• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 27 sep 2017 - 22:18 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ugh, back to sad and stressed. Thanks mum


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    SKAM is echt een van de beste series ooit en nu is het afgelopen en voel ik me leeg en rip matty


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hopps schreef:
    SKAM is echt een van de beste series ooit en nu is het afgelopen en voel ik me leeg en rip matty


    Ahhh ik ken het gevoel en leef met je mee

    + Er was nieuws over een Amerikaanse remake, dus er komt ooit meer, soort van, maar ik weet eigenlijk niet zeker of dat een fijn vooruitzicht is voor mensen die SKAM missen of meer een soort dreigement. Ik ben bang het tweede. Sorry. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    In hoeverre kan alles nog erger worden na dit? Jemig echt, echt waar. Ik ben zat om vol te houden voor alles en iedereen als iedereen me toch haat. Val dood. Echt, val dood. Het kan me ook niets meer schelen. Ik haat je. Je kon dit gewoon niet maken. Echt niet.


    i wanna die with you once or twice.

    Square schreef:
    (...)

    Ahhh ik ken het gevoel en leef met je mee

    + Er was nieuws over een Amerikaanse remake, dus er komt ooit meer, soort van, maar ik weet eigenlijk niet zeker of dat een fijn vooruitzicht is voor mensen die SKAM missen of meer een soort dreigement. Ik ben bang het tweede. Sorry. (krul)


    ah nee alsjeblieft, niet Amerika. D: die maken er dan waarschijnlijk een zeer dramatische, clichématige remake van en dat kan ik niet handelen want deze was juist zo goed en realistisch. zeg nee tegen een Amerikaanse remake van SKAM *maakt spandoek* *organiseert een demonstratie*


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hopps schreef:
    (...)

    ah nee alsjeblieft, niet Amerika. D: die maken er dan waarschijnlijk een zeer dramatische, clichématige remake van en dat kan ik niet handelen want deze was juist zo goed en realistisch. zeg nee tegen een Amerikaanse remake van SKAM *maakt spandoek* *organiseert een demonstratie*


    Dat risico lopen we wel een beetje, ja. Maar hé, ergens is het ook juist heel goed dat iedereen zo bang is voor de remake! Als het slecht wordt, hebben we allemaal gelijk, en als het toch goed is (of enigszins matig), zijn we allemaal prettig verrast. Win-win. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Waarom heb ik een crush op je? Dit is niet gezond voor me.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Uh... Hallo rug. Ga je nou een keer kappen met zo giga pijn doen? Ik bedoel we zijn bijna een jaar verder het mag wel even wat minder. Weet dat het permanent is maar niet zo erg dus kappen nou ok?


    The truth is out there.

    Hyunju schreef:
    Waarom heb ik een crush op je? Dit is niet gezond voor me.


    Stenenlikker

    Square schreef:
    (...)

    Dat risico lopen we wel een beetje, ja. Maar hé, ergens is het ook juist heel goed dat iedereen zo bang is voor de remake! Als het slecht wordt, hebben we allemaal gelijk, en als het toch goed is (of enigszins matig), zijn we allemaal prettig verrast. Win-win. :Y)


    áls ik het al ga kijken :'D we'll see ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik hoop echt dat het lukt. Dat zou zo leuk zijn _O_


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Hopps schreef:
    (...)

    áls ik het al ga kijken :'D we'll see ^^


    Fair punt. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    lol good to know dat het met haar wel kan. oh well, dont need friends anyway.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    What the fuck?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dit is echt de laagste opmerking die je had kunnen maken.


    She's imperfect but she tries