• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 27 sep 2017 - 22:18 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Tad schreef:
    Dit is echt de laagste opmerking die je had kunnen maken.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Tad schreef:
    Dit is echt de laagste opmerking die je had kunnen maken.


    •

    Ik begin echt steeds meer het gevoel te krijgen dat de mensen die ik als vrienden beschouw me niet mogen en daardoor wil ik gewoon niet meer met mensen afspreken in angst dat ik ze dan nog meer wegduw omdat ik zo afschuwelijk ben maar aan de andere kant wordt die sociale bubbel alsmaar kleiner als ik niet afspreek en die bubbel is al de grootte van een erwt. Oh boi i don't have friends. maybe i should just give up on friendship all together.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Herald schreef:
    Uh... Hallo rug. Ga je nou een keer kappen met zo giga pijn doen? Ik bedoel we zijn bijna een jaar verder het mag wel even wat minder. Weet dat het permanent is maar niet zo erg dus kappen nou ok?

    Heb je er geen medicijnen of pijnstillers voor als het echt zo erg en ook nog chronisch is?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ga falen vanwege een kutgroep


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Wanneer schrijven een beetje helpt en je vervolgens abo’s verliest 🙃


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    O, ik voorzie al dat het moeilijk gaat worden met je erover te praten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lekker behulpzaam mam... ._.'


    — Inner peace, it's hard to find. —

    6 uur opstaan is niets voor mij

    Waarom ziet niemand in dat het ongelofelijk kut en slecht met me gaat? Niet alleen qua gezondheid want dat gaat wel over, maarpsychologischh ben ik een nog erger wrak maar niemand neemt de moeite om me een keer echt te dagen hoe het met me gaat en verder luistert dan de leugen dat het goed met me gaat. Ik heb iemand nodig die me wakker schudt want ik praat niet uit mezelf en het frustreert me echt want ik ben altijd diegene die er is voor vrienden maar ik weet gewoon dat het niemand ook eigenlijk iets boeit hoe het met me gaat; zolang ik er maar ben wanneer mensen aandacht nodig hebben want alleen dan ben ik goed voor mensen. Écht serieus wat de fuck doe ik nog op deze wereld want God knows dat ik het niet voor mezelf doe maar voor anderen: voor anderen die het niks boeit hoe het met me gaat. Wat is het fucking punt?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I’m fucking nervous


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    I understand. I guess.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Gisteren was echt superleuk ondanks dat t nooit iets worden zal tussen ons. It was still fun though. En om gewoon vrienden te zijn is ook maar beter. Zit toch sowieso zelf niet goed in elkaar.


    Smile. You're beautiful. <3

    Laat de Fysische Chemie marathon maar beginnen.


    Stenenlikker

    Dat awkward moment wanneer je huisarts vraagt naar je liefdesleven.


    The truth is out there.