• Hoii iedereen!

    Misschien heb je het al gemerkt dat ik de laatste tijd minder actief ben op het forum, misschien niet, maar dan weet je het nu. Dat komt omdat ik momenteel voor drie maanden in Denemarken zit om te studeren. Ik ben momenteel een stuk van mijn middelbaar hier aan het doen!

    Ben je geïnteresseerd in mijn verhalen? Check dan zeker eens mijn blog [Engels]!

    Kærlig hilsen
    Qing

    PS: Als je meer wilt weten mag je gerust vragen stellen in dit topic (;


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yo Qingsel, ik wilde reageren op je blog, maar email invullen etc, 't is me te veel moeite vandaag. Ik hoop dat je een geweldige tijd hebt, daar. Als je terugbent, verwacht ik dat je me een spoedcursus Deens geeft, wat dacht je daarvan?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wasikowska schreef:
    Yo Qingsel, ik wilde reageren op je blog, maar email invullen etc, 't is me te veel moeite vandaag. Ik hoop dat je een geweldige tijd hebt, daar. Als je terugbent, verwacht ik dat je me een spoedcursus Deens geeft, wat dacht je daarvan?


    Hahaha danke danke Fren

    mijn Deens is niet goed genoeg om het iemand anders te leren vrees ik 😬


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Kleine bump lol want ik heb updates gepost! Zeker lezen als je mijn avonturen wilt volgen (bloos)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Veel plezier!


    And then we'll see it.

    Een nieuwe update is gepost! (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wauw, Denemarken, spannend seg! Nog veel plezier daar (blush)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Jeg drikker vand :^)

    Ik heb ooit een poging gedaan om Deens te leren voor een lief, maar hij is nu Nederlands aan het leren :'D


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    VET! Ik ga het lezen ;')


    look at the stars, look how they shine for you;

    Lees meer over mijn vakantie in week six!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Jaimes schreef:
    Jeg drikker vand :^)

    Ik heb ooit een poging gedaan om Deens te leren voor een lief, maar hij is nu Nederlands aan het leren :'D



    Okay, dat vind ik echt heel erg cute :$