• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 27 sep 2017 - 22:18 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ugh, stomme gemeentegroenwerkers... Ze hebben en m'n uitzicht verpest door alles kort te wieken, en me de hele dag gestoord met hun lawaai...


    Stenenlikker

    Typisch weer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    EIN-DE-LIJK.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    En ik ben gezakt. Verdomme ):


    26 - 02 - '16

    Ik heb zo'n trek verdomme.


    Don't walk. Run, you sheep, run.


    Take me to wonderland

    Okay. Waarom heb ik me bedacht om alweer teveel te schrijven in een te korte tijd? Dit wordt nog eens mijn dood, rip. Bezweken onder een overdosis schrijven.


    i wanna die with you once or twice.

    Vandaag is gewoon één grote zucht


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    MiniLadd schreef:
    Vandaag is gewoon één grote zucht


    Inderdaad


    26 - 02 - '16

    Oh, wat zou het leven toch makkelijker zijn als iedereen binnen een paar minuten zou antwoorden op mailtjes. Helaas werkt het niet zo, haha.
    Also ik moet leren, en ik moet mezelf aan het werk leren zetten. En sinds wanneer ben ik het soort 'altijd druk' student geworden dat naast haar studie bezig is met drie commissies, een dispuut, andere studieverenigingsdingen, vrijwilligerswerk, op zoek is naar een bijbaantje, extra vakken volgt, te veel hobby's heeft en óók nog weleens sociaal probeert te doen?


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Got questions with no answers
    Can't help me out, I need a friend
    I'm losin' faith in this world of sin.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wow ik heb letterlijk per ongeluk een pun gemaakt in mijn taak godsdienst like 'Het is niet dat de klimaatopwarming me koud laat' en het was echt niet zo bedoeld rip
    maar zodra ik het doorhad heb ik die zin verwijderd want idk het was niet zo bedoeld maar misschien komt het raar over maar nu heb ik er spijt van dat ik het heb weggehaald

    [ bericht aangepast op 3 okt 2017 - 18:00 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    someBODY ONCE TOLD ME THE WORLD IS GONNA ROLL ME
    I AIN'T THE SHARPEST TOOL IN THE SHE-EEEEEEEEEEEEED.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Vandaag is zo'n dag waarop het lijkt alsof er een constante zoem in mijn hoofd zit, maar er is geen echte zoem, het is alleen het gevoel van een zoem, waardoor ik alles drie keer moet lezen voordat de woorden een taal vormen die ik herken

    ---

    Hormonen zijn raar. Er rolden zojuist echte, tastbare tranen omdat ze op het journaal goede verkoopcijfers voor boeken verkondigden. Oh mijn god, brein

    [ bericht aangepast op 3 okt 2017 - 20:25 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Motunui schreef:
    Wow ik heb letterlijk per ongeluk een pun gemaakt in mijn taak godsdienst like 'Het is niet dat de klimaatopwarming me koud laat' en het was echt niet zo bedoeld rip
    maar zodra ik het doorhad heb ik die zin verwijderd want idk het was niet zo bedoeld maar misschien komt het raar over maar nu heb ik er spijt van dat ik het heb weggehaald


    Puns worden over het algemeen niet heel erg gewaardeerd in academische teksten (schandalig, want een warmer ontvangst zou huiswerk veel leuker maken), maar mijn waardering heb je wel. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan