• Bondi
    Boardriders


    Good Vibes Happen On The Tides




          Setting                       


          Bondi Beach, Sydney, Australia; heaven on earth voor iedereen in het bezit van een surfboard. Zo ook voor de surfers die zich willen kwalificeren voor de welbekende en felbegeerde Bondi Boardriders Cup.
          Bondi Beach is een van de meest bekende surf walhalla's van de wereld en het winnen van de Boardriders Cup is een mooi opstapje naar wedstrijden verderop in het seizoen. Voor pro's is het een mooie kers op de taart. Voor amateurs is het echter hetgeen het verschil kan maken tussen blijven surfen voor de fun, of je naam op de kaart zetten en uitgenodigd worden voor andere en grotere evenementen.
          Het surfseizoen begint met een twee weken lang durende feestweek, gedurende de kwalificaties zullen plaatsvinden. Op de laatste dag is de finale van de Bondi Boardriders Cup.




    Welcome to Bondi Beach



          Uitleg Rollen

          De Professionals – De professionals willen de Cup graag toevoegen aan hun prijzenkast en het seizoen knallend beginnen. Ze hebben het niet nodig om uitgenodigd te worden voor andere wedstrijden, maar zijn desalniettemin gedreven. Het is training, maar ook een stukje fun met een leuke prijs mochten ze goed presteren. Ze kunnen wat neerbuigend zijn en onderschatten de Locals makkelijk. Ook naar elkaar is er sprake van strijd.
          De Locals – De locals zijn de surfliefhebbers uit Sydney zelf, welke deze wedstrijd nodig hebben om het erg moeilijk te betreden wereldje in te komen. Ze zijn bloedfanatiek en koesteren eigenlijk wrok tegenover de pro's omdat zij het niet per se nodig hebben in hun ogen en hiermee hun kansen flink verminderen.
          De Lifeguards – De Lifeguards zijn eveneens gek op surfen, maar doen niet mee aan de wedstrijd. Zij zorgen er voor dat iedereen op het strand veilig is, inclusie de surfers. Hoe goed iemand de zee ook kent, het water blijft levensgevaarlijk en onberekenbaar. In hun vrije tijd pakken ze uiteraard graag golven, maar tijdens hun dienst grijpen ze alleen naar hun board als dat iemands leven kan redden.

          De pro's en de locals hoeven elkaar niet per se allemaal te haten. Houdt er rekening mee dat de pro's bekend zijn en er voor de Locals dus voorbeelden of zelfs idolen tussen kunnen zitten.







                De Professionals

    •      Thomas Colton – Zac Efron – Mahigan – 1.2
    •      Bjorn Starrett – Diego Barrueco – Necessity – 1.3
    •      Jackson Stanford – Christopher Mason – Plunkett – 1.5

    •      Sage Ripley – Bree Kleintop – Cunning – 1.3
    •      Raina Rosanna Ramalho – Faceclaim – Greenlight – 1.4
    •      Samantha Patterson – Scarlet Leithold – JudithSuzann– 1.4


                De Locals

    •      Milo Collard – Jay Alvarrez – Cunning – 1.5
    •      Solomon Asher Aitkin – Froy Gutierrez – Greenlight – 1.5
    •      Oliver James Wilson – Luke Davis – ForbesBrooks_ – 1.6

    •      Ryan Olivia Marshall – Lindsay Hansen – Tulua – 1.1
    •      Brooke Morgan – Alexis Ren – Limnaden – 1.5
    •      Ava Eastwood – Malia Manuel – Sempre – 1.2


                De Lifeguards

    •      Jesse Lachlan Cooper – Evan Geiselman – IrisWestAllen – 1.3
    •      Roscoe 'Roz' Jonesy – Mario Blanco – Obeah – 1.5
    •      Darryl Christian Di Marco – x – Alegayrol – 1.6

    •      Alice Marina Hemsworth – Kelly Rohrbach – Sombre – 1.3
    •      Susie Eloise Murray – Magdalena Zalejska – philocaly – 1.3
    •      Noi Binda Aitkin – Gwen Cox – Virago – 1.5





    Verblijf


          De Pro's worden per zes in een appartement geplaatst, wat inhoudt dat degenen die een professional kiezen automatisch bij elkaar in komen te 'wonen'. Het zijn luxe appartementen complexen grenzend aan het strand. Iedereen heeft een eigen slaapkamer, maar men deelt twee badkamers, èèn keuken en èèn woonkamer. Je loopt vanuit de woonkamer door een glazen schuifwand zo het bordes op en vanaf het bordes regelrecht het strand op. Dit is de sfeer van het appartement.

