elkaar's zinnen afmaken en van tijd tot tijd lijken op een getrouwd stel in plaats van huisgenoten.
    • Alice Marina Hemsworth • Alice en Jesse zijn buddies en collegas. Ze werken goed samen en ook buiten het werk kunnen ze het goed met elkaar vinden. Soms gaan ze samen uit eten, of koken voor elkaar. Het laatste heeft Jesse's voorkeur, maar een keer uit eten op z'n tijd, slaat hij inmiddels niet meer af.

    • Voorstel
    • Bjorn Starrett • Jesse heeft Bjorn vorig jaar in actie gezien toen hij ook werkte als lifeguard tijdens de Snickers Australian Open. Hij is best onder de indruk van wat hij allemaal kan en is zeer benieuwd of hij dit jaar nieuwe trucs heeft om te showen tijdens de wedstrijden.
    • Jackson Stanford • Jesse heeft Jax enkele keren in actie gezien tijdens wedstrijddagen in Sydney van de grote toernooien. Toch kent hij alleen de man van zijn reputatie en zijn moves. Ze zijn tegenpolen in hun ethiek, maar ze zullen elkaar vast een keer tegenkomen.
    • Sage Ripley • Jesse kent eigenlijk alleen Sage haar verhaal. Hij heeft haar nog nooit in actie gezien en kijkt hier zeker naar uit of ze haar bijnaam gaat waarmaken. Als tiener had hij een poster van haar boven zijn bed hangen. Deze hangt nog altid op zijn oude slaapkamer bij zijn vader.
    • Raina Rosanna Ramalho • Ik heb geen idee waar de paden van Jesse en Raina elkaar ooit hebben kunnen kruisen.
    • Milo Collard • Milo en Jesse hebben elkaar leren kennen op een support-group voor kinderen, wiens moeder hen niet wilde hebben. Beide jongens hadden op dat moment de leeftijd dat ze liever alles zouden doen behalve daar zitten en over hun gevoelens praten. Zo hebben de twee samen ook vaker dan eens de groep verlaten na de eerste 5 minuten om te gaan surfen, tot de laatste 5 minuten, zodat het leek of ze aanwezig waren voor hun vaders. Ze hebben nog altijd contact, maar het is minder intens dan eerst.
    • Solomon Asher Aitkin • Solomon en Jesse hebben vroeger samen gespeelt. Toch bekoelde de vriendschap toen in hun puberjaren Solomon een oogje kreeg op een van Jesse's zusjes. Het kwam niet eens tot een relatie, maar het heeft een tijd geduurt voor de vriendschap weer terug bij het oude was. Door Solomon's studie en Jesse's werk spreken ze elkaar niet heel vaak, maar als ze samen zijn, is het altijd meteen weer alsof ze nooit zonder elkaar zijn geweest. Solomon is ook degene die Jesse best wel erg heeft geholpen met de perikelen rond zijn ex. Hij is ook een van de weinigen die hiervan weet.
    • Brooke Morgan • Weet jij iets behalve dat ze elkaar op het strand hebben getroffen van tijd tot tijd?
    • Susie Eloise Murray • Susie en Jesse hebben steun aan elkaar in het verwerken van hun verleden. Bij haar is haar vader weg gegaan, en bij hem zijn moeder. Ze vinden bij elkaar een luisterend oor. Jesse hoopt Susie ook ooit te helpen haar halfbroer te vinden.
    • Noi Binda Aitkin • Noi heeft vroeger op Jesse en zijn zusjes gepast als hun vader nachtdienst had. Ze hebben elkaar pas echt leren kennen bij de lifeguards, maar Jesse ziet haar nog altijd als een grote zus waar hij veel van kan leren, maar voor wie hij ook veel respect heeft.


    Voor Solomon en Jesse vind ik het goed! Qua Raina en Jesse denk ik inderdaad niet dat hun padden al hebben gekruist dus die zullen elkaar inderdaad denk ik nog niet kennen. ;3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Okay top! Bedankt


    Bowties were never Cooler

    Kan Jesse trouwens ergens heen? Ik post morgen


    Bowties were never Cooler

    SebastianVerlac schreef:
    Jesse Relaties
    • Afgesproken
    • Thomas Colton • Jesse en Thomas kennen elkaar van de Bondi van vroeger. Als kinderen hebben ze hier allebei gesturft, maar naar mate ze ouder werden is het contact verwaterd. Op dit moment weet Jesse niet of hij Thomas nog een vriend kan noemen of niet, omdat er door hun werk nog maar weinig contact is tussen de twee.
    • Sage Ripley • Jesse kent eigenlijk alleen Sage haar verhaal. Hij heeft haar nog nooit in actie gezien en kijkt hier zeker naar uit of ze haar bijnaam gaat waarmaken. Als tiener had hij een poster van haar boven zijn bed hangen. Deze hangt nog altid op zijn oude slaapkamer bij zijn vader.
    • Samantha Patterson • Sam en Jesse gaan ver terug. Als kinderen hebben ze samen getraint, maar hun band werd pas echt een stuk sterker toen Sam stopte met surfen. Ze deelden lief en leed en velen dachten dat er meer speelde dan alleen vriendschap. Jesse voelde het ook, maar toen hij de baan als lifeguard kreeg, en zij weer meer ging trainen, hadden ze allebei de tijd niet meer voor elkaar. Ze zijn nog altijd vrienden, maar verre van zo close als ze waren. Toch heeft Jesse nog altijd een klein stemmetje in zijn hoofd wat zegt: Wat als hij wel een move had gemaakt?
    • Ryan Olivia Marshall • Ryan mag Jesse helemaal niet, en Jesse weet niet heel goed waarom. Als kind hebben ze allebei gestreden in dezelfde wedstrijden, net als Jesse's zusjes. Hij heeft haar daar vaker dan eens weten af te troeven en stond boven haar in de lijsten. Inmiddels is hij gestopt met competatief surfen, maar het meisje mag hem nog altijd niet. Waarom ze hem niet mag is hem compleet een raadsel, maar hij blijft voor de lieve vrede maar gewoon uit haar buurt.
    • Ava Eastwood • Jesse en Ava kennen elkaar niet echt goed, maar ze mogen elkaar wel. Zij komt de lifeguards eten brengen, wat altijd een fijne afwisseling is van het hectische werk en het vaak niet heel vrolijke nieuws wat er langs komt in de toren. Ze leren elkaar elke ontmoeting weer beter kennen.
    • Milo Collard • Milo en Jesse hebben elkaar leren kennen op een support-group voor kinderen, wiens moeder hen niet wilde hebben. Beide jongens hadden op dat moment de leeftijd dat ze liever alles zouden doen behalve daar zitten en over hun gevoelens praten. Zo hebben de twee samen ook vaker dan eens de groep verlaten na de eerste 5 minuten om te gaan surfen, tot de laatste 5 minuten, zodat het leek of ze aanwezig waren voor hun vaders. Ze hebben nog altijd contact, maar het is minder intens dan eerst.
    • Solomon Asher Aitkin • Solomon en Jesse hebben vroeger samen gespeelt. Toch bekoelde de vriendschap toen in hun puberjaren Solomon een oogje kreeg op een van Jesse's zusjes. Het kwam niet eens tot een relatie, maar het heeft een tijd geduurt voor de vriendschap weer terug bij het oude was. Door Solomon's studie en Jesse's werk spreken ze elkaar niet heel vaak, maar als ze samen zijn, is het altijd meteen weer alsof ze nooit zonder elkaar zijn geweest. Solomon is ook degene die Jesse best wel erg heeft geholpen met de perikelen rond zijn ex. Hij is ook een van de weinigen die hiervan weet.
    • Roscoe 'Roz' Jonesy • Roscoe heeft Jesse alle kneepjes van het vak van lifeguard geleerd vanaf het moment dat hij de toren in stapte op zijn eerste werkdag. De twee kunnen het goed vinden, en er gaan van tijd tot tijd grappen over en weer, maar Jesse ziet Roscoe nog altijd als zijn meerdere en heeft enorm veel respect voor hem.
    • Darryl Christian Di Marco • Jesse en Darryl wonen sinds een aantal maanden samen in een piepklein flatje een stukje van het strand. Darryl hoorde van het feit dat Jesse na een jaar bij de lifeguards nog thuis woonde en vond dit niet kunnen. Op het strand konden ze al goed samen opschieten, en thuis gaat het ook prima. Darryl en Jesse vullen elkaar goed aan en vinden in elkaar hun gelijke. De taken zijn thuis verdeelt. Jesse staat vaak in de keuken, waar Darryl voor het wasgoed zorgt. Het is inmiddels zo erg dat ze soms elkaar's zinnen afmaken en van tijd tot tijd lijken op een getrouwd stel in plaats van huisgenoten.
    • Alice Marina Hemsworth • Alice en Jesse zijn buddies en collegas. Ze werken goed samen en ook buiten het werk kunnen ze het goed met elkaar vinden. Soms gaan ze samen uit eten, of koken voor elkaar. Het laatste heeft Jesse's voorkeur, maar een keer uit eten op z'n tijd, slaat hij inmiddels niet meer af.

    • Voorstel
    • Bjorn Starrett • Jesse heeft Bjorn vorig jaar in actie gezien toen hij ook werkte als lifeguard tijdens de Snickers Australian Open. Hij is best onder de indruk van wat hij allemaal kan en is zeer benieuwd of hij dit jaar nieuwe trucs heeft om te showen tijdens de wedstrijden.
    • Jackson Stanford • Jesse heeft Jax enkele keren in actie gezien tijdens wedstrijddagen in Sydney van de grote toernooien. Toch kent hij alleen de man van zijn reputatie en zijn moves. Ze zijn tegenpolen in hun ethiek, maar ze zullen elkaar vast een keer tegenkomen.
    • Brooke Morgan • Weet jij iets behalve dat ze elkaar op het strand hebben getroffen van tijd tot tijd?
    • Susie Eloise Murray • Susie en Jesse hebben steun aan elkaar in het verwerken van hun verleden. Bij haar is haar vader weg gegaan, en bij hem zijn moeder. Ze vinden bij elkaar een luisterend oor. Jesse hoopt Susie ook ooit te helpen haar halfbroer te vinden.
    • Noi Binda Aitkin • Noi heeft vroeger op Jesse en zijn zusjes gepast als hun vader nachtdienst had. Ze hebben elkaar pas echt leren kennen bij de lifeguards, maar Jesse ziet haar nog altijd als een grote zus waar hij veel van kan leren, maar voor wie hij ook veel respect heeft.


    Ik vind het een leuk voorstel voor Jesse x Noi, dus helemaal perfect voor mij! ^^


    Naoms, nee, eigenlijk nog niet. Wat zoek je nog voor hem?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    @SebastianVerlac, Ja, helemaal prima!!


    I have seen my own sun darkened

    Is prima, Mir! ^^

    Ik moet weer met Jax posten, toch? Ik ga kijken of ik het straks meteen kan doen, voor ik college heb. c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    SebastianVerlac schreef:
    Kan Jesse trouwens ergens heen? Ik post morgen


    Ik weet niet of er mensen zijn die nog alleen zijn. Maar anders kan ik Sam altijd zijn richting op sturen?


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    SebastianVerlac, ik vind je voorstel over Jesse en Bjorn helemaal goed!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    JudithSuzann schreef:
    (...)

    Ik weet niet of er mensen zijn die nog alleen zijn. Maar anders kan ik Sam altijd zijn richting op sturen?


    Ik vind het prima. Zal ik Jesse gewoon ergens parkeren?


    Bowties were never Cooler

    SebastianVerlac schreef:
    (...)

    Ik vind het prima. Zal ik Jesse gewoon ergens parkeren?


    Ja is prima!


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Prima! Dan ga ik nu posten


    Bowties were never Cooler

    Sage Ripley
    ___________________________________________



                      Courage doesn't mean you don't get afraid.                  

                      Courage means you don't let fear stop you.                 





    Relaties




    • Thomas Colton
    Sage en Thomas kennen elkaar van het revalidatie programma. Ze mag hem graag, maar hun contact is een beetje stuk gelopen. Nu ze samen in het appartement zitten leeft het weer op.

    • Bjorn Starrett
    Bjorn en Sage kunnen met en zonder elkaar.

    • Jackson Stanford
    Jackson en Sage zijn elkaar al meerdere keren gekruist. Sage is hem gefascineerd door Jax levensstijl en wordt door hem steeds wat losser. Hij is een beetje een slechte invloed op haar.

    • Raina Ramalho
    Raina en Sage zijn goede vriendinnen, maar door hun drukke carrieres en Sage haar ongeluk is het contact wat minder geweest. Ze zijn dan ook blij verrast wanneer ze elkaar treffen in het appartement.

    • Samantha Patterson
    Sam en Sage komen er al vrij snel achter dat ze niet bepaald op een lijn liggen en dat het niet klikt. Verkeerde opmerkingen en hele andere karakters zorgt voor een ongezellig sfeertje tussen de twee en de rivaliteit laait hoog op.

    • Solomon Aitkin
    ?

    • Ryan Marshall
    Sage heeft al vrij snel door dat Ryan een beetje traag van begrip is wanneer het flirten betreft en maakt er een sport van hier op in te spelen. Ze flirt expres met haar om reacties te ontlokken.

    • Brooke Morgan
    ?

    • Ava Eastwood
    Ava blijkt Sage als een groot voorbeeld te zien en stamelt wat af bij de eerste ontmoeting. Sage vind het heel erg leuk dat ze meedoen aan dezelfde wedstrijd en vind Ava erg aardig.

    • Jesse Cooper
    Sage kent Jesse van naam, maar hun paden hebben nog nooit echt gekruist. Hij is beduidend jonger dan haar, maar ze kan zijn karakter zeker waarderen.

