• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 27 sep 2017 - 22:18 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Thanks God voor haar
    I mean ik ben niet gelovig maar ze is een van die zeldzame echt goede mensen op deze planeet en ze is zo aardig like what

    [ bericht aangepast op 4 okt 2017 - 18:47 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Neeeee, waarom ga je altijd op dagen dat ik de badkamer heb schoongemaakt naar de wc en douchen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dit is echt een veel te makkelijke manier om geld te verdienen


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    “Dan moet je gewoon beter je best doen”
    NOU SORRY HOOR.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Waarom doe ik zo? AAAH. Daarom moet ik geen relatie met hem beginnen. Godverdomme, get a hold of yourself Lucca. For fucksake.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nooit gedacht dat ik deze woorden weer opnieuw zou zeggen maar American Horror Story is weer een goede televisie serie.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kon ik boeken/series/films maar gewoon vergeten zodat ik ze terug kan lezen/kijken zonder te weten wat er gaat gebeuren.


    <3

    Wauw bedankt familie voor me super kut laten voelen terwijl ik van alle kanten gejudged wordt echt super bedankt jullie zijn stuk voor stuk vreselijke mensen en ik doe zo hard mijn best en ik krijg dit als dank. 1 ding weet ik zeker, als ik mijn familie had mogen kiezen had ik jullie niet gekozen.


    The truth is out there.

    het is vier oktober en mijn brein zei net "kom, kerstmuziek!"


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ok. Bye then. Sluit je maar aan bij de groep van mensen die me zonder een backwards glance gedumpt heeft. Maybe you can start a fanclub.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    I guess that’s just how it goes. Zo praat je uren met elkaar en vervolgens laten ze je op read staan en vraag je jezelf een beetje af wat je fout hebt gedaan. No boy. Moving on.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Tuuuuúrlijk. Heel toevallig. Get the fuck away from me bitch.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I need someone who can show me that I deserve to be loved to the fullest — that I can be someone's priority.


    Ik moet zo nodig naar de wc, maar ik ben lui en anders maak ik geheid iemand wakker.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik kan echt mijn bed niet uit komen, terwijl ik niet eens zo moe be- *gaapt* ehh


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."