    De Locals mogen zelf kiezen wat ze willen. De appartementen zijn inbegrepen bij het geld wat je neer hebt moeten leggen om mee te doen aan de wedstrijd en dus mogen ook zij gebruik maken van de ideale locatie bij het strand. Mocht je personage echter liever thuis blijven, aangezien hij of zij toch in Sydney woont, dan mag dat ook en geef je zelf aan hoe je woonsituatie is.

    De Lifeguards doen niet mee aan de wedstrijd en beschikken dus gewoon over hun eigen huis of appartement. Of dat nog met ouders is, of dat ze samen misschien een appartement hebben, laat ik aan jullie zelf over. Het kan ook zijn dat er maar twee met elkaar wonen, maar ook met de hele groep of helemaal niemand. Overleg dit uiteindelijk met elkaar en maak het duidelijk voor het speeltopic er is.



    Wedstrijd


    Maandag, opening feest met free ride
    Woensdag eerste ronde, 44 deelnemers – vallen er 10 af
    Zaterdag, tweede ronde, 34 deelnemers – vallen er 10 af
    Dinsdag, derde ronde, 24 deelnemers – vallen er 8 af
    Vrijdag, vierde ronde, 16 deelnemers – vallen er 8 af
    Zondag, finale, 8 finalisten – komen 2 winnaars uit

    Er winnen zowel een man als een vrouw. Alle Pro's en Locals komen door tot de vierde ronde en ik denk dat ik dan een programma ga gebruiken om random te bepalen wie er winnen. Je mag natuurlijk ook aangeven wanneer je niet wilt dat je personage wint, of zelfs wanneer je wil dat hij of zij al eerder uitvalt. Het is maar wat je bij je personage vindt passen.




                Surfing Moves           







    Regels



    – Quizlet huisregels
    – Sluit niemand buiten
    – Reservering staat 72 uur
    – Geen perfecte personages
    – 16+ is toegestaan in overleg
    – Max 2 personages per persoon
    – Een post heeft minstens 250 woorden
    – Alleen ik, Amber, maak nieuwe topics
    – Vermelding post; naam, locatie en gezelschap
    – Graag een actief speeltopic, minstens 1 post per week




    Your Wave Is Waiting



    [ bericht aangepast op 14 dec 2017 - 11:02 ]


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Limnaden schreef:
    (...)






    Ik zoek nog een baantje, ik val soms al wel in bij Ava haar strandtent maar ik zoek er nog iets bij?

    X


    Jeah helemaal top!


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Cunning schreef:
    Sage Ripley
    _______________________________________




          •      Iemand waarmee ze traint in de ochtend. Alice

          •      Iemand van de pro's de ze beter kent dan
                      alleen maar van wedstrijden. Thomas

          •       Iemand waarmee het absoluut niet klikt ivm rivaliteit. Sam

          •       Iemand die haar volgde als fan of haar zag/ziet als voorbeeld?

          •       Iemand die haar overhaalt om een keer wat te gaan drinken.
                      Zelf denkt ze vaak niet aan lol maken of ontspannen.

          •       Iemand om mee te flirten. Mag man en vrouw zijn.

          •       Iemand die door heeft hoe angstig ze eigenlijk nog is voor de zee.


          •       Andere ideeën mogen altijd voorgesteld!




    Ik heb Jesse


    Bowties were never Cooler

    Cunning schreef:
    Sage Ripley
    _______________________________________




          •      Iemand waarmee ze traint in de ochtend. Alice

          •      Iemand van de pro's de ze beter kent dan
                      alleen maar van wedstrijden. Thomas

          •       Iemand waarmee het absoluut niet klikt ivm rivaliteit. Sam

          •       Iemand die haar volgde als fan of haar zag/ziet als voorbeeld?

          •       Iemand die haar overhaalt om een keer wat te gaan drinken.
                      Zelf denkt ze vaak niet aan lol maken of ontspannen.

          •       Iemand om mee te flirten. Mag man en vrouw zijn.

          •       Iemand die door heeft hoe angstig ze eigenlijk nog is voor de zee.


          •       Andere ideeën mogen altijd voorgesteld!




    Ryan, maybe? Aangezien Ryan nogal traag van begrip is met dat soort dingen en verschrikkelijk onhandig, kan het zijn dat Sage dat doet omdat ze Ryan's reactie gewoon ontzettend grappig vind. Ryan heeft namelijk geen idee wat ze ermee aan moet. xD


    I have seen my own sun darkened

    Aniketos schreef:
    (...)