    • Roscoe Jonesy
    Na haar ongeluk heeft Sage veel boeken gelezen met betrekking tot over je angsten heen komen en opnieuw beginnen. Een van de boeken die haar bij is gebleven is “From the ashes” van Roscoe. Wanneer ze daar achter komt klikt het meteen en haar interesse slaat om naar meer.

    • Darryl Di Marco
    Darryl is niet bepaald iemand waar Sage het mee zou kunnen vinden. Hij is te aanwezig op een naar haar mening kinderlijke manier en kan hier niet mee om gaan.

    • Alice Hemsworth
    De twee ontmoeten elkaar vroeg in de ochtend tijdens hun hardloopsessie en besluiten vaker af te spreken om samen te trainen. Ze kunnen het goed vinden samen.

    • Noi Aitkin
    ?





    Good Times & Tan Lines



    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Milo Collard
    ___________________________________________




                                  Forever Chasing The Sun                       





    Relaties




    • Thomas Colton
    De relatie tussen Thomas en Milo zou goed kunnen zijn, maar wordt al snel verpest door Milo zijn houding wanneer hij er achter komt dat hij de ex is van Ava. Hij kan het niet los laten en gedraagt zich soms onkarakteristiek en onterecht onvriendelijk.

    • Bjorn Starrett
    Milo vindt Bjorn maar een blaaskaak. Hij is veel te arrogant naar zijn smaak en te overtuigd van zijn eigen kunnen. Milo zijn beeld van de pro’s wordt hier niet door verbeterd.

    • Jackson Stanford
    Aan de ene kant staat Jackson zijn instelling Milo wel aan. Haal er uit wat er in zit zonder je iets aan te trekken van wat anderen zeggen. Zijn instelling tegenover surfen daarentegen staat hem erg tegen en het loopt al helemaal mis wanneer hij Ava toe probeert te voegen aan zijn lijstje met flirt materiaal.

    • Raina Ramalho
    ?

    • Samantha Patterson
    ?

    • Solomon Aitkin
    Milo probeert de verlegen Solomon te helpen waar hij kan en betrekt hem graag bij de groep, aangezien Solomon daar zelf soms het lef niet voor heeft.

    • Ryan Marshall
    Milo werd als zeven jarig jongetje bij Ryan en haar vader onder gebracht. Ryan haar vader is hier nooit bepaald blij mee geweest en wederom voelde Milo zich niet bepaald gewenst. Ryan verlichte dit gevoel en de twee hebben een goede band, welke stand heeft gehouden nadat Milo op zichzelf ging zodra dat mogelijk was.

    • Brooke Morgan
    Brooke en Milo kennen elkaar via Ava en het klikt vanaf het begin goed. Wanneer Brooke wanhopig op zoek is naar een baantje, doet Milo een goed woordje voor haar bij Surf’s Up en sindsdien zijn ze naast vrienden ook collega’s.

    • Ava Eastwood
    Ava en haar vader en broertje zijn voor Milo de familie die hij nooit heeft gehad. Hij helpt vrijwillig in de strandtent wanneer hij kan en voelt zich er echt thuis. Het wordt moeilijker voor hem wanneer hij beseft dat hij Ava als meer ziet dan een goede vriendin en eigenlijk verliefd op haar is.

    • Jesse Cooper
    Jesse en Milo kennen elkaar al van jongs af aan, vanaf een support-groep voor in de steek gelaten kinderen. Sindsdien hebben ze het goed kunnen vinden en ze zien elkaar nog regelmatig.

    • Roscoe Jonesy
    ?

    • Darryl Di Marco
    Darryl en Milo is een no go. Ze vinden elkaar maar vervelend en ergeren zich aan elkaar. De hele rede hiervoor is dat ze eigenlijk gewoon hetzelfde in elkaar steken en dat botst.

    • Alice Hemsworth
    Vanaf het moment dat hij de nieuwsgierige Alice aantrof al rondsnuffelend bij zijn VW busje, staan de twee op geode voet met elkaar. Toen Alice over haar schaamte heen was, bleek al snel dat ze het prima met elkaar kunnen vinden.

    • Noi Aitkin
    ?







    I Need Vitamin Sea



    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Zo, ik heb al mijn relaties even op een rijtje gezet. Ik heb naar mijn idee alles nagelezen in dit topic en mijn GB maar als ik iets vergeten ben of het klopt niet, zeg het dan even ^^ Staat er een vraagteken bij je naam dat hebben we nog niks besproken of ben ik te blond om het terug te vinden. Als je een idee hebt, zeg het dan gerust ^^


    Marrow deep, soul deep, essence deep