• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 27 sep 2017 - 22:18 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb nog nooit iemand doodgewenst, maar jij echt waar. Val dood. Alsjeblieft.


    i wanna die with you once or twice.

    vraagtekens all the way


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ugh, sta ik even niet op te letten omdat ik de bus nog niet verwacht, rijdt ie opeens aan mij voorbij :C


    Stenenlikker

    Haha. Je doet me echt pijn. Ik hoef jou echt nooit meer van mijn leven te zien doei.


    i wanna die with you once or twice.

    Ik voel me zo leeg.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ugh, storm, verpest dit nou niet. :c


    Smile. You're beautiful. <3

    Ffol. Ik denk alleen aan je, ik wil ook alleen maar lief voor je doen. Je hoeft niet meteen boos te worden, je kunt ook gewoon mijn liefde aannemen, stomme arrogante zak 😑


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    De enige liefde die ik heb is voor kruidnootjes.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Verwacht ze nou serieus dat ik nog daar heen ga, nee pff.
    Ik heb zo mijn twijfels over alles.

    oh god oh god oké luister

    ik snap 100% dat mensen moe worden van donald trump en al het nieuws over hem en het nieuwste ding dat hij volkomen fuckt

    en ik heb er volkomen begrip voor dat het vreselijk vermoeiend kan zijn om telkens slecht nieuws te horen en dat het een serieuze impact op je mentale toestand kan hebben als het maar door en door en door blijft gaan, dus ieder persoon moet zich vrij voelen soms een pauze te nemen van het nieuws zonder schuldgevoelens, indien nodig, want voor jezelf zorgen is belangrijk

    maar ik haat

    ik HAAT

    dat donald trump dat WEET en daar gebruik van weet te maken door gewoon zo verschrikkelijk veel shit uit te halen dat het vrijwel onmogelijk wordt om het allemaal bij te houden, zelfs als je bewust je best doet, waardoor er constant schandalen zijn, maar er ALSNOG een berg dingen onder de radar doorglippen. ik HAAT het

    case in point: de UN heeft gestemd over het veroordelen van de doodstraf voor (onder andere) LGBTQ zijn. ik heb hier niets over gezien in (nederlandse) mainstream media, tbh.

    maar wat was het énige land uit Europa of een van de Amerika's dat tegen stemde?

    de vs.

    en dit is een groter probleem dan trump, want het heeft ermee te maken dat de vs een goed gedocumenteerde geschiedenis heeft van tegenstemmen als het om iets gaat wat ook maar enigszins anti-doodstraf is, omdat de vs zelf die straf nog heeft en graag wil houden

    MAAR ondertussen heeft trump bijvoorbeeld ook zijn steun uitgesproken voor een senaatskandidaat die openlijk roept dat hij vindt dat homoseksualiteit illegaal zou moeten zijn en dat alle LGBTQ mensen de gevangenis in zouden moeten, terwijl deze kandidaat verbijsterend vaag blijft als hem wordt gevraagd naar zijn mening over de doodstraf voor personen die LGBTQ zijn

    dat is iemand die wordt gesteund door trump, de president van de vs. voor een plek in de senaat. in 2017. in het heden.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    You can be so sweet I can't even goooood I want to hug you right now.


    The truth is out there.

    Ugh, doe eens niet zo moeilijk.


    Stenenlikker

    So so so so so done with hospitals


    She's imperfect but she tries

    de yoghurtsnoepjes waren op en nu voel ik me erg verraden want dat was 90% van de reden dat ik überhaupt naar de supermarkt ben gefietst in dit weer


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nog 19 dagen tot ik weer in Londen zit en phantom ga zien en ik kan echt niet wachten holy shit