    Ryan, maybe? Aangezien Ryan nogal traag van begrip is met dat soort dingen en verschrikkelijk onhandig, kan het zijn dat Sage dat doet omdat ze Ryan's reactie gewoon ontzettend grappig vind. Ryan heeft namelijk geen idee wat ze ermee aan moet. xD


    Jaa, of dat ze dan voor haar doen gewoon heel vriendelijk reageert zeg maar, omdat ze helemaal niet snapt dat het flirten is. Dat ze gewoon denkt dat Sage heel vriendelijk is x D


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Limnaden schreef:
    (...)


    Ik wilde er misschien ergens in verwerken dat er nog wat gaat gebeuren met mijn 10 jarige zusje Ella.
    Idee:
    Dat Ella een keer stiekem gaat surfen omdat ze net als Brooke en de andere wil zijn, maar dat ze dan bijna verdrinkt.
    Dat jij haar red en reanimeert? Dat zo onze vriendschap onstaat?

    Is maar een idee hoor.
    Als je iets anders in gedachte had hoor ik het graag!


    Nee dat klinkt leuk! (: goed bedacht


    - thank you for existing -

    Wat is de mening over het Speeltopic?
    Kan die er al komen of zijn we daar nog niet aan toe?


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Ik denk dat het speeltopic nu wel open mag, maar dat zeg ik alleen vanuit mijn mening omdat Ryan klaar is...

    @Cunning, JAAA, omg, whahaha Dat is zeker een goed idee. Ryan heeft dat echt zoiets vam: WHAAAT? Uhm... oké? 'Ja, dank je wel...'


    I have seen my own sun darkened

    Van mij mag het topic open


    Bowties were never Cooler

    Samantha ‘Sam’ Patterson
    You can’t buy happiness, but you can buy a surfboard


    - een beste vriend(in)

    - iemand die ze al een lange tijd kent en het goed mee kan vinden

    - misschien een love interest (niet perse) Jesse

    - iemand met wie ze het niet echt goed kan vinden door rivaliteit Sage

    - iemand met wie misschien ooit getraind heeft Jesse

    - iemand die groot fan is van haar vader en haar daar continu mee verglijkt

    - vriendschap die gaat groeien Ryan

    - Any other idea

    [ bericht aangepast op 25 sep 2017 - 12:21 ]


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Aniketos schreef:
    Ik denk dat het speeltopic nu wel open mag, maar dat zeg ik alleen vanuit mijn mening omdat Ryan klaar is...

    @Cunning, JAAA, omg, whahaha Dat is zeker een goed idee. Ryan heeft dat echt zoiets vam: WHAAAT? Uhm... oké? 'Ja, dank je wel...'


    Dit inderdaad :') maar de meeste rollen zijn af toch?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

          Ryan       Marshall
    Relatielijst Ryan
    Zouden jullie hem na willen lezen en jullie mening geven?

    Ava Eastwood ~ Ryan is een van de vaste klanten in het strandtentje van de familie Eastwood. Ze kwam pas echt regelmatig toen haar moeder overleed en haar vader niet bleek te kunnen koken. Later nam Ryan de kooktaken op zich, met de tips die ze van Ava en Callum meekreeg om een goede maaltijd in elkaar te draaien.

    Thomas Colton ~ Ryan’s neef van haar moeders kant. In hun jonge jaren waren ze heel close en ze waren altijd bij elkaar te vinden. Totdat hij een ongeluk kreeg en Ryan plotseling niets meer van hem hoorde. Hun contact verwaterde al helemaal toen Ryan’s moeder overleed en de familie Colton helemaal niet meer bij elkaar op bezoek kwamen. Hier heeft Ryan het altijd moeilijk mee gehad.

    Sage Ripley ~ Een zeer aardige jongedame, volgens Ryan. Sage flirt altijd met haar, maar Ryan is te ongemakkelijk en te traag van begrip om hier een goede reactie op te geven. Ondanks dat beschouwt Ryan haar als een vriendin met een vreemd gevoel voor complimenten.

    Björn Starrett ~ Deze man laat Ryan zien dat, als ze iets echt wilt, ze het ook voor elkaar kan krijgen. Hij helpt haar met surfen en Ryan, die absoluut niet ongevoelig is voor zijn charmes en uiterlijk, voelt langzaam maar zeker vlinders in haar buik fladderen.

    Jesse Lachlan Cooper ~ Een jongen die het bloed onder Ryan’s nagels vandaan haalt. In hun jeugd deden die twee altijd wedstrijden, maar het lukte Ryan nooit om hem te verslaan. En nu, op het punt dat ze uitgegroeid is tot een waardig tegenstander, surft hij niet meer en dat neemt Ryan hem ontzettend kwalijk.

    Samantha Patterson ~ Deze pro heeft zich in het hart van Ryan weten te nestelen en dit is een vriendschap die zich langzaam ontvouwt tot een van de eeuwigdurende. Hun karakters sluiten perfect op elkaar aan en vanaf de allereerste ontmoeting, voelt Ryan zich bij haar op haar gemak.

    Brooke Morgan ~ Deze jongedame is de beste vriendin van Ryan, al vanaf het moment dat ze bij elkaar op de basisschool zaten. Brooke zorgt ervoor dat Ryan steeds meer mensenkennis krijgt, dus niet meer zo bot reageert, gewoon puur omdat ze alles zegt wat ze denkt en Ryan zorgt ervoor dat Brooke uit haar schulp kruipt, aangezien ze energiek is voor twee.

    Milo Collard ~ Milo werd bij Ryan in het gezin geplaatst toen zijn ouders afstand van hem hadden gedaan. Als enige levende familielid moest Davis, Ryan’s vader, de zorg van Milo op zich nemen, iets wat hij niet met plezier deed. Ryan en Milo hebben, ondanks dat ze verre familieleden van elkaar zijn, een broer-zus relatie. Ze heeft het er altijd ontzettend moeilijk mee gehad dat hij vertrok en haar bij haar vader achterliet.

    Jackson Stanford ~ Deze mannelijke professional zorgt ervoor dat Ryan's vuur aanwakkert met de opmerkingen die hij maakt om haar te stangen. Ze doet haar best om bij hem uit de buurt te blijven, maar om de een of andere reden duikt hij altijd op de verschrikkelijkste momenten op.

    Roscoe Jonesy ~ Een oude vriend van de familie die haar nog les heeft gegeven op school. Niet dat Ryan veel oplette, dat begon pas toen hij haar ook les ging geven in surfen omdat haar vader haar niet meer kon leren dan hij al had gedaan. Vandaar dat hij vroeg of Ros het over kon nemen en die nam die uitdaging graag aan.

    Noi Aitkin ~ Deze twee dames kunnen niet met elkaar overweg. Ze maken vaak genoeg elkaars leven zuur en dat allemaal om een voorval in hun verleden. Dit zorgde voor een levenslange rivaliteit.

    Solomon Aitkin ~ Ondanks dat Ryan het absoluut niet met zijn zus kan vinden, is ze dol op Solomon. Ze speelden vroeger al samen in de speeltuin en daagden elkaar uit met allemaal stomme weddenschapjes. Nu ze ouder zijn is die band nog steeds even sterk en samen surfen ze er een flink eind op los. Vaak is hij ook de bemiddelaar tussen Noi en Ryan.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2017 - 10:34 ]


    I have seen my own sun darkened

    Ik ben er nog niet aan toe maar ik heb nog geen tijd/zin gevonden mijn rol te maken lol

    Ik heb al wel een idee: hij wordt een narcistische klootzak die hoed is in surfen maar ee tegelijkertijd op los leeft en alles doet wat God verboden heeft

    [ bericht aangepast op 25 sep 2017 - 13:02 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Sage Ripley ~ Een zeer aardige jongedame, volgens Ryan. Sage flirt altijd met haar, maar Ryan is te ongemakkelijk en te traag van begrip om hier een goede reactie op te geven. Ondanks dat beschouwt Ryan haar als een vriendin met een vreemd gevoel voor complimenten.


    Houdt er rekening mee dat die vriendschap dan komt tijdens de RPG omdat ze een pro is en ze elkaar dus pas nu ergens leren kennen ^^ Verder is het prima.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Hopps schreef:
    Ik ben er nog niet aan toe maar ik heb nog geen tijd/zin gevonden mijn rol te maken lol

    Ik heb al wel een idee: hij wordt een narcistische klootzak die hoed is in surfen maar ee tegelijkertijd op los leeft en alles doet wat God verboden heeft


    Je hebt een Pro en die komen de vrijdag voor de wedstrijd al aan. Het is dus erg makkelijk om wat later aan te komen en je er nog in te mengen ^^
    Je idee klinkt goed, we hebben nog niet echt een Bad ass.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Cunning schreef:
    (...)

    Houdt er rekening mee dat die vriendschap dan komt tijdens de RPG omdat ze een pro is en ze elkaar dus pas nu ergens leren kennen ^^ Verder is het prima.


    Yesh! Dat had ik ook in mijn achterhoofd ^^


    I have seen my own sun darkened